Gå til innhold

Wide Awake


*Numi*

Anbefalte innlegg

Tusen takk, Icing! :klem: Sånne øyeblikk går heldigvis fort over, men det blir alltid litt gnisninger i jula, og for så vidt alltid når vi er samlet.

Julematen var usedvanlig god i år, og svoren på ribba var fantastisk sprø og god. Til og med jeg forelsket meg i svoren, jeg som egentlig aldri har vært så begeistra. :) Gavene var fine og kvelden gikk unna, så kan ikke klage så veldig likevel. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk, Alyah! :klem: God jul til deg også! Og alle andre som måtte stikke innom.

Trodde alle hadde glemt dagboka mi jeg... nesten inkludert meg selv. :) Det var koselig at det ikke var tilfelle.

Ingen er glemt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hyggelig å høre. :)

Nå er 1. juledag-middagen fortært og kaffe og kaker (eller i mitt tilfelle brus og kaker) venter vel om ikke så lenge. Merker det virker litt for lenge til mandag, som er dagen da min kjære kommer hjem fra julebesøket hos sine foreldre... :trist: Men, den som venter på noe godt... osv, osv, er det visst noe som heter. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mahareth! :klem: Så hyggelig med besøk i dagboka mi!

Ja, jeg har vært alt for lite aktiv her, og glemmer av og til hvor godt det er å få utløp for tankene sine her. Er ikke alle tanker og sutringer som passer seg å ta på facebook hele tida. :fnise:

Heldigvis har du rett, Mah. Ikke så alt for lenge til mandagen nå. :strix:

Mamma vil ut å gå tur i snøen før middag, så jeg får vel bli med en tur snart. Selv om jeg bare har med meg vintersko med ganske høy hæl. Haha. De er heldigvis med såler av grov gummi, så de er ikke så glatte. Også får jeg muligheten til å flotte meg i den varme kåpa jeg fikk av kjæresten til jul. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Så nydelig kåpe! :nigo: Kjæresten din har virkelig god smak! ;)

Det er veldig deilig å ha et sted å skrive ut ting og tang. Mye som har bedre av å bli luftet her enn mange andre steder. Det jeg skriver om i min dagbok er gjerne ikke ting jeg ønsker at mamma eller lillebror eller bekjente og kolleger skal lese om, så da passer ikke akkurat facebook veldig bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er lissom moe med det. Jeg trenger ofte å få utløp for kjedelige ting i familiesammenheng eller savn i kjærestesammenheng etc. og det er ting som jeg holder meg for god for å klage om på fb. :)

Men her, her kan man jo få utløp for akkurat det man måtte ønske, og det er av og til gull verdt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående kåpa så var det nok mest sånn:

- Så du den fine kåpa Manillusion hadde lagt ut bilde av på fb?

- Ja, den var fiin, men sikkert dyr!

- Nei, den var ikke avskrekkende dyr... Kanskje du vil ha den av meg til jul?

- Åh, kan jeg det ja? Ja, gjerne det, snille kjæresten min! :yvonne:

Hehe.. Ihvertfall noe i den duren. Tror han syntes det var fint å slippe å dra ut å lete etter julepresang til meg på egenhånd. Og det var jo noe jeg ble veldig glad for også, så det slo ut bra begge veier! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :rødme:

Og nå er det ikke lenge igjen til i morgen ettermiddag heller. *glede seg*

Nå er nok en runde med kaker unnagjort, og er ganske så mett etter to stykker med iskake, et stykke med delphia kake og et stykke med bløtkake. Enda var det en haug med småkaker som jeg ikke rakk å smake på i første runde. Haha.. Hvem sa noe om fråtsing i jula? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer i morgen? :sjenert:

:ler: Jeg er så livredd for å få omgangssyke/magetrøbbel (leste artikkelen på DB) så jeg spiser minst mulig fett og søtt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror forresten macbook'en min har blitt helt sprø... :sukk:

Jeg hviler jo henda på områdene under tastaturet på hver side av museflaten, og nå driver det å påvirker ting som har med klikking på "musetast-knappen" å gjøre. Er det normalt da? :lete: kanskje jeg har ødelagt den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skjer i morgen? :sjenert:

:ler: Jeg er så livredd for å få omgangssyke/magetrøbbel (leste artikkelen på DB) så jeg spiser minst mulig fett og søtt :fnise:

I morgen så kommer samboeren min hjem fra julebesøk hos sine foreldre! :hoppe: *savne*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mandag!! :strix: Bare en halv times tid nå, så har jeg verdens beste samboer hjemme igjen hos meg... :rødme:

Kom akkurat inn døra selv. Har vært med mamma og pappa for å kjøre bestemor hjem, også var jeg med mamma innom mormor som endelig har fått fast plass på sykehjem. Hun er så tynn som en strek, og får nesten ikke i seg mat, stakkar. :tristbla: Men hun har heldigvis en kjæreste som besøker henne og holder motet oppe. Han sa i dag at bare hun ble frisk nå, så skulle hun få flytte inn hos ham. :hjerte: Det varmer å høre. Er så glad for at hun har funnet en som tar vare på og er glad i henne. Blei helt rørt jeg... :sjenert:

Er godt å være hjemme i alle fall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag!! :strix: Bare en halv times tid nå, så har jeg verdens beste samboer hjemme igjen hos meg... :rødme:

Kom akkurat inn døra selv. Har vært med mamma og pappa for å kjøre bestemor hjem, også var jeg med mamma innom mormor som endelig har fått fast plass på sykehjem. Hun er så tynn som en strek, og får nesten ikke i seg mat, stakkar. :tristbla: Men hun har heldigvis en kjæreste som besøker henne og holder motet oppe. Han sa i dag at bare hun ble frisk nå, så skulle hun få flytte inn hos ham. :hjerte: Det varmer å høre. Er så glad for at hun har funnet en som tar vare på og er glad i henne. Blei helt rørt jeg... :sjenert:

Er godt å være hjemme i alle fall. :)

Kjærligheten har ingen alder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...