Gå til innhold

hvor mange har du hatt sex med...

tessa

Anbefalte innlegg

Hei.. Jeg har hatt sex med seks gutter og er 21 år.. Og det har i grunnen alle vært fine, men forskjellige opplevelser.

Hvordan er det med dere andre?

Høres det mye ut? Eller kan jeg si det uten å mistolkes som litt lett på tråden?

Er gutter fortsatt opptatt av at jenter skal være "dydige"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror nok ikke du skal bekymre deg!! Er 22 år, og har hatt sex med 15 stk. Og har vært i et fast forhold i litt over 1 år nå...

Hadde en vill periode som jeg er glad jeg er ferdig med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt sex med mange. Er 29 år og tror det er stk. Alle har vært enten faste forhold eller gode "venner".

Er rimelig fornøyd med at det ikke er flere enn dette!!!

To av dem er forhold som har vart i 3 og 6 år, 3 av dem er gutter jeg har kjent lenge og som jeg har rota med flere ganger før vi hadde sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Jeg sier som Mae West: Spørsmålet er ikke hvor mange menn d har vært i mitt liv, men om d har vært noe i liv i mine menn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har du hatt sex med 15 stykker i en alder av 22 år? Ja da har du stått på.

Jeg er over 30 og har bare spredd bena for 3 menn, men så handler sex etter mitt syn ikke om kvantitet men heller om kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie

Synes ikke 15 stk når man er 22 år er så mange jeg! Man kan snakke om mange sex-partnere hvis man har horva over en 60 70 stk.

Men man kan jo være ett godt menneske selv om man er glad i menn...../ kvinner....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

15, når man er 22? Oopsss. Si den jenter etablerer seg senere og senere, så lurer jeg på hvor mange du har hatt da du er blitt 35?

Er vel bare frynsene igjen da vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Svar til Tessa; Personlig bryr jeg meg lite om hvor mange damene jeg møter har ligget med. Det som er viktig er hvorvidt man står for det man har gjort. Jeg synes det virker litt stakkarslig når jenter utgir seg for å være `dydige`, og så etter en stund kommer en helt annen sannhet frem. Har erfart dette for ikke lenge siden, og ble så utrolig skuffet. Har større respekt for jenter som kaller en spade for en spade, så er det opptil en selv å godta dette eller ikke.

Loffen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke hatt for mange sexpartnere før du skjemmes for det selv! Kan du stå inne for det du har gjort, er det ingenting som heter for få eller for mange.

Selv har jeg hatt ca 35 sexpartnere, og er 30 år - akkurat passe, etter min mening. icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 21 og har hatt sex med 4 stk, var i forhold med alle. Men en annen ting, er det nødvendig å være så fordømmende ovenfor andre?

"Har du hatt sex med 15 stykker i en alder av 22 år? Ja da har du stått på."

og

"15, når man er 22? Oopsss. Si den jenter etablerer seg senere og senere, så lurer jeg på hvor mange du har hatt da du er blitt 35?

Er vel bare frynsene igjen da vel?"

Hvilken rett har dere til å rakke ned på henne? Hver enkelt sitt valg hvor mange en vil ha sex med, og det må vi andre respektere... Som SexySadie sier, man kan jo være et godt menneske fordi om man er glad i menn/kvinner..

Klems,

Julie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare hatt 2 jeg har hatt sex med, og den ene er min nåværende kjæreste. Jeg er 26 år og synes 2 er akkurat passe for meg icon_smile.gif Det som har vært viktigst har vært at det er personer jeg har hatt/har sterke følelser for (kjærester).

Noe annet (dvs ha sex med menn jeg ikke føler noe for) blir for meg helt feil, men

hva andre gjør bryr meg lite, så lenge de holder seg unna mine enemerker icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 23 år, har hatt sex med en mann og det er han jeg er gift med. Må si jeg lurer litt på hvordan det hadde vært å gjøre det med noen andre.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmmm... 4 stk, 3 gutter og 1 jente...

Var neimen ikke mye det?!

Men har hatt myyyyye god sex der ja!

Og mer skal det bli... icon_wink.gif

Wynia icon_razz.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

MissS:

Det høres så fint ut...pr idag, men jeg garanterer deg at du underveis vil oppleve at tankene om å ha sex med noen annen, vil blir ganske sterke etterhvert, men det vil ta noen år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er 27 og har hatt sex med 9 stk. Alle har vært fine opplevelser! Inkludert i dette er 3 lange forhold på 3år, 3år og 4år.

Angrer ingenting icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...