Lalle Skrevet 10. mai 2010 #81 Del Skrevet 10. mai 2010 Ja, det var litt av et criuse, blir reint misunnelig her Ønsker deg en flott uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 17. mai 2010 #82 Del Skrevet 17. mai 2010 GRATULERE MED DAGEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 17. mai 2010 #83 Del Skrevet 17. mai 2010 god 17.mai :is: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #84 Del Skrevet 22. mai 2010 Hei jenter! Takk! Jeg har vært litt opptatt med innlevering av bacheloroppgave og diverse denne uka, så har ikke hatt mye ork til å skrive. Også synes jeg det er litt uvant å skrive dagbok på KG enda, tror jeg. En blir på en måte så selvbevisst og vet ikke helt hvem som leser heller. Ikke at jeg skriver så mye som ikke tåler dagslys i utgangspunktet, men det krever kanskje litt tilvenning likevel. Etter innleveringa har jeg egentlig kobla ut og føler nærmest at det er sommerferie. Det er jo så fint vær, og det er godt å bare nyte livet sammen med C og tibringe masse tid ute i parken. Men - det er jo ikke sommerferie riktig enda... Jeg har to hjemmeeksamner igjen, og disse kommer på løpende bånd fra 31. mai og ferdig 10. juni. Og siste helga i mai pluss første helg i juni innebærer avslutningsfest for kollega, jobb, konsert med koret, sommeravslutning, utdrikningslag og jentekveld. Pluss at det skjer en hel del midt i de ukene jeg har eksamen også. Så jeg har nok å sette fingrene i, virker det som. Men det er igrunn bra det. Nå krysser jeg bare fingrene for at jeg står på bacheloroppgaven, slik at jeg får bacheloroppgaven helt i boks og kan begynne å jobbe. Det hadde vært en drøm for meg og C som gjerne skulle ha kjøpt oss leilighet snart. *drømme* I dag har jeg og C vært på shopping. Han kjøpte seg en del klær på torsdag, som han får dekka av jobben pga slitasje, siden de ikke bruker arbeidsklær. Og derfor tilbød han seg å spandere en 1000-lapp på klær til meg også. Litt som en påskjønnelse for at jeg snart er ferdig med graden min også. Det var snilt! Så i dag har jeg kjøpt meg en søt jumpsuit, samt syrevaska grå/hvite jeans og to saints & mortals t-skjorter. Snilleste kjærestepus.. Etter det kjøpte vi oss lunsj, som innebar kylling-panini fra 7-eleven og hver vår brus, stakk inn i parken, fant en benk og satt og koste oss med mat og snakka og koste oss. Det var bare flaks at jeg kom på at det var pinse og at butikken sikkert stengte fire i dag. For vi hadde glatt blitt i parken noen timer hvis vi ikke hadde kommet på det. Det er jo sååå fint nå! Men det blei da noe mat på oss i pinsen også. Jeg vil ut en tur igjen snart jeg.. Lurer på om det kommer til å begynne å regne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 23. mai 2010 #85 Del Skrevet 23. mai 2010 Å så snill! Hi, hi, det at butikkene stengte tidlig kom nok litt overraskende på mange Jeg kom tilfeldigvis på det på fredagskvelden. Flaks! Siden jeg jobbet på lørdag Grattis med overstått innlevering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 24. mai 2010 #86 Del Skrevet 24. mai 2010 Så er pinsa på hel......... Håper du har hatt en fin pinse Forstår godt at du ikke kan sitte inne på KG, når du har en oppgave og utføre. Skolen kommer først Ha en riktig god uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #87 Del Skrevet 26. mai 2010 Å så snill! Hi, hi, det at butikkene stengte tidlig kom nok litt overraskende på mange Jeg kom tilfeldigvis på det på fredagskvelden. Flaks! Siden jeg jobbet på lørdag Grattis med overstått innlevering! Takk! Ja, vi har bomma litt på butikken i pinsa før, så var greit å huske på det i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #88 Del Skrevet 26. mai 2010 Så er pinsa på hel......... Håper du har hatt en fin pinse Forstår godt at du ikke kan sitte inne på KG, når du har en oppgave og utføre. Skolen kommer først Ha en riktig god uke Ja, det er nå ikke alltid så lett å prioritere skole, akkurat... Har to eksamner til nå, men siden de er hjemmeeksamner begge to, og jeg er ferdig med bacheloroppgaven, så har det skorta litt på motivasjonen... er litt klar for ferie! Og fullført bachelorgrad! Pinsen har vært fin den. Hmm... Fikk ikke til multisitat nå... Må kanskje restarte safari eller kanskje hele maskina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 26. mai 2010 #89 Del Skrevet 26. mai 2010 Ja, det er nå ikke alltid så lett å prioritere skole, akkurat... Har to eksamner til nå, men siden de er hjemmeeksamner begge to, og jeg er ferdig med bacheloroppgaven, så har det skorta litt på motivasjonen... er litt klar for ferie! Og fullført bachelorgrad! Pinsen har vært fin den. Hmm... Fikk ikke til multisitat nå... Må kanskje restarte safari eller kanskje hele maskina. eller kanskje kg tuller med deg? den pleier å tulle med de multisitatene innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #90 Del Skrevet 26. mai 2010 eller kanskje kg tuller med deg? den pleier å tulle med de multisitatene innimellom Ja, jeg tror KG generelt tuller med meg om dagen. De knappene for bold, italic og understrek og linking etc, fungerer heller ikke for meg, og uttrykksikonene ser jeg ikke lenger heller... :klø: Rart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #91 Del Skrevet 27. mai 2010 Ja, jeg tenkte jeg skulle prøve å begynne med matnoteringer her også, og rose meg selv hver gang jeg har spist bare sunne ting. :gjeiper: Da tråden "Hva har du spist i dag?" ble borte, var det litt kjipt, synes jeg. Lettere med motivasjon når man kan skrive det ned. I går: Frokost: - Et grovt rundstykke med syltetøy - I go'morgen yoghurt vanilje. 25 situps 10 min med rockering Lunsj: - 1/6 lasagne, middagsrester fra dagen før. Mellom: - 1 fullkornsknekkebrød med brunost. - 1 glass melk 35 min lang trimtur i parken. Middag: - Peppermarinert kylling med ris og salat. Kvelds: - 2 knekkebrød med brunost - 1 glass melk. - Kos til film: en håndfull rå, ubehandlede pistasjenøtter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 27. mai 2010 #92 Del Skrevet 27. mai 2010 Det så både sunt og godt ut det! Skal du ned i vekt eller bli sunnere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #93 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg prøver å bli litt sunnere. Stramme opp litt og slikt. Men ikke nødvendigvis ned i vekt, hvis ikke det viser seg å bli et naturlig resultat av et sunnere kosthold da. Både jeg og C prøver å stramme opp litt her og der. Samboerskapet har ført med seg et par ekstra kilo.. Er så lett å påvirke hverandre i retning av den ekstra brusen eller sjokoladen når vi ser på TV, f.eks. Brunost og go'morgen yoghurt er kanskje ikke det sunneste, men vi må ikke bli helt på tuppa heller, sier C. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 27. mai 2010 #94 Del Skrevet 27. mai 2010 Kjenner til samboerfella ja. Er veldig fort gjort, spesielt om begge er glade i sjokolade Brunost og go'morgen er kanskje ikke det sunneste nei, men det er mye bedre enn nugatti på tørr kneip. Det som er viktigst er nok et balansert kosthold med lite raske karbohydrater Dessuten skal du jo helst like det du spiser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #95 Del Skrevet 27. mai 2010 Ja.. Det er jo en fordel å like maten man skal ha i seg! Og så lenge man sverger til en del fullkorn og får seg en del trim, så skader det ikke med en yoghurt eller litt brunost, sikkert. Greit å begynne i "det små". Først ut er å passe litt på hva vi spiser, samt kutte ned coladrikking og sjokolade til kun én liten cola og én sjokolade i uka (lørdagskos). Så får vi se hvordan det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 27. mai 2010 #96 Del Skrevet 27. mai 2010 Synes det høres bra ut jeg! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #97 Del Skrevet 27. mai 2010 Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #98 Del Skrevet 27. mai 2010 Dagens inntak: Frokost/lunsj: 2 knekkebrød med brunost. 1 go'morgen yogurt banan. Mellom: 1 knekkebrød med gulost 1 glass sunniva jordbær, appelsin og drue juice. Gåtur på 35 min. "Middag": 1 bolle minifras med melk (både jeg og C var litt for slappe til å lage ordentlig middag i dag, og etter gåturen var jeg litt kvalm... ) 10 min rockering Kvelds: 1 grovt rundstykke med kokt egg. 1 stort glass melk. 25 situps --------------------- Ellers har jeg vært ganske lat i dag. Ikke lest en skit, og jeg har fortsatt hjemmeeksamen på mandag, men det ser det ikke ut som at jeg tar så tungt... Er så skolelei at jeg kunne grini... Var på forelesning og så Budbringeren i dag da. Litt snål film. Det skulle diskuteres etter filmen, men siden foreleser gav oss en halvtime pause, og det var så få på forelesning, var det mange (inkludert meg selv) som dro. Det var jo tross alt siste forelesning, og seint på dagen, så lurer på hva foreleser tenkte når han gav oss så lang pause. Noen måtte jo gå lei. Nå er det i hvert fall snart helg, og i morgen er det avslutningsfest for min nærmeste kollega, og på lørdag jobber vi sammen for siste gang, tenker jeg. Det er vel i grunn min siste gang også, for kontrakten min går ut. Blir kos å jobbe litt på lørdag. Trives alltid så godt der blant bøkene og lånerne. Søndag er det konsert med koret mitt! Det blir superartig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 31. mai 2010 #99 Del Skrevet 31. mai 2010 Skolelei............ja det kan ikke være lett. Du leser og leser nok for tiden du? Lykke til. Går det bra å spise sunnere mitt i all lesinga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #100 Del Skrevet 31. mai 2010 Nei, som du ser, så har jeg ikke lest noe siden jeg leverte inn oppgaven min. Har hjemmeeksamen i dag til og med torsdag. Men jeg stresser visst ikke med det, i og med at jeg ikke har lest. Etter at oppgaven var levert inn gikk jeg skikkelig inn i feriemodus. Takk! Jo da. Det går ikke så verst! Selv om jeg gjerne skulle hatt en Ben&Jerry's isboks til hver eksamen. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå