Gå til innhold

HVEM er klikken????...og HVEM har klikket???

chimp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er alltid snakk om de samme av de samme kjære deg.... :wink::sjarmor:

Lyst til å klike litt med meg forresten? Maiken har svinset avgårde m Maskemannen igjen hun... :-? :x :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klikk, klikk, vennen min! Hvorfor dette stadige hamskifte???? Tannbørste??? Skobørste??? HVA er feil m snabeldyret????? Han er søt!!! Basta!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o å farken....... Gikk litt fort i svingen der gitt!... hehe...

Men sånn.. NÅ... ja.. skulel bare si at jeg er litt klikkings i dag, og har blitt slått ned i skoa av Maskemannen.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, syns nok d, Arwen! Når forhåndsstemming gjelder, bør vel forhåndsklikking gjelde.....Vi sier d...for dette er min tråd!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn mal-apropos....stemming og sånn!!! Kan denne mye omtalte klikke-kampanjen være en fordekt valgkampanje?????

(Kg-valget, Skolevalget, Kommunevalget, Stortingsvalget.....) Er nok sånn d henger sammen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det har klikket for meg, ja? For lenge siden!

Noen flere som husker denne?

Day after day, love turns grey

Like the skin of a dying man

And night after night we pretend it's all right

Store deler av teksen er fjernet.

Klippet fra reglene:

Du kan ikke poste innlegg som inneholder:

*Sangtekster og annet materiale med kopirett (Kopinor.no)

Lea (moderator)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i gjeng med kakkerlakkene pá badet mitt, og har klikket pga dem.

Akkurat ná skal jeg ut á handle gift og feller. Má ha pá meg vernemaske neste gang jeg gár pá do.

qult, eller? :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i gjeng med kakkerlakkene pá badet mitt, og har klikket pga dem.

Akkurat ná skal jeg ut á handle gift og feller. Má ha pá meg vernemaske neste gang jeg gár pá do.

qult, eller? :briller:

Så slem du er m de som er mindre enn deg!!!! :fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk klikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...