Piglet Skrevet 12. mars 2003 #101 Del Skrevet 12. mars 2003 22 år, 5 partnere. Har det helt fint med det, selv om jeg skulle ønske jeg kunne ha prøvd et parr til. Jeg er i et fast forhold nå, som har vart i 2 år. Må si at jeg synes folk er veldig moralske her. Sex er deilig og gøy og noe man bør nyte, uansett om det er med en fast partner eller ONS. Så lenge man gjør det, synes jeg ikke andre skal blande seg. De som sier at mange sexpartnere gjør en person "billig", kan gjøre stor skade på folks selverd. Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 12. mars 2003 #102 Del Skrevet 12. mars 2003 snakker vi om pennetrering (knulling) så er det vel 13. er det alt fra lit suging til klåing så er lista noe lengere men ikke avskrekkene. er 33 og har 2 lange forhold på tilsammen 8 år bak meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tittei Skrevet 12. mars 2003 #103 Del Skrevet 12. mars 2003 35år,kom ut av tellinga,men har vel passer 50 ja..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tittei Skrevet 12. mars 2003 #104 Del Skrevet 12. mars 2003 35år,kom ut av tellinga,men har passert 50..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 12. mars 2003 #105 Del Skrevet 12. mars 2003 er (snart) 21 år, og har hatt sex med 1 person (dette innebærer alle definisjoner av sex) - og det er denne mannen jeg ønsker å dele resten av mitt liv sammen med. Vi har vært sammen i (snart) 5 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 12. mars 2003 #106 Del Skrevet 12. mars 2003 dette er da en rimelig gammel tråd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest c75 Skrevet 13. mars 2003 #107 Del Skrevet 13. mars 2003 Er 27 og har hatt 8 sex partnere.Debuterte da jeg var 15.Har ikke savnet noe men hadde det ikke vært for at jeg og samboern snart har 4 års jubileum,hadde tallet sikkert vært annerledes. Har et herlig sexliv sammen med samboern så han blir nok den siste.... c75 ikke innlogget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 13. mars 2003 #108 Del Skrevet 13. mars 2003 Da jeg var 16 hadde jeg ligget med en, da jeg var 18 hadde jeg ligget med en og nå er jeg 20 og har fortsatt bare ligget med en. Forhåpentligvis blir det ikke flere heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 13. mars 2003 #109 Del Skrevet 13. mars 2003 Ja denne var visst litt gammel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raider Skrevet 13. mars 2003 #110 Del Skrevet 13. mars 2003 Gutt 36 Første sex da jeg var nesten 18 Neste nye da jeg var 23 Hadde vel vært på 9-10 for tre år siden, ca ved skilsmisse. Har hatt en del fler siden da. Er oppe i 29 jenter og 4 gutter(!). Vel, da jeg i en alder av 33-34 ble singel igjen, syns jeg flere av jentene jeg traff hadde hatt sex med fryktelig mange! De gjaldt både de på min alder, og jenter mye yngre enn meg. Dumpet ei jente som hadde hatt ekstremt mange pga nettopp det. Tok meg f... på at jeg ikke skulle være "underlegen" i mitt neste forhold, og hadde sex med "alt og alle" jeg fikk for en periode. Traff blink på antallet da jeg ble seriøst forelsket i ei jente på 28. Hun har hatt sex med 25 før meg. Vel, hadde jeg "bare" hatt sex med 9 da jeg traff henne, så hadde jeg vel droppet henne også, pga det. Life is a bitch, and then you die girls.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 13. mars 2003 #111 Del Skrevet 13. mars 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 13. mars 2003 #112 Del Skrevet 13. mars 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 13. mars 2003 #113 Del Skrevet 13. mars 2003 Da jeg var 16 hadde jeg ligget med en, da jeg var 18 hadde jeg ligget med en og nå er jeg 20 og har fortsatt bare ligget med en. Forhåpentligvis blir det ikke flere heller Bra du sa forhåpentligvis, Bimbo... det er lov å håpe at livet funker slik, men du bør ta med den ballasten, at de som er 20, og har hatt den samme i 4 år, løper en ganske så høy risiko for at det innen 10-15 år har blitt noen flere partnere... ...var jeg stygg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 13. mars 2003 #114 Del Skrevet 13. mars 2003 Bra du sa forhåpentligvis, Bimbo... det er lov å håpe at livet funker slik, men du bør ta med den ballasten, at de som er 20, og har hatt den samme i 4 år, løper en ganske så høy risiko for at det innen 10-15 år har blitt noen flere partnere... ...var jeg stygg nå? Bare realistisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 14. mars 2003 #115 Del Skrevet 14. mars 2003 Sandman: Nei du var ikke stygg. Det er en grunn til at jeg ikke bruker ord som aldri eller alltid.. fordi jeg heldigvis ikke kan forutse fremtiden eller vite hva jeg vil om noen år frem i tid. Men som du sa, det er lov å håpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå