Gå til innhold

Wide Awake


*Numi*

Anbefalte innlegg

Gjest *Twinklestar*
Enig med deg, kjempebra serie! :rødme: Har kommet oss litt uti sesong 4 på noen uker vi også. Det går fort med et par tre episoder for dagen. :fnise:

:jepp::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest megvel

:vinke:

Ingen vits i å følge med på serier om man ikke skal leve seg inn :ler: Min personlige favoritt er True Blood, men jeg må innrømme jeg er litt glad for at det bare er en serie :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Ingen vits i å følge med på serier om man ikke skal leve seg inn :ler: Min personlige favoritt er True Blood, men jeg må innrømme jeg er litt glad for at det bare er en serie :fnise:

Hellu! :goodbye:

Nei, det har du rett i. Det krever en del innleving. :jepp: Åh, True Blood er en favoritt hos meg også. Gleder meg til tredje sesong begynner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest megvel

Hehe, jeg ser på nrk, så jeg har nettopp begynt med andre sesongen jeg :fnise: Men jeg har lest alle bøkene :ler:

Sesong 3 bør bli bra!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og C (samboer) klarte ikke vente vi, så vi lasta ned episodene ettersom de ble sendt i usa. :sjenert: Blitt helt avhengig av å laste ned amerikanske serier vi blir hekta på. :fnise: Jau, jau.. Noen laster skal man ha... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest megvel

Det blir sånn fort :ler: Min nektet meg å gjøre det samme :sjenert: Han mente at jeg kom bare til å angre når de skulle sende det på tv senere. Han har forsåvidt rett, jeg liker å følge med på noe :)

Hvordan går det med Oppgaven din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er jo kjekt å ha noe å følge med på på tv også. :)

Jo da... Oppgaven min gjør meg litt smådeppa i grunn. Sliter sånn med å komme i gang med skrivinga og synes veiledninga ikke var all verden. Men...det er vel bare å kaste seg ut i det. Er nødt til å få fullført denne bacheloren nå, føler jeg. Master orker jeg ikke en gang å tenke på. *stress* Så planen er å jobbe eller reise eller noe når BA'en er overstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skinner sola igjen! :sol: Skal prøve å lure C med ut en tur i parken etter middag.

Apropos middag - jeg tror jeg gikk bortimot en halv time inne på meny for å prøve å finne ut hva vi skulle spise. Tenkte det var fint med litt variasjon fra det dårlige utvalget på kiwi. Så da gikk jeg der da. Hyllerad opp og h ferskvaredisk ned... Og endte opp med hakkebiff!

Der ser du hva for mye utvalg gjør med meg. :sukk: Men, jeg hadde lyst på noe billig og marinert, og det var det dårlig med. Bare lam, lam og atter lam. Også har det seg jo slik at C ikke er så begeistret for lammekjøtt. Og noe måtte jeg jo finne på.. Hmm.. To hjerner tenker bedre enn én, mener jeg. Så neste gang skal jeg spørre C om ikke vi skal ta en storhandel på meny og planlegge litt bedre. Men, men. Det blir jo no' middag likevel. :)

I dag har jeg vært innom karriereuka på universitetet. Det var interessant. Fikk noen ledetråder for hva slags jobber jeg kan søke etter endt utdannelse. Og ble kanskje ...ørlittegrann mindre forvirra. Tenker fortsatt på noe innen PR, eller noe slikt. Vi får se.

Prettyskin4less-pakka mi kom endelig i dag også! :nigo: Så nå må jeg bare få rota meg ned til posten. Kanskje etterpå, eller kanskje det blir i morgen. Får se hva jeg gidder, evt. rekker.

Nå må jeg finne meg litt lunsj. :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har klippet meg. Klippet av alt håret, nesten, ihvertfall føles det sånn. Fra å ha hår til godt ned på korsryggen har jeg nå hår så vidt nedenfor skuldrene. Det var litt skummelt og rart, men også ganske befriende. Langt hår kan være litt vrient å hanskes med innimellom, det kan jeg skrive under på. Så det var på tide med en forandring, selv om jeg må si den ble litt større enn jeg hadde regnet med. Så kort da, gitt! Ja, i forhold, altså. Og med lugg! Føler meg nesten som en helt annen jente. :lol:

Ellers sitter jeg her og skriver om japansk Shin-Hanga og Ukiyo-e. Det er spennende. Må komme godt i gang nå, skal nemlig ha veiledning neste uke. Skal analysere et Shin-Hanga snitt av Kawase Hasui, så må snart få begynt på analysen.

Og snart er det påske. :sol: Om én uke reiser jeg til Nederland på turné med koret. Det blir bra, håper jeg. :) Har nettopp startet i koret, og kjenner ingen fra før, så det blir også en liten personlig utfordring for meg. Noe jeg kan vokse på, tror jeg. Det er viktig for meg, men innerst inne så grugleder jeg meg litt, selv om det nok går helt bra. :sjenert:

Men før jeg reiser har jeg en del jobb foran meg. Har to oppgaver som krever en del fokus, og den ene skal innleveres rett over påske. :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Så spennende med turne! :jepp: Og tøft gjort å bare kaste seg med på en tur der alle er ukjente! Jeg tror du kommer hjem igjen med mange nye venner jeg :kose:

Grattis med mindre hår :ler: Jeg klippa av mitt i fjor vår, hadde nesten like langt som du hadde. En nydelig forandring, jeg har ikke angret et sekund! :fnise: Du kommer nok heller ikke til å gjøre det, det blir bedre og bedre for hver dag faktisk! :jepp:

Lykke til med oppgavene! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Mahareth! :klem:

Nei, jeg kommer nok ikke til å angre på hårklippen. Det er godt med en forandring, og samboeren min C var jo helt i hundre når jeg kom hjem og sa han syntes jeg kledde det helt enormt bra, og lurte nok på hvorfor jeg ikke hadde gjort det før. :ler: Skal prøve å holde sveisen noen lunde ved like nå, ihvertfall. Gøy med hår det går an å gjøre noe annet med enn å ha det i flette. Gøy å kunne ha det løst uten at det er i veien! :jepp: Det er oppklippet og med ganske kraftig lugg. Luggen er vanskeligst å venne seg til. :gjeiper:

Ja, og turneen blir nok bare moro. Satser på det! Og vi skal jo synge. Det er noe av det morsomste jeg vet. :hoppe:

Håper alt er bra i din ende også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Det er bra! Har også lyst til å begynne i kor eller noe sånt, men synger ikke så veldig bra. Er ikke tonedøv heller, men har ikke noe særlig kraft i stemmen. Treffer ikke alltid som jeg skal heller. Vinner ofte på singstar da :ler:

Ja, det er herlig å ha lyst til å gjøre noe med håret! Og det føles fantastisk å se seg i speilet og se at det ikke bare henger der og er langt, men faktisk gjør noe for utseende :ler: Luggen venner du deg til fortere enn du tror. Jeg fikk skråklipt lugg og sideskill. Aldri prøvd det før, og hadde aldri trodd jeg skulle kle det :fnise: Ei venninne klippa forresten plutselig lugg, og hun ble så mye penere at det nesten var en fornærmelse å si det til henne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra! Har også lyst til å begynne i kor eller noe sånt, men synger ikke så veldig bra. Er ikke tonedøv heller, men har ikke noe særlig kraft i stemmen. Treffer ikke alltid som jeg skal heller. Vinner ofte på singstar da :ler:

Kraft i stemmen kan man nok helt sikkert lære seg til å bli bedre på. Finnes jo en del amatørkor uten opptaksprøve og slikt. Det er et slikt kor jeg synger i. Min første gang i kor, så måtte bare prøve meg fram. En flink dirigent får fram det beste i de fleste uansett. :jepp: Nå vet ikke jeg hvilken by du bor i da, så aner ikke hvordan korutvalget er der. Jeg bor i Oslo, forresten, hvis ikke jeg har nevnt det før.

Ja, det er herlig å ha lyst til å gjøre noe med håret! Og det føles fantastisk å se seg i speilet og se at det ikke bare henger der og er langt, men faktisk gjør noe for utseende :ler: Luggen venner du deg til fortere enn du tror. Jeg fikk skråklipt lugg og sideskill. Aldri prøvd det før, og hadde aldri trodd jeg skulle kle det :fnise: Ei venninne klippa forresten plutselig lugg, og hun ble så mye penere at det nesten var en fornærmelse å si det til henne :fnise:

Haha! :ler: Ja, men om du sa det til henne så skjønte hun kanskje at lugg var noe hun burde satse på fremover.

Endret av *Numi*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mahareth

Kraft i stemmen kan man nok helt sikkert lære seg til å bli bedre på. Finnes jo en del amatørkor uten opptaksprøve og slikt. Det er et slikt kor jeg synger i. Min første gang i kor, så måtte bare prøve meg fram. En flink dirigent får fram det beste i de fleste uansett. :jepp: Nå vet ikke jeg hvilken by du bor i da, så aner ikke hvordan korutvalget er der. Jeg bor i Oslo, forresten, hvis ikke jeg har nevnt det før.

Haha! :ler: Ja, men om du sa det til henne så skjønte hun kanskje at lugg var noe hun burde satse på fremover.

Bor i Kristiansand, så regner med det er nok av kor å ta av egentlig. Eneste er at jeg er ikke kristen, så da kan det kanskje bli verre :sjenert: Får se hva jeg gjør med saken. Hadde nok ikke skadet å prøve, trenger igrunn flere fritidsaktiviteter :sjenert:

Jeg sa det ikke til henne sånn som jeg skreiv det her nei :ler: Sa at det kledde henne. Samboeren hennes hadde visst også skrytt noe veldig, og hun har hatt lugg siden ihvertfall! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke kristen jeg heller, men det var lissom det første og beste koret jeg fant, og med øvelser ikke alt for langt unna meg. Men det er jo alltids mulig å bytte etterhvert. Hadde jeg ikke vært så ivrig, så kan det jo hende jeg hadde funnet meg et kor uten religiøs tilknytning, men det er bra mennesker her og flinkflink dirigent, så det går greit likevel. :)

Ja, Kristiansand er jo et stykke unna Oslo, kan man si. Så da blir det litt vanskelig å f.eks bli med meg i koret. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Hehe, så lenge du er fornøyd der vel det det viktigste!

Ja, 4 timer på buss er litt langt for en korøvelse :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest *Twinklestar*

:hakeslepp: jeg trooor du går i samme kor som vennina mi :ler:

(ho skal til nederland på turne ho også nemlig ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: jeg trooor du går i samme kor som vennina mi :ler:

(ho skal til nederland på turne ho også nemlig ;) )

Haha..moro! Skummelt så liten verden er! :lol: Må begynne å passe bedre på hva jeg skriver, skjønner jeg, så jeg ikke blir gjenkjent av alle og en hver. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

:hakeslepp: jeg trooor du går i samme kor som vennina mi :ler:

(ho skal til nederland på turne ho også nemlig ;) )

:skratte:

Ikke vis dette til Twinkle, hun er paranoid nok som det er :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...