waco Skrevet 19. mai 2002 #81 Del Skrevet 19. mai 2002 Anomym, tydelig at det er en som har misforstått en god del her. Du skriver at man må føle seg trygg på gutten? DET ER GUTTEN SOM MÅ STOLE PÅ JENTA!!!! Herregud, er du klar over hvor nærvøs jeg har vært en del ganger mens ei dame suger meg? En liten feil bisetning, tonefall som ikke var akkurat slik hun hadde ventet, så kan "bitesterke" damer være ganske skumle og ta en bobitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 19. mai 2002 #82 Del Skrevet 19. mai 2002 å ja, det har jeg alltid drømt om. men, men, nå er det toget gått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 20. mai 2002 #83 Del Skrevet 20. mai 2002 On 2002-05-18 19:28, anonym wrote: Sexysadie: Du skrev at det er talentløst å komme med en moralpreken. Respekterer du ikke at andre har andre meninger enn deg selv? Det er vel ingen moralpreken når folk sier hva de mener?! Mange har ikke noe til overs for folk som har hatt mange sexpartnere, deriblant jeg. Jeg synes det vitner om lav selvtillit. Tror mange vil ha bekreftelse på at de er verd noe ved å ha sex med mange. De skjønner jo ikke selv at de blir snakket om! Grunnen til at mange faktisk får seg noe er jo fordi "alle" vet at man er "lett på tråden", ikke fordi de er så vannittig tiltrekkende. En hver som har vært på byen, vet jo at man får noe hvis man vil. He,he,he,he. Ikke noe til overs for at folk har mange sexpartnere... Hva har du med d å gjøre?- hvor mange andre køyer med? Hva med å la andre mennesker leve sitt liv og passe seg selv? Ve den kvinne som måtte ha lyst på en tilfeldig mann; henne vil d gå ille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 20. mai 2002 #84 Del Skrevet 20. mai 2002 Til dere som mener det vitner om dårlig selvtillit å ha hatt "mange" (hva er nå det?) partnere: Vitner det om å ha dårlig selvtillit når man faktisk innrømmer for seg selv (og omgivelsene) at man har lyst, er kåt osv - og går ut og gjør noe med det? Om man ikke er i et forhold der man har forpliktet seg til denne ene partneren; da har man det privileget at man faktisk kan gjøre noe med lysten sin. Hva er det som ligger til grunn for denne forakten for folk som har hatt såkalt mange partnere? At man kanskje skulle komme til kort selv pga sammenligningsgrunnlaget? Redselen for å bli kjapt byttet ut? Grunnen til at jeg trekker slike personlige aspektre inn, er fordi man gjør seg opp en mening om andre menneskers personlige valg - og det utarter seg i forakt. Hvorfor gidder man bry seg - som Sexysadie påpeker?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 20. mai 2002 #85 Del Skrevet 20. mai 2002 SÅ enig med deg, vibeke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta Skrevet 20. mai 2002 #86 Del Skrevet 20. mai 2002 Har tenkt litt på dette og sånn som eg har erfart det, så er det som regel de som er mest usikre og har minst selvværd som roper høyest om andre sine "feil". Tror det er et eller annet behov for å hevde seg, ved å tråkke på andre og fortelle hvor feilfri de sjølv er. Synes litt synd på dere som har det slik. Innrømmer at når eg ser en mann på byen som prøver seg på alt i tur og orden i ren desperasjon, så finner eg det temmelig avtennende, men det er absolut ikke det samme som når man finner noen man tenner på og har lyst på, om det så kun er for en natt. For min egen del, så bryr eg meg lite om hvor mange partnere han har hatt før meg, eg tror ikke at eg betyder mindre for han av den grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2002 #87 Del Skrevet 21. mai 2002 randaberg mann......... Sexy Sadie, les innlegge skikkeligt før du begynne å snakka om kem så irriter deg.... Eg sa at folk kan ha sex me så mange de vil,, men at jenter lettere får et rykte på seg.. og det er ikke ofte fine ord... klart det e urettferdigt, men sånn e d.. Og ei jente som har hat 15 partnere i en alder av 20 år må jeg si at jeg mister litt respekten for..mener ikke at de skal være jomfru, men det går nå an og holda seg litt i skinnet.. og det gjelde begge kjønn....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 22. mai 2002 #88 Del Skrevet 22. mai 2002 Jo men du anonym eller Randaberg mann eller hva fanden du kaller deg: Mistr du ikke respekten for gutta som har horvet over 15 stk i en alder av 20; eller gjelder dette bare kvinner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 22. mai 2002 #89 Del Skrevet 22. mai 2002 sexysadie, jeg er uenig med anonym ,men jeg kan i motsetning til deg forstå ham. Nå er det engang slik at det er forskjell på gutter og jenter. Jenter får lettere rykte og prøver å fremstå som mer jomfruelige enn de egentlig er. Både gutter og jenter har klare oppfattninger om hvem dem synes er billige. Om dette er riktig, er egentlig en annen diskusjon. Waco *som er glad for å oppklare misforståelser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 22. mai 2002 #90 Del Skrevet 22. mai 2002 Min forlovede er min femte......skulle ønske av hele mitt hjerte at jeg hadde ventet på ham!!! Jeg er hans andre. Vi er begge 23 år. Jeg synes 5 er for mange!!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2002 #91 Del Skrevet 23. mai 2002 Jente 26, ca. 20 partnere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brud i køben Skrevet 23. mai 2002 #92 Del Skrevet 23. mai 2002 Synes d er typisk høymoralsk hyklerisk norsk jantelov å si at de som har hatt mange sexpartnere gjør d fordi de har dårlig selvtillit! Noen gjør sikkert det, men hvis det hjelper dem så får da det ærlig talt være deres sak! Poenget er at voksne mennesker tar de valgene de selv vil. Så lenge man ikke skader andre, hvem har noe med det? Ingen har noen grunn til å påberope seg "den Rette Moral". Hvorfor er noens moral bedre enn andre? Det finnes faktisk ikke svar på det, med mindre man er kulturimperialististisk. og det er rett og slett litt avlegs. Jeg har valgt å ikke ha sex med 50, og er veldig glad for det, men hvis andre synes d er fint, så vær så god! Det bryr meg midt bak. Ikke det jeg ville gjort, men jeg har jo ingen rett til å tre mine grenser nedover hodet til andre! Synes faktisk at jenter som tør å drite i at folk kaller dem billige (for sånn ER det) og velger å kjøre sitt eget løp tross fordommer er modige jeg! At noe er norm, betyr ikke at det er det riktige! Selv er jeg for feig til å drite i hva andre synes, både når det gjelder sex og andre ting. Jeg synes det er godt med folk som tør å gå egne veier og ikke lar samfunnspress styre alt de gjør! Lei av generaliseringer og bedrevitere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2002 #93 Del Skrevet 24. mai 2002 Man er da ikke bedreviter fordi man synes det er kvalmt at enkelte har liggi med halve byen?! Jeg driter vel i hvor mange man har hatt sex med, men jeg trenger ikke å like det for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haugtussa Skrevet 26. mai 2002 #94 Del Skrevet 26. mai 2002 Jente 18, har ligget med 612 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2002 #95 Del Skrevet 30. mai 2002 jeg (som 20) har hatt èn, men min partner, som er snart 30, har hatt sånn +/- 30 stk. han husker ikke engang.. burde jeg ha ventet? føler meg ikke særlig spesiell.. (selv om vi har det utrolig bra seksulelt, så er det alt også.. vi er ikke sammen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2002 #96 Del Skrevet 31. mai 2002 JENTE20 11 partnere.. var i forhold me 2 av de.. kanskje litt mange med tanke på at jeg debuterte for 1 1/2 år siden.. lå en gang me to gutter me 2 timers mellomrom, men jeg må si at det tenner meg voldsomt å ligge med en ny partner,,;=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lola Skrevet 31. mai 2002 #97 Del Skrevet 31. mai 2002 Jeg lurer på om d finnes en liknende manneside der de sitter og fordømmer hverandre på grunn av "for mange" sexpartnere? Tror ikke d nei! selv er jeg i samme situasjon som kylie, 23 år og en stk. sexpartner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moonmood Skrevet 1. juni 2002 #98 Del Skrevet 1. juni 2002 On 2002-05-18 19:28, anonym wrote: Sexysadie: Du skrev at det er talentløst å komme med en moralpreken. Respekterer du ikke at andre har andre meninger enn deg selv? Det er vel ingen moralpreken når folk sier hva de mener?! Mange har ikke noe til overs for folk som har hatt mange sexpartnere, deriblant jeg. Jeg synes det vitner om lav selvtillit. Tror mange vil ha bekreftelse på at de er verd noe ved å ha sex med mange. De skjønner jo ikke selv at de blir snakket om! Grunnen til at mange faktisk får seg noe er jo fordi "alle" vet at man er "lett på tråden", ikke fordi de er så vannittig tiltrekkende. En hver som har vært på byen, vet jo at man får noe hvis man vil. Å ha sex med flere har ikke nødvendigvis noe med lav selvtillit, så reflektert burde de fleste være. Sexysadie har en del av sanneheten, du har en annen. Hvorfor kan ingen forstå at vi mennesker er mer enn sort/hvitt. Ergo, noen går til sengs for å bekrefte seg selv, andre gjør det for å ha deilig sex. Og det finnes mange flere årsaker! Selv mener jeg ikke at man har rett til å se ned på folk med mange seksualpartnere, det er årsaken til det som er det vesentlige, ikke partnere. Jeg ville selv aldri hatt sex med noen jeg ikke ville ha det med, og selv har jeg vært med 12 stk. Folk tror at jeg har vært med mange flere, men det er forskjell på en flørt og noen jeg vil ha sex med. Jeg er faktisk enig med denne "anonyme" med at det ikke er et skikkelig gullkort å komme med i en alder av +/- 23 år og si: hei, jeg har hatt sex med 30 stk... Likevel sier jeg ikke at det er noe feil med personen. det som er caset, er at man kan begynne å lure. Andre gjør det ikke. Og da er vel løsningen: DIALOG! Eller så kan man jo alltid bare se an en person også. Uansett, jeg syntes noe tidligere fra elefanten var interessant sagt, langt tidligere i tråden. Og Anonym : Slutt å kladd på andre "stempler". Have fun, play and take care! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2003 #99 Del Skrevet 12. mars 2003 :oops: :blunke: :oops: :o sex er deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 12. mars 2003 #100 Del Skrevet 12. mars 2003 13 Ikke for mange, ikke for få - JEG trives med det jeg har gjort og det jeg ikke har gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå