Gå til innhold

Er du kjendis?


Dystonia

Anbefalte innlegg

Har du vært i aviser, blad på tv e.l. så mye at folk kjenner deg igjen? Det har jeg, og jeg er i avisa i dag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også vært en del i aviser og blader, men det er aller mest i lokalavisa, da... Man skal ikke gjøre så mange 'sprell' før man havner som spaltefyll når man bor på små steder.

Synes det er litt moro, men jeg ville ikke ha byttet med de ekte kjendisene som figurerer i SE & HØR for eksempel. Foretrekker å være kjendis i mitt eget liv og blant de som kjenner meg...

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke jeg!!

Har faktisk vært i lokalavisen noen ganger! Det har vært når jeg har hatt bursdag. icon_lol.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel er jeg jo sammen med en skikkelig kjendis da, det var jeg både på tv'n, i Se&Hør og i lokalavisa:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som politisk engasjert hender det jo at man er i lokalavisa fra tid til annen, men kjendis -heldigvis ikke. Til det er privatlivet mitt for hellig icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Jeg er IKKE kjendis, og har ikke noe ønske om det. Eneste sted jeg kunne tenke meg å figurere måtte være i Dagens Næringsliv icon_smile.gif Merker også at jeg trekker meg unna "kjendisfolk", har liksom ikke noe ønske om å bli assosiert med den type mennesker. (Fy meg, nå var jeg fordomsfull...)

Realitykjendiser for eksempel, det finnes vel ingen annen menneskegruppe jeg har mindre forståelse for.

_________________

-Matahari-

1212[ Dette Innlegg er endret av: Matahari den 2002-04-29 12:31 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Om jeg er kjendis/berømt???

Tja jeg begynner vel å bli rimelig beryktet her inne på KG debatt iallfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jahja?

Hvem er du sammen med da icon_razz.gif ? *nyfiken*

Jeg har bare vert i lokal avis jeg også. Når det er fårestillinger og sånt..12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Enig Mira, hva annet kan en gjøre?

Hvilken avis er du i forresten, kjendis? Da kan vel alle som vil se deg også, for det er vel det du ønsker!

Ukjent kjendis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå synes jeg dere er litt stygge mot Dystonia, jenter! Det er urettferdig mot henne å ikke tro at hun er sammen med en kjendis. Det er vel ikke helt uforståelig at hun ikke vil ut med navnet sitt?

Det å ikke bli trodd er forferdelig, og i stedet kan dere jo bare tenke deres og holde fingra unna tastaturet? Bruk heller energien deres på å svare på tråden hjerte.gif *Astra* hjerte.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Astra den 2002-04-29 14:04 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å oppklare en liten ting - jeg er ikke sammen med han i den forstand. Jeg er bare en veldig stor fan og det har media tydeligvis fått med seg.

Kjendisen er forøvrig Jørn Hoel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å, men da vet jeg hvem du er, Dystonia. Og jeg vet hvilken sang også. Den er nydelig.

*klemmer Dystonia*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...