*Numi* Skrevet 20. september 2011 Forfatter #401 Del Skrevet 20. september 2011 Nei, du har jo rett, Mah! Nå er jo faktisk tirsdagen snart over også, og i morgen er vi midtvei til helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 20. september 2011 #402 Del Skrevet 20. september 2011 Snart er det lillelørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 27. september 2011 #403 Del Skrevet 27. september 2011 Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 29. september 2011 Forfatter #404 Del Skrevet 29. september 2011 Hei Alyah! Så hyggelig at du titter innom. Alt er bra her. Litt trøtt om dagen. Prøver å slutte med å sove middag og har begynt å sove ca. 8 timer om natta... Men herremin, jeg blir så trøtt på ettermiddagen... Vet ikke hvorfor det er sånn. I går så var jeg helt skutt kl halv ni på kvelden og orket ikke se ferdig en film. Måtte finne på noe annet til vi la oss kvart over ti. Lurte på om jeg skulle prøve noe B-vitamintilskudd og se om det hjelper noe. Er ganske uholdbart å være så trøtt hele kvelden. Nå er jeg på jobb og skal sette til livs en kopp sterk te. Er nemlig fortsatt litt søvnig. Håper alt er bra med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 29. september 2011 #405 Del Skrevet 29. september 2011 Så rart at du sover så mye. Kanskje du er gravid? Eller kanskje du har jernmangel? Håper du er mindre trøtt i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 29. september 2011 Forfatter #406 Del Skrevet 29. september 2011 Hehe.. Jeg er nok neppe gravid. Men kanskje det er noen mangler av noe slag. Aner ikke. Skal prøve med B-vitamintilskudd en periode. Bedrer det seg ikke, så får det bli en tur til legen. Vi har litt rar døgnrytme her i huset. Kan gjerne være lenge oppe og stå opp seint i helgene. Men er likevel trøtt i løpet av dagen i helgene også. På hverdagene har vi begynt å bli flinke. Legger oss i 10-11-tiden og står opp halv 7. Så sant vi ikke sover middag. Da er det ikke lov til å legge seg før nærmere 12. Men det skal vi jo altså slutte med. Ja, ja. Nå er det bare et par timer igjen av arbeidsdagen også. Skal bli godt å komme hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 29. september 2011 #407 Del Skrevet 29. september 2011 B-vitaminer kan gjøre underverker Eller q-10 på snusken min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 30. september 2011 Forfatter #408 Del Skrevet 30. september 2011 Q10 ja, det har jeg ikke tenkt på. Skal innom apoteket i ettermiddag. Kanskje raske med meg både B-vitaminer og Q10. Takk for tips, kjære! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 30. september 2011 #409 Del Skrevet 30. september 2011 Håper det hjelper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 15. november 2011 #410 Del Skrevet 15. november 2011 Hvordan går det med deg, Numi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 15. november 2011 #411 Del Skrevet 15. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 25. november 2011 Forfatter #412 Del Skrevet 25. november 2011 Hei søteste snuppene! Alt er bra her. Har bare hatt litt venskelig for å henge med i dagbok-verden på en stund. Blir så mye å holde styr på for meg. Ellers føler jeg alt går i ett med jobben om dagen, og tiden som er igjen blir brukt til å samle krefter, enten med sofasliting eller Zumba. Haha. Jeg og mannen har begynt å danse Zumba Flat Abs, ser dere... Det er gøy, altså, og man kjenner det virkelig i rygg og mage! I dag er det enedelig fredag. Jeg lever for helger for tiden, og føler aldri at de kommer raskt nok, uansett hvor fort ukene raser av gårde. Skulle helst hatt helg hver dag. Ikke at det er så ille på jobb altså... Er ålreit der. I dag dro jeg hjem litt tidligere fra jobb og stakk innom butikken før mannen kom hjem. Handlet inn alt vi trengte for en super fredagskveld. Ingredienser til Quesadillas (inspirert av KGs dagens matrett-tips), to glasscola, to melkerull og grønnsaker til salat. Falt i smak hos mannen. han har hatt mye å gjøre på jobb den siste tiden, så jeg syntes det var fint å få gjort litt ekstra for ham i dag, så støvsugde og handlet og ryddet før han kom. Middagen ble en suksess og etter én episode av the Ringer og påfølgende sjokoladespising, er det vel snart duket for å fortsette spillingen av Uncharted 3: Drake's Deception på PS3 sammen med min kjære! Håper alt er bra med dere. Gooood helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 25. november 2011 #413 Del Skrevet 25. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 27. november 2011 #414 Del Skrevet 27. november 2011 Godt å høre fra deg! Hvordan går det på jobb egentlig? Zumba kunne jeg egentlig tenkt å prøve ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 28. november 2011 Forfatter #415 Del Skrevet 28. november 2011 Jo da. Det går greit på jobb. Dagene går unna, og det er stort sett helt greit å være på jobb. Trivelig til og med. Men jeg merker at det ikke passer meg helt å jobbe på en så liten plass med så få ansatte. Jeg får en del erfaring innen områder jeg interesserer meg for da, så jeg får vel holde ut en stund, og se det positive i det. Zumba er gøy! Vi danser 20 min to ganger i uka sånn i starten. Skulle ideelt vært tre ganger, men alt er bedre enn ikke no. Det som er så greit med Zumba er at man får danse/treningsinstruktøren rett inn i stua. Og med Zumba Flat abs unnagjort på 20 min per gang, så har man nesten ingen unnskyldning heller. Nå er det mandag, jeg er foreløpig alene på jobb som vanlig. Desember er rett rundt hjørnet, og det er visst å tide å finne ut av flere julegaver. Gleeeder meg allerede til å komme hjem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 29. november 2011 #416 Del Skrevet 29. november 2011 Erfaring er bra! Men trivsel er alfa og omega Godt du ser fordeler med jobben din. Den dagen du ikke ser det, må du finne noe annet. (Al's supre råd som hun ikke følger selv ) Å, bare 20 minutter? Det er jo veldig overkommelig ja! Kommet langt med julegavene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 30. november 2011 Forfatter #417 Del Skrevet 30. november 2011 Ja, bare 20 minutter! Kun fokus på mage-, rygg- og kjernemuskulatur. Merker det godt, så håper det vil gi resultater. Magemusklene synes nå ihvertfall allerede bedre når jeg strammer magen enn før jeg begynte med Zumba. Zumba har flere treningsøkter også altså, som er lengre, men her begynner vi med 20 minutteren, ellers mister vi bare viljestyrken. Du har rett. Den dagen det ikke er noe positivt med jobben lenger er det på høy tid å finne noe annet. Men det går da enda. Når det gjelder julegavene har vi fått unna gaver til barna i familien (nieser og nevøer til mannen + døtrene til bestevenninna mi), og har vel et par andre gaver klart for oss. Skal ta i et tak til på lørdag. Hva med deg, Al? Har akkurat sett Kung Fu panda 2. Den var superfin! Gleder meg til/håper at tre'ern kommer, som de virkelig la opp til. Skikkelig gromfilmer er det! Anbefales hvis dere ikke har sett den enda. Men nå skal det lalles her om ikke så lenge. Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 1. desember 2011 #418 Del Skrevet 1. desember 2011 Å, jeg har ikke sett Kung Fu Panda 1 ennå Så de er bra? Jeg er ferdig med julegavene Jeg liker å bli tidlig ferdig. Elsker å gå rundt i butikkene og titte etter noe fint til de jeg er glad i - men ikke i desember når alle andre er ute og handler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 2. desember 2011 #419 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg kan ihvertfall anbefale Kungfu Panda 1, den er kjempeherlig! Har ikke sett 2-eren enda, men den skal sees en dag jeg husker det Så bra å være ferdig med alle barne-gavene allerede! Vi var ute og prøvde å finne noe til våre nieser&nevøer, men det er vanskelig... Hjelper heller ikke at når vi ringer foreldrene for å spørre så har de ingen forslag å komme med engang Håper du får en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 2. desember 2011 #420 Del Skrevet 2. desember 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå