Spatula Skrevet 31. desember 2010 #221 Del Skrevet 31. desember 2010 ☆:*´¨`*:..:*´¨`*:.☆ Godt nytt år ☆:*´¨`*:..:*´¨`*:.☆ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 31. desember 2010 Forfatter #222 Del Skrevet 31. desember 2010 Veloverstått jul, snart er vi "til neste år" Håper du har kosa deg, og nå er vel endelig samboer hjemme Ja, da var snart jula helt over og vi er i 2011. De siste dagene har jeg og sambo brukt til Playstation 3- spilling og snuing av døgnet. Så i dag er frokosten akkurat inntatt, for vi la oss ikke før kl. 06:00 i dag tidlig. :gjeiper: Så nå må det dusjes og ordnes litt, slik at vi rekker innom butikken før kl. 18:00. I år blir det nemlig kun feiring hjemme alene som kjærestepar. Fant ut at det var like greit når diverse venner ikke "hadde plass" til oss. Da kan vi heller klare oss selv! Kjærligheten har ingen alder Nei, det kan du si. De er begge enke/enkemann, så det er vakkert at de har funnet støtte og trøst i hverandre i så voksen alder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 31. desember 2010 #223 Del Skrevet 31. desember 2010 Numi, har du sjekket åpningstider på butikken dere skal til? De fleste jeg vet om stengte 15 eller stenger 16 i dag...! Håper du rekker butikken, og får en fin nyttårsfeiring! Her har vi bare 1 gjest, så vi er nesten alene vi også. Egentlig veldig koselig, og ikke minst avslappende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 31. desember 2010 Forfatter #224 Del Skrevet 31. desember 2010 Ja, vi sjekket i går, så det var faktisk oppe til kl.18:00 på Kiwi her hos oss. Er deilig med en rolig feiring også, ja. Vi skal kose oss med spekemat og røkelaks med eggerøre, og rød gele med vaniljesaus til dessert + Polarekspressen på tv, så jeg tror det blir bra! Kanskje gidder vi å pynte oss litt også. Godt nyttår alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 31. desember 2010 #225 Del Skrevet 31. desember 2010 Godt nytt år! Håper du koser deg i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 1. januar 2011 #226 Del Skrevet 1. januar 2011 GODT NYTT ÅR Syns det er kos å være hjemme alene, stille og rolig. Joda, det passer nok best for oss å være hjemme, vi må ta hensyn når vi har hund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 18. januar 2011 #227 Del Skrevet 18. januar 2011 Hvordan går det, Numi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #228 Del Skrevet 18. januar 2011 Hei Mah! Det går bra her. Har bare vært så travelt opptatt i det nye året, med masse vikarjobbing og jobbsøking at det har gått helt i spinn for meg, omtrent. Nei da, ikke så ille, men det har blitt en del. Ellers har jeg begynt å strikke, for jeg har funnet ut at skal jeg ha ting i ekte 100% ull, så får jeg strikke det sjøl. Så nå holder jeg på med en hals. Og så har jeg gått ned 1,5 kg etter jul/nyttår. Så nå er jeg supermotivert for å fortsette å spise sunt. Jobbsøking tar på, merker jeg... Bare krysser alle fingrene for at jeg blir kalt inn til intervju denne gangen. Har søkt på en del jobber nå, men det er så mange som søker som har mye mer erfaring enn meg, så jeg havner ofte langt ned på lista. Men i år skal jeg få det til! Må bare satse alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 18. januar 2011 #229 Del Skrevet 18. januar 2011 Jobbsøkingen går seg til. Plutselig så klaffer det og du får en jobb! Så flott at motivasjonen for å spise sunt er på plass. Det er vanskelig Har du lært deg å strikke helt av deg selv? Lenge siden jeg har strikket noe, men det er jammen det kjekt å drive med noe på fritiden. Moro å kunne være kreativ og lage noe selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 19. januar 2011 #230 Del Skrevet 19. januar 2011 Heisann Strikker også, men har et litt stort prosjekt, i hvert fall for meg. Fanakofta, er snart ferdig, jippiii. Lykke til med jobbsøking, plutselig har du en jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #231 Del Skrevet 19. januar 2011 Hei Alyah! Ja, det er det jeg håper på. At det klaffer til slutt. Heldigvis får jeg jobbet en del utenom, og det er bra, selv om jeg merker at det er uvant å nesten jobbe fulltid. Er god trening da, til det plutselig klaffer med en søknad. Er ihvertfall motivert