Gjest Mahareth Skrevet 31. august 2011 #381 Del Skrevet 31. august 2011 Så fint å ha morgenen sammen inni mellom Å finne de riktige skoene er så vanskelig inni mellom! Det er helt utrolig. Jeg husker at jeg hadde en lang periode der jeg alltid fant sko med EN gang, trengte aldri å se i mer enn én butikk engang. Nå finner jeg aldri noe jeg liker i det hele tatt Håper du har mer flaks enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 31. august 2011 Forfatter #382 Del Skrevet 31. august 2011 Ja, jeg var i byen for en ukes tid siden. Visste akkurat hvordan sko jeg ville ha, og det burde ikke vært vanskelig, iom at det er akkurat den type sko som er trend i høst. Men fant jeg et par? Neeei da... Feil dag sikkert. Skal prøve igjen til helga eller noe. Har bare ett vanntett skopar som jeg orker å bruke til vanlig nå. Litt teit med alt det regnet som er å bare ha tøysko. God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 2. september 2011 #383 Del Skrevet 2. september 2011 Jeg finner ingen sko lenger. Eller jeg fant et par for en stund siden etter å ha trålet byen i flere timer og x antall besøk i forskjellige butikker God helg, lille venn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 3. september 2011 Forfatter #384 Del Skrevet 3. september 2011 Takk det samme, Al! Håper lørdagen er bra. Jeg og mannen har vært på Skeidar og sett på ny stol til stua i dag. Men vi er jo verdens mest kresne, så den vi hadde sett på (som ikke var utstilt, men de hadde en i samme serie der) var nok litt for lys og varm i brunfargen til at vi synes den passer helt i stua vår. Ønsker oss en vintage stil ørelappstol i skinn - mørk brun eller svart. Men som alt annet vi vil ha til leiligheten så tar det nok hundre år å finne noe. Uansett, vi dro til byen etterpå og jeg fant meg endelig et par sko på Eurosko. Ganske enkle, med robust såle, men også klassisk fine og i ekte skinn, i merket Roots. Men er som vanlig alltid litt i tvil om de var kule nok. Haha. Men tror de funker fint som gode høstsko. Bilde her. Litt hæl, men likevel ikke for mye, så det går fint an å bruke de en god del uten å slite ut føttene. Nå er det tid for litt sofasliting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. september 2011 #385 Del Skrevet 3. september 2011 Å, jeg likte de skoene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 4. september 2011 #386 Del Skrevet 4. september 2011 Jeg likte også de skoene Blir skoshopping på meg på tirsdag :happy: Håper dere har en flott søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 5. september 2011 #387 Del Skrevet 5. september 2011 :klemmer: Innom med klemmer på en regntung mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 5. september 2011 Forfatter #388 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Å, søtinger! Hadde en fin søndag. Verdens roligste, kanskje men. Spiste frokost, og så krøp vi opp i senga igjen og så på komedien "Friends with Benefits" og spiste is. Etterpå lå vi lettere henslengt og slappet av et par timer. Så var ettermiddagen/kvelden kommet og vi spiste resten av tacoen fra lørdag og så på filmen Thor. Men sånne superavslappende søndager er jo ofte de beste. Hatt en slapp mandag også, i grunn. Regnet bare stjeler all energi... Edit: Trykkleif som alltid. Endret 5. september 2011 av *Numi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 5. september 2011 #389 Del Skrevet 5. september 2011 De rolige søndagene er jo egentlig helt vidunderlige da Vi trenger noen sånne dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 5. september 2011 #390 Del Skrevet 5. september 2011 Sånne søndager det som gjør livet verdt å leve av og til Energien kommer nok i morra skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 5. september 2011 Forfatter #391 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Ja, noen ganger er det bare helt nødvendig å gjøre absolutt ingenting annet enn å nyte stillheten og nærværet til den man er mest glad i. Satser på at du har rett, Mah! Da skal bestevenninna mi komme innom en tur på litt tedrikking og skravling også, så det blir nok bra. Endret 5. september 2011 av *Numi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. september 2011 #392 Del Skrevet 6. september 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 11. september 2011 #393 Del Skrevet 11. september 2011 Håper du har hatt en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 14. september 2011 #394 Del Skrevet 14. september 2011 Innom med en midtuke- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 14. september 2011 #395 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg vil også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 15. september 2011 Forfatter #396 Del Skrevet 15. september 2011 Åh, så heldig jeg er som kommer inn i boka mi og meg i møte kommer slike gode klemmer! tilbake på Al og Mah! I dag er det torsdag, og helgefølelsen begynner å føles virkelig ekte. Bare litt over to timer og vips er denne arbeidsdagen også over. I dag skal jeg og mannen en tur til sentrum. Jeg trenger nye linser, samtidig som vi skal sjekke noe eksterne harddisker og kanskje noe fagbøker på norli. Og på posten venter en pakke på meg fra Sofies Villa! Har bestilt en kjempetøff teboks. Blir artig å få i hus. I helga som var kjøpte vi også et nytt gulvteppe og noen store kubbelysestaker til stua, en potteplante til å ha i kjøkkenvinduet pluss et par filmer (Norwegian Wood og Sammen er vi mindre alene). I tillegg til at vi venter på to innrammede bilder fra allposters.no som vi skal ha på veggen ved spisebordet. Gleder meg til å få de på plass! Haha... Høres ut som vi er de kjøpeglade tullingene, og det stemmer forsåvidt. Men vi er begge så superopptatt av å få leiligheten perfekt nå som vi endelig har kjøpt. Brikkene faller heldigvis mer og mer på plass! God torsdag til alle som måtte stikke innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 15. september 2011 #397 Del Skrevet 15. september 2011 Så herlig! Deilig å få alt på plass Den te-boksen var skikkelig fin. Jeg likte den veldig godt Jeg har tatt helg nå, men skal jobbe ekstra på lørdag. Men herlig med fri i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 19. september 2011 #398 Del Skrevet 19. september 2011 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=591099 Min nye dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 20. september 2011 Forfatter #399 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Så koselig med ny dagbok, Mah! Og for nye nyheter! I dag er det tirsdag, og jeg gleder meg som vanlig til helga. Haha. Men det er igrunn greit på jobb også, altså. I dag skal jeg og mannen på Ikea etter jobb og kjøpe hyller, to til kjøkkenet og to til stua. Pluss antiskli-matte til teppet som vi kjøpte for et par uker siden og kanskje noen bokser til å ha dvd'er i, for guri, vi har sååå mange av dem! Pappa kjører, sånn at vi slipper å drasse på alt på bussen eller bestille drosje. Han er snill sånn, han pappa'n min. Endret 20. september 2011 av *Numi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 20. september 2011 #400 Del Skrevet 20. september 2011 Så fint med en pappa som kjører for dere Helga er ikke så langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå