Gå til innhold

Wide Awake


*Numi*

Anbefalte innlegg

Takk, jenter! :)

Icing; Jeg har lest litt om det jeg også. Så skal prøve meg. :jepp: Sa til avdelingsleder at jeg hadde blitt sykemeldt og lurte på om jeg kunne levere sykemeldingen til henne. Det kunne jeg. Så det er mulig det er håp.

Men nuh må jeg seriøst ta grep for å få meg en fast jobb. Det er uholdbart og for slitsomt og ustabilt å være tilkallingsvikar over lang tid. :sukk:

Skal ikke på jobb før neste uke. Er så tett at halve kunne ha vært nok, så jeg må nok bli bedre før jeg kan komme igang igjen. Vil ikke forlenge sykdomsforløpet eller bli verre. Jeg vil jo bli frisk!

Nå er middagen fortært, så nå vanker det en saftis og en episode Frustrerte Fruer på meg og C. :)

Heldig er jeg som har en samboer som styrer og steller for meg når jeg er syk. Han lager middag og drar på apoteket og vasker og ordner helt uoppfordret. :hjerte: Gode mannen min!

Ha en god kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker du også tar vare på mannen din hvis han er syk :)

Klart best med fast jobb, håper det venter en på deg litt fort.

God bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke:

Jeg er ihvertfall tilbake på jobb, og er ikke så tett og snørrete lenger, men det sitter i.

I helga var vi i Sogn og besøkte foreldrene til C. Gikk lang tur med bikkja deres i det fine været, og ellers bare slappet av. Var en fin helg. :)

Akkurat nå om dagen er jeg litt "at a loss", i mangel på en bedre norsk frase. Jeg vil så inderlig ha en fast jobb med jevn inntekt slik at jeg og C kan komme oss inn på boligmarkedet, samtidig som jeg ikke vet hvordan jeg skal få til det uten mer utdannelse. Lurte på nettstudier via ecademy, men neste studiestart er i mars, så jeg synes kanskje det er litt for raskt. Rekker jo ikke tenke meg om en gang, og det koster jo en del penger. Og da er ikke neste studiestart før i oktober.

Ellers er det jo alltids master på uio jeg kan ta, men det er jo heller ikke før i høst, og jeg kan ikke begynne på begge deler.

Åh... Jeg skulle ønske jeg visste hva jeg skulle gjøre. Akkurat nå føles det som om det er jeg som er kula rundt foten som gjør at jeg og C ikke kommer oss videre. :sukk:

Ja, ja. Det var dagens sutring fra meg.

Håper alle har det bra. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, Al! :klem:

Ecademy.no er det. Det er det som var IT-akademiet før, tror jeg. Man kan ta nettstudier på deltid der, slik at man kan studere når det passer, delta på nettsamlinger og få veiledning av lærer via nett. Jeg kunne tenke meg å studere webdesign. :) Men skulle ønske jeg hadde kommet på ideen før, slik at jeg kunne vært klar til studiestart i mars. Mulig jeg tar noen kurs i mellomtiden, og heller satser på å start i oktober. Hvis jeg tør. :P Man er ganske selvstending på UiO også, men på nettstudier føler jeg nok at man må være enda mer strukturert og selvdisiplinert. Enda godt det bare er deltid, sier jeg.

Nå sitter jeg og spiser frokost i pysjen. Godt å ha litt god tid før man skal på jobb. :jepp: Og snart er det helg!

Håper alt står bra til i din ende, Al! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man jobbe selvstenig må man være stukturert, som du sier, men jeg tror du klarer det. Som jeg har lært å kjenne deg her inne er du ei strek jente med tæl :)

Uff, ja det er slitsomt å stå på stedet hvil, men heller stå der enn det skulle gå nedover.

Nå er vi mennesker, (de fleste av oss) slik laga at vi liker framgang i livet, noe å strebe mot ;)

Ønsker deg lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Mars var litt tidlig å starte opp med studier ja :fnise:

Skal du søke på master til høsten uansett? Det gjør jo ikke noe regner jeg med, du kan vel takke nei til plassen om det er det?

Sier som Lalle også, det er bedre å stå stille enn å gå nedover her :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jenter. :klem:

Lalle: Ja, du har rett. Det er bedre å stå på stedet hvil, og jeg har det jo faktsik veldig bra her, men jeg føler at det ikke er bra nok. Jeg føler jeg burde kunne bidratt mer. Og det kan jeg jo, egentlig. Jeg vet bare ikke hvordan akkurat nå.

Mah: Ja, studiestarten i mars blir litt vanskelig å skulle fordøye, da er det bedre å vente. :gjeiper: Nei, jeg vet ikke om jeg skal søke på master til høsten. Men det var lissom de alternativene jeg har tenkt på. Master er billigere, men det er over to år, mens nettstudiene bare er over 30 uker, samtidig som jeg jo egentlig er mest opptatt av webdesign, så jeg burde jo bare hoppa i det.

Æsj, jeg sovna litt nå nettopp. Drømte at jeg ikke ble tatt seriøst på jobb. De bare lo av meg, og når jeg prøvde å si ifra bare lo de enda mer og sa at jeg var sø søt når jeg var sint. Dustedrømmen. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakka med sambo i går. Jeg sa at jeg følte meg så unyttig. Han så på meg med vantro i blikket og sa at det var det helt urealistisk å tro at jeg var, for jeg er jo hele livet hans. I følge han kunne jeg vært hjemmeværende husfrue og aldri rørt støvsugeren og likevel ville jeg ikke ha vært unyttig i hans øyne. Hadde det ikke vært for meg, sa han, så ville han ikke hatt det på langt nær så bra i dag som det han har. At jeg var frustrert kunne han forstå, men at jeg var unyttig fikk jeg ikke lov til å føle, for det var ikke sant, ikke overhodet.

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg snakka med sambo i går. Jeg sa at jeg følte meg så unyttig. Han så på meg med vantro i blikket og sa at det var det helt urealistisk å tro at jeg var, for jeg er jo hele livet hans. I følge han kunne jeg vært hjemmeværende husfrue og aldri rørt støvsugeren og likevel ville jeg ikke ha vært unyttig i hans øyne. Hadde det ikke vært for meg, sa han, så ville han ikke hatt det på langt nær så bra i dag som det han har. At jeg var frustrert kunne han forstå, men at jeg var unyttig fikk jeg ikke lov til å føle, for det var ikke sant, ikke overhodet.

:hjerte:

Det var nydelig ord :rodmer:

Ta godt vare på han :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Heeeei Alyah! :hoppe::klem:

Det har vært lite skriving på meg i det siste... :sjenert: Men til mitt forsvar har det skjedd så mye i det siste. Det er heller ingen unnskyldning, for jeg skulle jo vært her og delt de gode nyhetene...

Vi har kjøpt leilighet! Og jeg har fått meg jobb! Flytter inn i begynnelsen av mai, og begynner i ny jobb i morgen. :strix: :strix:

Jeg begynner som webmedarbeider i et mediebyrå. Gleder meg. Og i den anledning har jeg også kjøpt meg en ny macbook pro... :hjerte:

Så jeg er litt opptatt om dagen med å sette meg inn i verktøy som vi bruker på jobb, samtidig som jeg har vært litt kg-lei.

Håper alle kg-venner har det bra. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Det er alltid godt å høre fra andre KG-ere og finne ut at de ikke var borte fordi de ikke hadde det bra :klem:

Gratulerer med Mac, leilighet og jobb! Så flott!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :nigo:

Nå sitter jeg og prøver å finne ut hva jeg vill ha til middag. Tror sambo er litt lei av at jeg er så ubesluttsom til tider. :sjenert: Men æsj... noen ganger har jeg ikke lyst på noen ting. Sånn er det vel for de fleste av og til, tenker jeg.

Hmm.. Noe som frister? Ost og kjeks, kanskje? Det er vel ikke akkurat middagsmateriale, men det er bedre enn ikke noe, og frisker opp en kjedelig matuke. Eller noe tapasgreier? Omelett? Ja, ja. Besluttningsvegringen lenge leve! :pisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...