til å ikke spise særlig med søtsaker og slik, selv om det sikkert finnes sunnere matvaner enn det jeg har, så tror jeg det blir bra. Vektnedgangen håper jeg er et tegn på det. Nja, strikke lærte jeg vel av min mor en gang for lenge lenge siden, og så dreiv vi litt med det på skolen, husker jeg. Men jeg er stortsett på bare nivået strikke-rett-frem-og-tilbake, øke masker og felle av. Skal snart prøve meg på vrangmasker, men det er noe herk! Mamma lærte meg det en gang også, men nå får jeg det ikke til lenger. Hehe.. Får finne en liten strikkesnutt på youtube eller noe. Jeg har seinvakt i dag, og krysser fingrene for at tv-boksen funker i dag så jeg får sett litt på den før jeg drar. Og kanskje strikket litt. Ha en fin dag, Al, og dere andre som måtte titte innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #232 Del Skrevet 19. januar 2011 Heisann Strikker også, men har et litt stort prosjekt, i hvert fall for meg. Fanakofta, er snart ferdig, jippiii. Lykke til med jobbsøking, plutselig har du en jobb. Hei Lalle! Du er nok litt mer avansert i strikkeverden enn det jeg er skjønner jeg. Så gøy å strikke sin egen kofte. Og takk! Jeg håper du har rett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 19. januar 2011 #233 Del Skrevet 19. januar 2011 Så deilig å få jobbet en del Du får en jobb snart, det er jeg overbevist om Og i mellomtiden er det alltid brukt for noen som kan vikariere litt, det merker du jo Så lurt å begynne å strikke igjen! Jeg kan heller ikke mer enn vanlig rett-frem-strikking, så om du finner en god video må du gjerne dele den her! Håper du har en fin onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 19. januar 2011 #234 Del Skrevet 19. januar 2011 Ha en fin dag, Numi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 19. januar 2011 #235 Del Skrevet 19. januar 2011 Ikke tro at jeg er så flink til å strikke Kan ikke lese oppskrifer, så der må jeg ha hjelp. Du lærer nok å strikke andre ting også, alt ordner seg for snille jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #236 Del Skrevet 21. januar 2011 I dag var det hardt å stå opp... Hver torsdag så vet jeg og kjære så godt at det er fredag dagen etter og at vi kan sove litt når vi kommer hjem fra jobb, så vi er ofte seint i seng. Det resulterte i to trøtte tryner i dag tidlig og et stk. samboer som kom en time seinere på jobb. Han har fleksitid da, så det er greit. Og jeg spiser frokost i pysjen i dag. Skal snart hoppe i klær og dra på jobb. Og gleder meg allerede som en liten unge til å komme hjem igjen. Men først seks timer på biblioteket. Det er ålreit det altså. I dag har jeg bestemt meg for å låne meg en bok med hjem også. På nyttårslista mi har jeg tre bokforsetter, og den første er Lars S. Christensens "Bly". Leste "Beatles" for lenge siden, så det er vel på tide å få med seg fortsettelsen. Til å jobbe på bibliotek leser jeg forskrekkende lite.. Men det er aldri forseint å snu den trenden! Jeg fant forøvrig en grei "strikke vrang"-video på youtube, Mah! beskriver ganske greit hvordan man strikker vrangt, så jeg tror jeg skal få det til igjen nå. Ønsker alle en fin fredag, med ønske om en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 21. januar 2011 #237 Del Skrevet 21. januar 2011 Du er ikke alene om å glede seg til helga gjør det jeg også, enda jeg ikke er i jobb. Leste den siste boka til Horst -Bunnfall, i forrige uke, ble litt skuffa, ingen spenning i en krim! Så bra du har funnet ut hvordan du skal strikke vrang. Jeg var innom en butikk i går får å få hjelp til å lese oppskrifen jeg da. Så nå kan jeg stikke videre God helg Numi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 21. januar 2011 #238 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg gleder meg til helg av motsatt grunn som dere jeg, skal nemlig jobbe! Men så har jeg vært syk hele uka og er kjempelei Takk for strikkevideo! Skal se om ikke jeg også forstår greia nå God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 21. januar 2011 #239 Del Skrevet 21. januar 2011 Snart har du helg, Numi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 22. januar 2011 #240 Del Skrevet 22. januar 2011 God helg, Numi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå