Arwen Skrevet 8. september 2003 #1 Del Skrevet 8. september 2003 Noen som har noen? Kjenner at jeg kommer til å bli skikkelig syk hvis jeg ikke gjør noe drastisk i løpet av morgendagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 8. september 2003 #2 Del Skrevet 8. september 2003 Vet ikke om det kan kalles kjerrigråd, men jeg har noen triks når jeg kjenner at forkjølelsen kommer krypende, 1. Tyggbare C-vitaminer. Spiser dem som sukkertøy hele dagen. Kan gjøre rare ting med magen din :-? , men hjelper mot forkjølelse. 2. Hvitløk og sterk mat. Lag en gryterett med masse chili og hvitløk til middag. (Kan også gjøre rare ting med magen) 3. Kjøp inn saltvanns-spray eller Otrivin og hosesaft, slik at du kommer i gang med medisineringen tidlig. Dessuten hjelper det godt å slappe av når man har fri. Sitte i sofaen med dyne eller teppe og varm drikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 8. september 2003 #3 Del Skrevet 8. september 2003 Sove, sove og atter sove! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 8. september 2003 #4 Del Skrevet 8. september 2003 Rød solhatt! Jeg har hatt god effekt av det når jeg har tatt det tidlig nok. Er forkjølelsen allerede brutt ut, kan solhatt forkorte sykdomsforløpet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 11. september 2003 #5 Del Skrevet 11. september 2003 Svelg 20 pepperkorn i dag od 20 i overimorgen.Gjør ingenting med magen din men holder forkjølelsen borte. Virker som c-vitaminsjokk. Funker på meg hver gang.(hvis jeg tar det når jeg kjenner jeg brygger på noe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 11. september 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 11. september 2003 Har spist C-vitaminer i hopetall og sovet masse, men er allikevel blitt ubegripelig syk. Hoster og harker og gruer meg til å jobbe i morgen (selv om det bare er fire timer) Synes fryktelig synd på meg selv! :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå