Gå til innhold

Er du kjendis?


Dystonia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gloria

Ja,jeg har vært i ulike aviser både her og der.Men det er søren meg ikke gøy når bildet ser totalt miss ut.. Da er det ikke alltid gøy å tenke at flere tusen leser avisen daglig.Men slik er nå en gang livet -Media har makt over oss andre mindre betydningsfylle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan gå god for Dystonia!!!

Vi kommer fra samme distrikt, og jeg har sett henne MANGE ganger i avisa og på TV sammen med en kjent sanger!

Ingen grunn for spekulasjoner her altså!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har vært i avis i "lokalsammfunnet". Allers og tidligere NÅ.Dagbladet,Tyskt magasin/ spansknorskt.Men kjendis,neeeei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var ikke du med i et tv-program når han dedikerte den til deg???

Jeg mener å huske noe sånnt,men jeg trodde det var Steinar Albrigtsen jeg da.Pyt pytt,same shit icon_smile.gif

Thea er en liten kjendis i seg selv hun.Spesielt ble hun det i bygda da hun ble fotografert i fullt russeutstyr med kondom i lua,tåtefalske u name it på dåpsdagen sin FULL i lokalavisa!!!!!! icon_wink.gif

Det sendt sjokkbølger gjennom hele det lille samfunnet og jeg ble svartelista på Rema1000 og vinmonopolet icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Poenget er vel ikke at hun ikke blir trodd, det er vel heller det at hun så gjerne vil gjøre oss oppmerksom på dette her...

ukjent kjendis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til de/den anonyme som ikke kan unne Dystonia det å dele sin glede:

Har du aldri vært stolt og glad over noe som du gjerne vil gjøre andre oppmerksomme på?

For Dystonia er det nok artig å få en sang dedikert til seg og ha kjendisstatus. Vi kan vel for pokker tåle at hun gjør oss her på KG oppmerksomme på det?

Gratulerer så mye, Dystonia! Deler gleden din, selv om jeg ikke har hørt sangen "din" ennå og ikke har peiling på hvem du er (sånn er det å ikke ha tilgang på norske blader, norsk TV og radio).

Klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...