Gå til innhold

Wide Awake


*Numi*

Anbefalte innlegg

Tja, hva er jeg ute etter med slutten? Egentlig ikke annet enn at slutten på en måte setter filmen, isteden for å ødelegge den ved å ende opp i meningsløst svada. Trenger ikke akkurat være happy endings, men. :)

Eldre filmer ja.. Mye kan tilsi at jeg har sett mesteparten av dem. Og er gjerne ute etter litt "nytt blod". :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha... Kanskje det er derfor jeg er så glad i vampyrer? :ler: Men det er jo du også, Mahareth! :jepp: Ihvertfall noen av dem..

Nei, ikke så lett å anbefale noen bestandig. Jeg og mannen får nok bare prøve og feile litt mer. I mellomtiden har vi heldigvis alle disse seriene våres (Dexter, Brothers and Sisters, Vampire Diaries, The Big Bang Theory, CSI: NY, Nikita, Human Target, bare for å understreke hvor seriefikserte vi er. Og selvfølgelig Trueblood, men de er jo akkurat ferdige med en sesong), og de blir vi ikke lei av med det første! :nigo:

Edit: Trykkleif.

Endret av *Numi*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Hei FruFrue! :klem:

Så koselig at du er innom.

Jeg har det fint. Jobber som ekstrahjelp på biblioteket mens jeg søker etter fast jobb. Så dagene går. :)

Men så er jeg litt trist om dagen også, for den ene bestemoren min er dårlig, og resten av familien oppfører seg som gribber når det kommer til arv av hus og eiendeler. Herregud.. Det er jo ikke mange månedene hun har vært innlagt. :tristbla: Mest av alt så er jeg vel trist fordi det markerer en skikkelig og uungåelig endring i livet. Tror ikke jeg er helt mentalt forbredt på at noen andre slekninger bare skal flytte inn i huset hennes, "fordi huset ikke har godt av å stå tomt". :sukk:

Ja, ja. Sånn bortsett fra det, så behandler livet meg brukbart bra.

Håper alt er bra med deg også, FruFrue? :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :)

Siden du jobber på biblioteket, er du helt sikkert gla i å lese.

Jeg må bare anbefale en bok.

Av måneskinn gror det ingenting, av Torbjørg Needreaas (tror det var det hun het).

Ellers kanskje du kan anbefale meg en bok eller to.

For tiden står jeg på liste til tre bøker.

Burde ha stikket ferdig kofta mi, men leser så mye at jeg har ikke tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :)

Jeg ble aldri fortrolig med Fru Frue, så nå har jeg fått byttet navn. Nå heter jeg Lalle, og det passer meg mye bedre.

Ha en flott dag :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lalle! Det er deg det er ja. Hehe.. :)

Ja, du. Til å jobbe på bilbliotek, så leser jeg faktisk rent lite. Har derfor ikke noe særlig å foreslå, men om dagen leser jeg Kazuo Ishiguros "Nocturnes: Five stories of music and nightfall" Den er veldig fin. En liten bok med fem korthistorier. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arveoppgjør kan bli skikkelig stygge.. Min mormor flyttet for et par dager siden til en omsorgsbolig, hun har blitt litt dement, og min onkel og den furien av en kone han er gift med har forsynt seg grovt av arven, vi snakker bil og båt.. :sukk:

Det er trist når et liv går mot slutten, den dagen min mormor ikke er noe mer, kommer til å bli en veldig trist å tung dag jeg gruer meg allerede :trist:

Hvordan går det på jobbfronten? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Icing! :klem:

Ja, magen min krøller seg helt når det kommer til hvordan den stressa onkelen min bare flytter inn "ungene sine" og tømmer huset. Jeg og min far mener begge at det er en sjans for at min mormor kan blir bra nok igjen til å kunne bo alene hvis hun får besøk av pleiere, men pappa er jo inngifta, så han har jo ikke noe han skulle ha sagt. Og jeg tør ikke blande meg jeg heller, i frykt for å gjøre ting verre... :sukk:

På jobbfronten så driver jeg å søker her og der, men lite napp foreløpig, så jeg jobber som ekstrahjelp på diverse bibliotekfilialer i mellomtida. Det blir to-tre vakter i uka, og det er mye bedre enn ingenting, i det minste. :)

Håper alt er bra med deg også. Skal suse en tur innom boka di. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, arveoppgjør, best å holde seg i bakgrunn.

I hvert fall hvis man ikke har noe med oppgjøret å gjøre.

Hmm, engelsk Numi, ikke min sterke side språk :)

Men, har blitt flinkere med åra, både å snakke og lese, har jo reist så mye at jeg må snakke :) lese er det nok noe verre med, så bøker hiver jeg meg ikke ut på.

Lurer på om jeg skal begynne på ei ny dagbok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

God jul, Numi :klem:

Tusen takk, Alyah! :klem: God jul til deg også! Og alle andre som måtte stikke innom.

Trodde alle hadde glemt dagboka mi jeg... nesten inkludert meg selv. :) Det var koselig at det ikke var tilfelle.

Endret av *Numi*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...