chimp Skrevet 9. september 2003 #1 Del Skrevet 9. september 2003 Er d de samme brukerne d her er snakk om??? :o Jeg bare spyr......for ikke vet jeg.....men jeg vil gjerne vite.....!!! :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 9. september 2003 #2 Del Skrevet 9. september 2003 Det er alltid snakk om de samme av de samme kjære deg.... Lyst til å klike litt med meg forresten? Maiken har svinset avgårde m Maskemannen igjen hun... :-? :x :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 9. september 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 9. september 2003 Klikk, klikk, vennen min! Hvorfor dette stadige hamskifte???? Tannbørste??? Skobørste??? HVA er feil m snabeldyret????? Han er søt!!! Basta!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 9. september 2003 #4 Del Skrevet 9. september 2003 Jeg kan godt klikke! *klikker med kastanjettene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskemannen Skrevet 9. september 2003 #5 Del Skrevet 9. september 2003 Er så rastløs at det klikker iblandt jeg bare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 9. september 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 9. september 2003 Du ser definitivt litt klikka ut nå, ja!!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 9. september 2003 #7 Del Skrevet 9. september 2003 Jeg klikket allerede i går, teller det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 9. september 2003 #8 Del Skrevet 9. september 2003 :o å farken....... Gikk litt fort i svingen der gitt!... hehe... Men sånn.. NÅ... ja.. skulel bare si at jeg er litt klikkings i dag, og har blitt slått ned i skoa av Maskemannen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 9. september 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 9. september 2003 Jo, syns nok d, Arwen! Når forhåndsstemming gjelder, bør vel forhåndsklikking gjelde.....Vi sier d...for dette er min tråd!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2003 #10 Del Skrevet 9. september 2003 . Dere gjør narr av "in-gjeng" tråden min dere :hår: . Typisk klikke oppførsel assa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 9. september 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 9. september 2003 Sånn mal-apropos....stemming og sånn!!! Kan denne mye omtalte klikke-kampanjen være en fordekt valgkampanje????? (Kg-valget, Skolevalget, Kommunevalget, Stortingsvalget.....) Er nok sånn d henger sammen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2003 #12 Del Skrevet 9. september 2003 *hikk* Jeg hikker nå jeg.... :o Ehh...var det ikke hikking det var snakk om......ok går ut igjen jeg da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnie Skrevet 9. september 2003 #13 Del Skrevet 9. september 2003 Om det har klikket for meg, ja? For lenge siden! Noen flere som husker denne? Day after day, love turns grey Like the skin of a dying man And night after night we pretend it's all right Store deler av teksen er fjernet. Klippet fra reglene: Du kan ikke poste innlegg som inneholder: *Sangtekster og annet materiale med kopirett (Kopinor.no) Lea (moderator) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 9. september 2003 #14 Del Skrevet 9. september 2003 hehe.. nå klikker iallafall moderator når de ser den teksen du har kopiert så det såh!... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 9. september 2003 #15 Del Skrevet 9. september 2003 Jeg er i gjeng med kakkerlakkene pá badet mitt, og har klikket pga dem. Akkurat ná skal jeg ut á handle gift og feller. Má ha pá meg vernemaske neste gang jeg gár pá do. qult, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 9. september 2003 Forfatter #16 Del Skrevet 9. september 2003 Jeg er i gjeng med kakkerlakkene pá badet mitt, og har klikket pga dem. Akkurat ná skal jeg ut á handle gift og feller. Má ha pá meg vernemaske neste gang jeg gár pá do. qult, eller? Så slem du er m de som er mindre enn deg!!!! :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cawarra Skrevet 9. september 2003 #17 Del Skrevet 9. september 2003 Jeg tror dere har klikket alle sammen! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2003 #18 Del Skrevet 9. september 2003 Klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. september 2003 #19 Del Skrevet 9. september 2003 jeg vil veldig gjerne klikke meg sammen med jenta her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 9. september 2003 #20 Del Skrevet 9. september 2003 Er ingen klikk, jeg... Kan hverken se, høre eller snakke klikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå