Gå til innhold

HVEM er klikken????...og HVEM har klikket???

chimp

Anbefalte innlegg

Ny regel! på KG

Fra og med i dag, skal vi ha oss frabedt all quoting/sitering av egne innlegg, benyttet som retningsnorer, sexkjelpemidler, eksempler, grobunn for misnøye og dritt inn i andres innlegg.

Hehe...settathvis at...hadde DET vært en måte for oss arme tjenere å tjent litt gryn?

Om det dryppet inn...la oss si 10 øre pr quote eller noe sånt?

*desperat på utkikk etter annen jobb*

Nei, chimp. Det har IKKE klikket ennå...Prøver bare å komme i takt med kreativiteten min, men det er en...helvetes jobb i seg selv.

Ble Arnie...moderert??????????????????

Må le! Schtilig! Hvorfor ble han isåfall moderert med blå tekst? Er det noe nytt? Er det for å pynte på modereringen? Jeg trodde han hadde moderert seg selv jeg, og pyntet litt med blått...Har altså til dags dato KUN sett svart moderering.

Verden går ihvertfall fremover. Godt å se.

Hilsen Maiken

på KG

i Cyberspace

et sted i jordklodeauraen (?)

Melkeveien

Universet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JEG vil også bo i Univrset Maiken.... :sjarmor:

Dessuten vil jeg ha meg frabedt at jeg bruker quoting som sexhjelpemiddel, bare fordi jeg har kjøpt meg bærbar som tåler vann! :evil:

Stakkars Maiken som ikke etjer gryn forresten... :roll: tror kanskje heller du kune bruke all denne ubenyttede arbeidskraften i ANDRES tjeneste jeg... Tenk på det eller?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjarmor: Retta opp skrivefeilen rett foran nesa di :sjarmor:

Bruker jo tonnevis i andres tjeneste, jo! Det er...overskuddet jeg mener, Lasse! Kjenner du følelsen?

Når trykket blir så intenst...trykkete...at du kjenner det bare sprenger på. På innsiden (MÅ du tenke koffert hele tiden). Og du føler for å bruke trykket på no'lurt. Ikke bare no'godt, men noe som er allright for no'annet enn å bare få denne gørre lønningsslippen hele tiden en gang pr mnd (hele tiden en gang pr mnd????)

Dessuten vil jeg ha meg frabedt at jeg bruker quoting som sexhjelpemiddel, bare fordi jeg har kjøpt meg bærbar som tåler vann!  

Dessuten vil jeg ha meg frabedt at jeg bruker quoting som sexhjelpemiddel, bare fordi jeg har kjøpt meg bærbar som tåler vann!  

:sjarmor: Ny terroraktivitet på KG! Regelbrudd...ser du hvor lett-tjente penger dette kunne vært?

Vips! 40 øre på kontoen din?

Just like that!

Vannfast LapTop?? Så lurt...Preller det av, mener du? Eller trekkes det inni, uten at den tar nevneverdig skade av *det*?

Ser du konsptet??? Sett at denne laptopen din ble en suksess...tenk på hvor mange som ville quota dette utsagnet ditt mener jeg? For 10 øre pr nummer. Gang, mener jeg.

Kikkekampanje med nytt fortegn, so to say.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dett er et automatisk svar til Maiken. Lasse er nå opptatt, men kommer tilbake når han er klar... Om et par timer eller så av erfaring... :

Fikk ikke med meg NOE av det du skrev Maiken! Var så langt inni kofferten etter FIRE ord, at jeg ikke kunne se ut noe annet sted enn inni der.. på en måte.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:P

Dere er bare så søte!

Oi...PM! Lurer på fra hvem! Så...spennende.

*smetter ut og åpner dette merkverdige søte lille vinduet*

Ikke meningen å spore av tråden din...chimp :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestemt meg for Pippi, ja....når jeg får tid til å finne en fin en....!!!

Jo, du, nick'et mitt....!!! Qlt d, vel!!! Stammer fra apene jeg vettu....Men d har å gjøre m initialene mine egentlig! Maiken sa no om å skifte nick! Syns hun skal ta 'Fjomp' jeg....passer liksom bedre sammen m chimp....sant???!!!! Eks: Fjomp-og-chimp klikker-ut nye idéer til bruk-på Arnie-og-Lasse......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o

Begynner å lure på om ikke denne tråden nå har besvart seg selv, så å si! Skal vi ta bølgen, folkens....?

........//////////||||||||||||..........

YIPPEEEEEE!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o :o :o Klikk??!!! :o :o :o GJENG???!!! Er JEG med i en Klikk!!!!????!!!! :hoppe:

YIPPIIIIIIIEEEEAAAAA!!!

Og til dere som står uentfor, og spes de som har tatt den plassen JEG har hatt hele tiden... hehe... :flekke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o En cyberbølge!!!

For en ide!

chimp: Fjomp?

Fjomp????

FJOMP????????????

Hva *er* det du går på i dag?

Å klukke- klukker- har klukket - har.... hva da?

Klukket? Er DET riktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å klikke - Klikker- Klakk-har klukket- kommer til å klekke

BENKLÆR er ikke qlt, d er dannet!

Syns d er sexy m jeans på menn, og de kan gjerne være blå, men svarte tar jo kaka da.....

Hva m tørklær og håndkær og sånt no på menn??? Har du tatt stilling til tørkle-bekledte menn m øreringer.....blir litt sånn sigøyneraktig!!! Sant???!!!

Håndklærne kan jo være svarte....på menn....rett fra dusjen....sånn tilfeldig henslengt rundt rundt hoftepartiet.....og da snakker jeg IKKE om politiske partier.....

Når d gjelder lommetørklær anbefales de som er til engangsbruk....Bruk og Kast-metoden! En sikker vinner!!!

Åklær, derimot.....Nei, tror jeg gir meg.....Ha'kke mye å si om åklær....HVA er åklær???? Ø-klær? Æ-klær..... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chimp: Du er for sent ute... jeg har kommet over tørkle- og -langt -hår-perioden min ser du... :wink:

Men for deg komme rjeg gjerne m tørkle den 4. jeg da... :sjarmor:

Benklær... Vel... noe sier meg at du IKKE er 29 Maiken... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for deg komme rjeg gjerne m tørkle den 4. jeg da...

Ikke håndkle da.....??? Eller, du....ta lendeklede....et lite ett!!! Lendeklær....ikke benklær!!!

Hva het nå den chimp(ansen) til Tarzan igjen....???

(Me Tarzan, du Jane!!! Ughhh.....!!! D var visst dama hans f'ressen. Samma d....kan gå ut på ett!) :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...