Gå til innhold

Utrygt treningssenter.

Snasen

Anbefalte innlegg

Takk Snasen for en ubeskrivelig morsom tråd! Jeg lo faktisk flere ganger og jeg er ikke den som er kjent for å le i hytt og pine :skratte: !!

PS: Etter å ha lest åpningsinnlegget hadde jeg egentlig tenkt til å svare at jeg ville kjøpt noe nødproviant i form av basic utstyr for å ha hjemme og supplert med å bruke de tryggeste apparatene på senteret (når de er ledige!), men ser at ca det samme har andre allerede svart + at du allerede hadde noe ustyr hjemme så da slapp jeg det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Men jeg overlever, hvis det ikke detter ei vekt i hodet på meg.

Bruker mye frie vekter uansett, så det skal gå greit. Skal lete febrilskt etter en ris, og ros-postkasse. kan hende det finnes noe sånt utenfor bygget.

Du skal ikke se bort fra at en del kanskje hadde falt på plass dersom du fikk en vekt i hodet?!

Kanskje du til og med hadde klart å oppføre deg hyggelig og høflig overfor andre mennesker? Så ikke bekymre deg så mye for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kan jo hende hun er flink selv om hun er feit. Synes du dømmer litt her men men. kan du ikke bare gi det en sjangse? Kanskje du blir overrasket ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo hende hun er flink selv om hun er feit. Synes du dømmer litt her men men. kan du ikke bare gi det en sjangse? Kanskje du blir overrasket ;)

Jeg har gitt det en sjangse.

Eller DE. Mange av de bare vaser rundt der, og jeg fatter ikke hvorfor de er der. Snakk om penger bortkasta for kommunen.

Uansett, for å se det positivre på det hele... hun ene er meget dyktig, og flink, OG hjelpsom. :)

Bare så synd det er nesten titalls kilo mellom vektøkningene på maskinene... høyreps, er så himla kjedelig.

Men da blir det bedre for knollen min hvis noe faller i hodet på meg. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg er absolutt ikke fordomsfull

Jo, det er du. Du er veldig fordomsfull. Skjerp deg og voks opp og innse at du ikke er fra verdens navle. Du er fra Norge uansett, som er en av avkrokene i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, dette er en fantastisk tråd for meg på en onsdags morgen med 2 glass rødvin innenbords! :ler:

Hvalrossen, Keiko (og neste poster omtaler videre veilederen som Keiko, lol!), søstra til Moskva-Marit, innavlet i god hoppstil på frivektsrommet og STATS treningssenter!!! Jeg dævver! :biggrin:

Å nei; jeg fant en til! "Kan jo hende hun er flink selv om hun er feit." Hahahah! Det kan hende, men vi tviler egentlig!! :biggrin:

Endret av Zaphireh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er du. Du er veldig fordomsfull. Skjerp deg og voks opp og innse at du ikke er fra verdens navle. Du er fra Norge uansett, som er en av avkrokene i verden.

Nei, (ædda bædda) det er jeg ikke! :(

Hva vet du om hvor jeg er i fra? Er du som meg, synsk?

Åh, dette er en fantastisk tråd for meg på en onsdags morgen med 2 glass rødvin innenbords! :ler:

Hvalrossen, Keiko (og neste poster omtaler videre veilederen som Keiko, lol!), søstra til Moskva-Marit, innavlet i god hoppstil på frivektsrommet og STATS treningssenter!!! Jeg dævver! :biggrin:

Å nei; jeg fant en til! "Kan jo hende hun er flink selv om hun er feit." Hahahah! Det kan hende, men vi tviler egentlig!! :biggrin:

Jeg har ikke sett denne overvektige damen der i det siste (se jeg har skjerpet ordbruken min). Kanskje hun var en desperat løsning på en slags vikar? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...