Maskemannen Skrevet 9. september 2003 #1 Del Skrevet 9. september 2003 Min kjære sverdlanger, eller kanskje rettere... slire... Jeg har funnet den rette avataren til deg mens vil flyr over forumet, hevet over alle formaninger, beskydlninger og uvennskap, i jakt på kilden til alt kg-vondt.. http://www.tegneserieguiden.net/eur/catcla...aw/catclaw.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskemannen Skrevet 9. september 2003 Forfatter #2 Del Skrevet 9. september 2003 her er forresten bildet jeg tok av deg og eksen din lørdag... http://members.tripod.com/~cat_claw/picture1.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 9. september 2003 #3 Del Skrevet 9. september 2003 Utmerket!!! Rødt hår og greier Skal bytte avater, jeg. Det vil sikkert ta ti lange og ti vonde...kanskje ti gode...hehe...holdepåpinebenken...minutter :o Likte denne, skal prøve konvertering igjen! *inspirert* Fikk ikke opp bilde av meg og x, jeg. Var han så sleip at han skled av bildet? Eller...var det ikke...egnet for visning? Nå ble jeg nysgjerrig, gitt.. Så snill du er i dag da...føler du også...samhørigheten? Denne klikke-samhørigheten vettu? Skjøøer du hva jeg mener nå? Hehe...klikk!! Klikk er ukas ord på KG! Ble du paranoid? Av ordet klikk??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskemannen Skrevet 9. september 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 9. september 2003 Det r bare en som klikker her på Kg . og det er meg, forstår ikke at noen kan ha problemer /bli paranoide av det.... Ja, hørte jo håret var rødt, så jeg tenkte bildet av deg da kunne bli offentliggjort!.... Mange som ble riiiiemlig nyskjerrige forstod jeg... men rart du ikke får det opp da... Det gjør jeg og .... han andre... kjipe jeg kjenner!... Men konvertering? Hva da???.... Du.... Hvorfor er det alltid noen som føler seg uttafor? Hvorfor er det så mange av dem, og som er så enige at de danner en stor gjeng som rakker ned på den lille klikken? Kanskje vi skal ta en flytur over domenet og lugge folk litt i akilleshælen? Senere kunne jeg tenke meg å bli massert... har trent sprettrumpa mye i det siste... 8) (ps.. Har du tatt pilla i det siste....? du virker litt...... gira liksom...... Bobler og sitter på hendene stadig vekk du... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 9. september 2003 #5 Del Skrevet 9. september 2003 :-? Hva ER det med denne fyren da???.... :-? Prøver å bryte inn i klikken min eller no?.... :-? Da skal han få slite!!! eller.... Ser ikke slik ut egentlig.. slik som Maiken vrikken m baken hver gang han plystrer.... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 9. september 2003 #6 Del Skrevet 9. september 2003 :o Jeg vrikker vel ikke på baken, vel!!! Det er baken som vrikker seg selv! For å vrikke på baken, så må man ha en bevisst tanke bak det. Man må GÅ inn for å vrikke! Min bak er ikke et resultat av søkt lurendreierskeri, bare så det er nevnt Den...vrikker seg selv! Selvstendig, er den. Frigjort rødstrupestjert, som ikke lar seg kommandere fra oven :o Kan...du plystre som en rødstrupegutt da? Prøv...så skal jeg se om jeg har tenkt feil tanke om stjertens selvstendighet... Nå? *ser utfordrende på...skjermen* Gees...alt hva som foregår der oppe i knollen. Når blir man voksen, egggentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 9. september 2003 #7 Del Skrevet 9. september 2003 :o blir det bråk!!!!!!!!! slenger meg ned med popcorn å brus!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 9. september 2003 #8 Del Skrevet 9. september 2003 HER BLIR DET BRÅK JA!!!!!! :evil: *kvitrekvittevitt!!!!! SÅNN... NÅ skal vi se hvem som klikker og hvem som klikker tenker jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskemannen Skrevet 9. september 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 9. september 2003 Hva ER det med han der Jugerbugger som plysrer og bråker og forstyrrer????... :evil: *Smører Maiken inn m Anti-Juggerolje og drar hjem for å slikke den av igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 9. september 2003 #10 Del Skrevet 9. september 2003 Ser grønt på skjerm...slenger en fot over den andre og vipper ampert med den! *kvitrekvittevitt!!!!! ????????????????????????????? Var det det beste du greide å...harke frem? Er dette resultatet av årelang, innstudert øving, læring, instinktlære...var dette det beste fuglemorra du greide å lære deg? Er du ikke kursa? Hæ? *gliser! Avventende* mattahara...sleng over litt popcorn! Skal putte det i næbbet sjæl! Trenger vel ikke sånn beskytterfugl til å stappe hverken mark eller popcorn i den røde munnen min! Ehh..nebbet mitt mener jeg. Du, det oljen der...er du sikker på at jeg ikke blir glissen i fjærpryden av den? Er...glisne fjær pent? Ser det...vulgært ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 9. september 2003 #11 Del Skrevet 9. september 2003 *kvitrekvittekvitivittekvitrevittikvitti kvitrevitrikviitkvittkvitrekvittekvitivittekvitrevittikvittikvitrevi trikviitkvittkvitrekvittekvitivittekvitrevittikvittikvitrevitrikviitkv ittkvitrekvittekvitivittekvitrevittikvittikvitrevitrikviitkvittkvitre kvittekvitivittekvitrevittikvittikvitrevitrikviitkvittkvitrekvitte kvitivittekvitrevittikvittikvitrevitrikviitkvittkvitrekvittekvitivitte kvitrevittikvittikvitrevitrikviitkvittkvitrekvittekvitivittek vitrevittikvittikvitrevitrikviitkvittkvitrekvittekvitivittekvitrev ittikvittikvitrevitrikviitkvittkvitrekvittekvitivittekvitrevitti kvittikvitrevitrikviitkvittkvitrekvittekvitivittekvitrevitti kvittikvitrevitrikviitkvitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 9. september 2003 #12 Del Skrevet 9. september 2003 :o hest...lite...kvitrepip...slapp ut av...nebbet...kjenner stjerten...rørte littegrann på seg :o Helsikes instinkter!!! *kontakter foreningen for rødstrømpestruper for råd...* :urolig: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 9. september 2003 #13 Del Skrevet 9. september 2003 sender popcorn til de som vil ha... er grei sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 9. september 2003 #14 Del Skrevet 9. september 2003 *gisp* Noe...skjedde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 9. september 2003 #15 Del Skrevet 9. september 2003 WOW!!! Når skjedde dette da......Bifaller!!! Definitivt!!! Maskebefengt rødtopp! SÅNN farge vil jeg også ha...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 9. september 2003 #16 Del Skrevet 9. september 2003 Ble du også....gira...chimp??? Farv håret du også davel! La oss være kjempejentete, farge håret likedans, dele bukser, bytte klær! Liker du også hester og frimerker og gutter *knise* og Bratz-dukker og alt som er...sprøtt lissom? La oss...la oss gå på jentedoen sammens!!! *tar tak i chimps hånd og smådanser mot jentedo'en* For the record...så går vi dit...bare for å...skravle littegrann! Hun er så...ordknapp! Vi'kke ha no'kofferttenking! Også skal vi dele leppestift! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 9. september 2003 #17 Del Skrevet 9. september 2003 *spurter ut for å skifte..... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 9. september 2003 #18 Del Skrevet 9. september 2003 Og imens...høres lyder fra jentedoen...noen merkelige...klikke-lyder... hvem klikker? Maiken? chimp? Eller *grøssegru*...driver de...og klikker sammen????? :o chimps lavmælte stemme høres gjennom døren...lytt... "Du...Maiken...jeg har så Doubleicefantastic innmari lyst å Brazilian-waxe...Juggers...nye...hårpryd" Maiken fniser høylydt...kjenner stjerten skjelver littegrann...av fryd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskemannen Skrevet 9. september 2003 Forfatter #19 Del Skrevet 9. september 2003 ....... tataaaaaa.... Lyst til å kopullere litt du fagre???!!!.... men....snuuuus..... sniff...... her...lukter............... Arnie?!.... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskemannen Skrevet 9. september 2003 Forfatter #20 Del Skrevet 9. september 2003 ...nei... Det. er....... CHIMPO!!!! hehe.... Stig inn Chimp, kjære.... Det er bare en Mskemann her, men han har to hender!!!... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå