AtomicGrL6 Skrevet 30. april 2002 #41 Del Skrevet 30. april 2002 26 år, har hatt sex med 3 Ulike menn/gutter, og har vært kjempefornøyd alle gangene!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2002 #42 Del Skrevet 6. mai 2002 Er snart 19 og har ligget med en. Er veldig fornøyd med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TiaMaria Skrevet 6. mai 2002 #43 Del Skrevet 6. mai 2002 De siste ti årene....kun min deilige mann!! Før det - en hel drøss..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 6. mai 2002 #44 Del Skrevet 6. mai 2002 20 år og har kun hatt sex med min sambo. Tror nok ikke det blir flere heller, da dette er mannen jeg ønsker å dele resten av mitt liv med...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 6. mai 2002 #45 Del Skrevet 6. mai 2002 jeg er 28 (snart) og er i grunnen ikke sikker på hvor mange, mellom alderen 19-22 hadde jeg en meget aktiv periode, med både o.n.s og kortere, hyppige forsøk på parforhold. Så mellom 30-50 stk? Kanskje noen mener det er "for mye", men det kunne jeg ærlig talt ikke brydd meg mindre om! JEG har kost meg jeg, jeg angrer ikke på noen av dem heller! Det eneste jeg angrer på er at jeg ikke alltid var like flink til å bruke kondom, og takker meg lykkelig for at jeg ikke fikk noen farlige sykdommer underveis i min "ville" utforsking av mannebein. Alle bør få utforske eller la være å utforske som det passer dem selv! Vi er så forskjellige, og ønsker så forskjellige ting ut av livet, at det å si at slik eller sånn er det rette, er i mine øyne umulig! Jeg kan på ingen måte forstå at de som kun har hatt sex med en partner, ikke blir nysgjerrig på andre. Men jeg synes allikevel det bare er flott at de har det sånn, så lenge det er det di ønsker selv. Hvorfor kan ikke andre også se slik på det? Innse at vi er forskjellige, og at ikke det som er riktig for en nødvendigvis er rett for en annen. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2002 #46 Del Skrevet 6. mai 2002 Jeg er 26 år og har vært i seng med rundt 35-40 menn - før jeg etablerte meg for tre år siden. Det har ikke på noen måter gjort meg til et dårlig menneske. Men det er klart, i ettertid ser jeg jo at det er en del av episodene som ikke har gitt meg særlig mye, og slik sett kunne jeg godt vært dem foruten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2002 #47 Del Skrevet 7. mai 2002 Jeg er 21 (blir snart 22) og har hatt sex med 11 stk... Det er et veldig persolig spm, men som sagt jeg står for det jeg har gjort og føler ingen trang til å synes at det mange!! Hadde sex for første gang da jeg var 15 år, så i gjennomsnitt så blir det ca 1,5 sexpartner i året.... Men, jeg lever mitt liv i kapitler! En periode så kan jeg ha endel sex, mens i andre perioder så er ikke lysten av den beste!! Dette betyr ikke at jeg ligger med totalt ukjente gutter, for som oftest så er det en spesiell historie bak det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefanten Skrevet 7. mai 2002 #48 Del Skrevet 7. mai 2002 hmmm... for ikke å virke for høytidlig her, men bare som et råd til dere unge jenter: Ha så mange sex-partnere at du får lært å kjenne din kropp og hvem du passer sammen med seksuelt, og så få sex-partnere at du fremdeles kan respektere en mann og seksualiteten dere har sammen. Aldri bruk sex for å få kontroll med menn (typisk for dem som har vært seksuelt misbrukt), og aldri bruk sex som et middel til noe annet enn gleden å være sammen med den du liker. Ellers er det bare å stå på... Elefanten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 7. mai 2002 #49 Del Skrevet 7. mai 2002 Elefanten... ...det var kloke ord!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2002 #50 Del Skrevet 7. mai 2002 Katta! vi stiller likt!!masse moro og spenning i ungdomstiden!!! Nå er jeg blitt seriøs og i fast forhold!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruszewski Skrevet 8. mai 2002 #51 Del Skrevet 8. mai 2002 Hei Jeg er en jente på snart 18 år og har hatt sex med ti stk . Jeg er ikke stolt av det men verden i dag er lagt opp slik at sånne ting skjer . Det er ikke få akkurat på min alder som ikke har hatt sex . Og det kanskje dumt , men sex er godt derfor klarer vi ikke si nei ! Vi må bare stå på og kose oss for vi levber kun en gang og livet består ikke av å være dydig , men heller ikke ludder klems Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 8. mai 2002 #52 Del Skrevet 8. mai 2002 Tja jeg har aldrig vært noe dydsmønster og min appetitt på sex har gitt meg mye moro. Jeg har hatt sex med 60 mann og 30 damer. Og jeg vil ikke være foruten noen av dem.Disse opplevelsene har formet meg til den liberale kvinne jeg er pr i dag. Er misfornøyd med denne dobbeltmoralen angående temaet;D er jo helt ok for en kar og horve over x antall piker når en kvinne gjør d samme er hun en hore... Jeg ser ikke helt forskjellen her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta Skrevet 8. mai 2002 #53 Del Skrevet 8. mai 2002 Må sie meg enig med SexySadie her. Skjønner hellere ikke, hvorfor det å ha hatt mange sex-partnere skal fremstilles som en negativ ting, og hvorfor respekt må dras inn i dette. Eg har da ikke mindre respekt for en mann bare fordi at eg har hatt sex med mange. Han betyder hellere ikke mindre for meg av den grunn, men kanskje eg har blitt flinkere til å se forskjellen på å tenne på noen, fordi eg har hatt sex med han og så å tenne på han, fordi han rent faktisk er noe for meg. Alle mine opplevelser på gott og vondt, har gitt meg en masse viten om meg selv, om hva eg ønsker av en mann og hvilke ting som er mindre viktige. F.eks er det ikke utseende hans som tenner meg, men personligheten. Har hatt dårlig og kjedelig sex med "film-stjerner", fordi eg ikke tennte på dem i det hele tatt, og har blitt heltennt på smålubne menn som var bredere over rumpa enn over skuldrene. Har og lært at der finnes mange ulike måter/teknikker å ha sex på, og det er ikke alle som er like goe for meg. Alt i alt har eg fått en masse erfaring som eg er glad for å ha. Der er kun to ting som er negative med å ha hatt mange partnere: Evt. kjønnssykdomme Andre folk sine fordommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2002 #54 Del Skrevet 8. mai 2002 Er 21 og har ligget med overkant av 15. Og har vært i et fast forhold (uten tull) i snart 3 år. Er ikke helt stolt , men har fått mange erfaringer med på veien av det. Både gode og dårlige. Kunne godt ha sett meg frabedt de 10 første og ønsker i ettertid at jeg hadde ventet lenger(var 16) og heller spart meg til den "spesielle"... For den første gang bør være spesiell og noe du kan tenke tilbake på som et godt minne. Hvordan var deres "første gang"?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta Skrevet 9. mai 2002 #55 Del Skrevet 9. mai 2002 Hvorfor i alle dager skal den første gangen absolut være noe spesielt? Eg mener, det er første gang man prøver dette, man har ikke mye peiling på hvordan tingene fysisk fungerer inne i en selv. Det er jo på det nermeste dømt til å mislykkes. Eg var blitt såpass gammel (17,5) at det var noe som bare skulle unnagjøres. Eg var parat til å ha sex, men prinsen på den hvite hesten var ikke å se i miles omkreds. I stedet satset eg på trygghet og hadde sex med en ex-kjæreste. Det var ikke spesielt godt, vondt som f***, men eg følte meg glad og lettet etterpå, fordi at nå var eg ikke lengere jomfru og kunne ha sex når eg ville. Angrer ikke på den beslutningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 10. mai 2002 #56 Del Skrevet 10. mai 2002 Er litt enig med katta på ett vis med at første gang ikke er så spesielt. D er jo ikke gull vi har imellom bena heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2002 #57 Del Skrevet 11. mai 2002 Åh, joda, det er gull! Mann 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 11. mai 2002 #58 Del Skrevet 11. mai 2002 Mann 32 år: Forklar deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krølltopp Skrevet 11. mai 2002 #59 Del Skrevet 11. mai 2002 Jeg har hatt 1 partner. Det er min samboer. Min første gang var svært spesiell for meg, jeg var 21 år gammel. Mitt sexliv er variert, hyppig og deiiilig (uten at jeg skal gå i sjokkerende detaljer ;o) ). PS: Så dere oppslaget i dagbladet forrige uke, om at tidlig debutalder/mange partnere hos jenter, er et tegn på lav selvtillit? Er dette vrøvl? _________________ 1212[ Dette Innlegg er endret av: Krølltopp den 2002-05-11 16:27 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2002 #60 Del Skrevet 11. mai 2002 Har hatt sex med 3 stk. og er nå 26 år... Er veldig glad for at jeg har valgt å gjøre som jeg har gjort. Synest det høres merkelig ut at man finner ut av sin seksualitet ved å ha flere partnere?? Har forsket på meg selv jeg og med godt resultat.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå