Gjest *Twinklestar* Skrevet 18. mars 2010 #41 Del Skrevet 18. mars 2010 Haha..moro! Skummelt så liten verden er! Må begynne å passe bedre på hva jeg skriver, skjønner jeg, så jeg ikke blir gjenkjent av alle og en hver. :gjeiper: hihi jeg tror ikke ho er her da så du blir nok ikke gjenkjent med det første Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #42 Del Skrevet 18. mars 2010 Hehe.. Ja, ja. Hadde vel ikke tatt det så tungt likevel. Men litt anonym er det jo greit å føle seg. Nå skal Numi og Numi-mannen snart køye. Vi har vært sløve på jobbinga etter endt arbeidsdag i dag, men vi klarte i det minste å unngå middagshvil. Er nemlig noen jævler på å plutselig sove et par timer på ettermiddagen, men det ødelegger jo hele leggerutinen. :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 18. mars 2010 #43 Del Skrevet 18. mars 2010 Flinke dere var! God natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 18. mars 2010 #44 Del Skrevet 18. mars 2010 Hehe.. Ja, ja. Hadde vel ikke tatt det så tungt likevel. Men litt anonym er det jo greit å føle seg. Nå skal Numi og Numi-mannen snart køye. Vi har vært sløve på jobbinga etter endt arbeidsdag i dag, men vi klarte i det minste å unngå middagshvil. Er nemlig noen jævler på å plutselig sove et par timer på ettermiddagen, men det ødelegger jo hele leggerutinen. :søvn: jeg liker også å være litt anonym natta til deg og mannen :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #45 Del Skrevet 19. mars 2010 I dag var jeg litt seint oppe igjen. Hadde på klokkeradioen til kvart over åtte, våknet og sovnet igjen, drømte masse rart og bråvåknet litt før halv ti. Også sitter jeg her og skal skrive litt, mens jeg hører dusjen kalle på meg. Kanskje like greit å bli ferdig med dusjen. Vanskelig å konsentrere seg før den er unnagjort, tror jeg. Hjelper på å føle seg rein og fin. Ja...stikker en kjapp tur i dusjen nå jeg. Setter på litt te og så skriver jeg videre etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 19. mars 2010 #46 Del Skrevet 19. mars 2010 Setter meg og venter da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #47 Del Skrevet 19. mars 2010 Mahareth! Nå skal jeg være flink samboer og gå å handle det vi trenger i butikken for kvelden. :gjeiper: Godt for Numi-mannen å komme hjem til fiks ferdig handling, og det blir godt å få litt frisk luft nå. Men jeg har jo faktisk skrevet en del på oppgaven min også i dag. Mer skal det bli.Likevel, jeg er veldig usikker på den. Blir sikkert bedre etterhvert. Det viktigste er jo først og fremst å komme igang og samle stoff og informasjon og få noe ned på papiret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 12. april 2010 Forfatter #48 Del Skrevet 12. april 2010 Nå er det lenge siden jeg har skrevet her gitt. Hatt mye å gjøre, også syntes jeg det var et ork å finne igjen dagboka etter at linken min forsvant. Vel, vel. Nå er det endelig vår! Det er så deilig at jeg har ikke ord for det. Sola skinner og det er endelig strålende turvær igjen. Også har jeg kjøpt meg rockering i dag. Sånn polstret 1,7 kg ring. Så nå blir det kanskje endelig ei råd med denne dvaske magen og svaie ryggen. Etterpå har jeg forelesning, så er det litt trening og deretter kor. Det blir bra. Resten av uka skal det fokuseres på oppgaveskriving, så det er litt å bryne seg på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 13. april 2010 Forfatter #49 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Dagen i dag har foreløpig vært ekstremt uproduktiv.. Som jeg skrev i går, så skulle jeg fokusere på oppgaveskriving denne uka, men i dag har jeg vært rammet av en særdeles sterk skrivevegring, så jeg har ikke gjort en døyt. Det tar piffen av meg, og jeg føler meg rimelig udugelig, men jeg har ingen andre å skylde på enn meg selv. Hodepine har også sneket seg på, i frustrasjonens vrede, antar jeg. Etter på vil Numimannen ha meg med ut for å kjøpe lydkort og for å spise på et av våre favorittsteder, men jeg føler ikke akkurat at jeg har gjort meg fortjent til det...selv om det eneste jeg har lyst til er å nyte selskapet til Numimannen og det vakre vårværet, og glemme alt som heter studier. Jeg har i det minste trent fem minutter med rockeringen i dag, og skal ta fem minutter til senere i dag. Man skal visst begynne ganske forsiktig for å ikke bli gul og blå rundt hele magen. Men jeg har allerede fått supertro på at dette er noe jeg kan klare å fortsette med, og klare å få strammet opp magen med, så det er ihvertfall noe. Også har jeg vunnet et minibåtcruise for to, så det spørs om det ikke blir en liten helgetur på oss om et par ukers tid. Endret 13. april 2010 av *Numi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 14. april 2010 Forfatter #50 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) I dag sov jeg visst litt lenge igjen... Drømte så mye rart at hodet nærmest gikk i spinn. Dessuten våknet jeg et par ganger i natt. Av et stk urolig meg selv og et stk urolig samboer. Men det gjorde ingenting. Vi var ute og spiste i går, og det var superkoselig. Numimannen fikk kjøpt seg nye elektroniske duppedingser til musikkprodusering, og vi fikk sjekka ut en nyåpna rock merch butikk, og toppet det hele med et nydelig måltid på favorittplassen. Til tross for at jeg har stått opp litt seint, så har jeg i det minste lagt på reint på senga alt, og skal hoppe kjapt i dusjen nå, får jeg stikker på butikken og kjøper noe jeg trenger til frokost, samt at jeg tenkte jeg skulle finne middag i samme slengen. Hmm.. Men vet ikke hva det skal bli... 2 min rockering er også unnagjort. Fy søren, jeg merker godt at jeg har brukt den et par dager nå, altså. Tror kanskje ikke jeg bør ta mer i dag. Ømt, ømt og ømt rundt hele magen. Men har ikke blitt blå enda da. Gleder meg til innkjøringsperioden er over, for jeg er virkelig klar til å ta noen skikkelige økter med den. Endret 14. april 2010 av *Numi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 14. april 2010 #51 Del Skrevet 14. april 2010 Så flink du er med rockeringen! Jeg får ikke til å bevege hoftene riktig engang Hvor skal dere hen på cruiseferie da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 14. april 2010 Forfatter #52 Del Skrevet 14. april 2010 Mahareth: Det er lettere med slik vekta rockering enn slike lette plastrockeringer som man kjenner fra gymmen på barneskolen f.eks. De holder seg lettere oppe når det er litt tyngde på dem. Det blir et lite to-netters-cruise til København bare. Men det blir koselig. Godt å komme vekk litt og bare eksistere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 16. april 2010 Forfatter #53 Del Skrevet 16. april 2010 Endelig fredag! Jeg burde vel ikke skryte sånn av ukeslutt og helg, jeg som har vært mer eller mindre tiltaksløs hele uka. Men jeg har arbeidshelg også, så det går vel opp i opp... Blir både besøk til Dragens Hules åpning av butikk i Oslo og Alice in Wonderland på 3D i helga likevel, så har litt å se fram til. Selv om uka har vært laber på arbeidslystfronten, så har jeg i det minste fått en bedre idé rundt hvordan bacheloroppgaven min skal utformes og skrives, så kan vel ikke avskaffe meg selv helt heller. Etterpå skal jeg møte Numimannen og vi skal ta turen til Centra for å kjøpe vår nylig valgte favorittøl, Iki - et japanskinspirert øl brygget i Belgia for et nederlandsk firma, som inneholder både grønn te og sitrusfrukt. Koster litt, men det er verdt det for kosen sin del. Rockeringtreningen begynner å ta seg opp også. Klarte over 20 min i dag uten å få noe særlig vondt. Så det er vel bare å fortsette da, og håpe at drømmemagen kommer til syne innen sommeren. Turer i parken skal vi fortsette med også. Er så godt når været er så vakkert som nå. Godt med lysere tider! Håper bare ikke denne fordømte askeskya fører til at sommeren blir kaldere.. Jeg lengter virkelig til en varm og god sommer nå... God helg, folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 16. april 2010 #54 Del Skrevet 16. april 2010 Alice in Wonderland er en flott film, og jeg skulle ønske jeg også så den i 3D! Håper du får en fin helg selv om du skal jobbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 16. april 2010 Forfatter #55 Del Skrevet 16. april 2010 Takk, Mahareth! Jeg regner med at den blir fin. Jeg har ganske så korte arbeidsdager i helga, så er heldig sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 16. april 2010 #56 Del Skrevet 16. april 2010 Ikke vis dette til Twinkle, hun er paranoid nok som det er Nå gir jeg meg over Satt akkurat her og tenkte at jeg skulle sjekke ut andre folk sine bøker her på KG slik at de som henger i boka mi ikke skal bli SÅ fort lei av meg - og så er jo både Mahareth og Twinklestar her også! Og paranoide Twinkle blir nevnt også, ser jeg! til Numi da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 16. april 2010 Forfatter #57 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Hei Alyah! Koselig at du stikker innom. Endret 16. april 2010 av *Numi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 17. april 2010 #58 Del Skrevet 17. april 2010 Takk, må jo følge med litt på hva som skjer i KG-verdenen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 23. april 2010 Forfatter #59 Del Skrevet 23. april 2010 Åååå... Jeg er så forbanna dum noen ganger! Først står jeg opp for seint, ikke for at jeg skulle rekke noe da, men... Og så setter jeg igang med rockeringen, og har fått skikkelig dreis på ting, så jeg bestemmer meg for å ta en tur rundt i leiligheten mens jeg rocker... Skikkelig lurt! Før jeg vet ordet av det så fyker bordpynten vår bordtover bordet og knuser. Vel...de knuste vel igrunn med én gang de ble truffet av ringen. Og jeg som bare hadde fem min lenger å rocke, så skulle jeg spise frokost og begynne å lese. Går det an å være så dum?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 23. april 2010 #60 Del Skrevet 23. april 2010 Shit happens. Tenk heller at det var bra du knuste noe som ikke var så stort Det kunne jo vært glassdører i et vitrineskap, og det hadde vært langt verre! Og nå vet du i det minste til neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå