Gjest Trine Skrevet 10. mars 2013 #21 Skrevet 10. mars 2013 Jeg har bestilt operasjon der om 3 uker og ønsker å kansellere . Opplevde også samme uprofesjonelle behandling . Lang ventetid , dårlig service, for rask konsultasjon, stressende stemning og skulle signere et skjema over disken på venterommet, som jeg etterpå såg var en kontrakt . Dette var en uforpliktende konsultasjon og alt gikk i hu og hast. Kirurgen opptreden var ikke tillitsvekkende . Jeg ønsker å bytte til Nobel eller Bunæs klinikken.
Gjest Daenerys Skrevet 14. april 2013 #22 Skrevet 14. april 2013 (endret) Tråden er ryddet for omtale av enkeltlege,og ikke klinikken. Spørsmål angående moderering tas på pm eller på Ris og ros. Daenerys, mod. Endret 14. april 2013 av Daenerys
Gjest Gina Skrevet 29. juni 2013 #23 Skrevet 29. juni 2013 Det kan hende at kirurgen xxxxx er en dyktig kirurg medisinsk sett, jeg har ingen medisinsk udannelse og kan ikke vurdere dette. MEN jeg var svææært misfonøyd med min operasjon på Oslo Plastikkirurgi, i fjor høst. Først og fremst: Resultatet av operasjonen ble så elendig at jeg har lyst til å gråte hver gang jeg ser meg i speilet. Hadde jeg ant hvordan jeg kom til å se ut etter operasjonen, hadde jeg aldri tatt den. Legen hevder på sin side at operasjonen er vellykket. Jeg synes jeg ser plastic fantastic ut, helt forferdelig, men det er kanskje slik at smaken er som baken? Jeg stolte i hvert fall på legens vurdering, og det skulle jeg aldri ha gjort. Informasjon og dialog med pasienten er minimal, og selv om jeg har erfaring fra et internasjonalt miljø, hadde jeg store problemer med å kommunisere med legen. Han forstår godt norsk, men han svarer ikke ordentlig på spørsmål og blir lett irritert. OM du skal operere deg her, sørg for å vite NØYAKTIG hva slags resultat h*n tilstreber. Jeg vet ikke om h*n lyver eller ikke til meg når h*n sier at min operasjon var vellykket, men jeg synes jeg ser helt grusom ut. Be også om ordentlig informasjon med hensyn til mulige komplikasjoner - jeg fikk komplikasjoner jeg overhodet ikke hadde blitt informert om at var mulige. Mest av alt anbefaler jeg deg å gå et annet sted, selv om det er billig her.Innlegget er redigert iht reglene Yvonne (mod) Jeg har opplevd lignende med Dr Kalaajii. Jeg er utrolig misfornøyd med min operasjon som var i form av brystforstørrelse. 1. Jeg ønsker meg en str. C-D. Resultatet ble en B til liten C. 2. Jeg ønsket at puppene skulle bli symmetrisk. Han mente at ved å legge inn samme str og flytte snittet (under venstre bryst) høyere slik at de ble på lik linje med min høyre pupp, ville de bli like store. Det er de således ikke blitt. 3. I forbindelse med 6 mnd kontrollen viste jeg min misnøye da puppene var både skjeve (ulik størrelse) og en kunne se implantatene. Han mente da at puppene fremdeles forandret seg så jeg måtte bare være tålmodig. 4. Etter 1 år og 2 mnd var jeg igjen hos kirurgen, for en kan tydelig se og kjenne implantatene. Det vil si at jeg har todelte pupper som IKKE er pent. Først så mente han at han ikke kunne se det (venner av meg har tom. kommentert utseende på de) da jeg konfrontere han med det innrømte han å se det på den ene (venstre bryst) mente at slikt kunne skje. Han anbefaler meg ikke å bruke 30.000 på det enda, men heller komme tilbake om 6-12mnd igjen fordi brystene enda kan forandre seg. Jeg spurte hvorfor han mener jeg må betale da det såvisst bør gå under garantien, men han sa at jeg måtte vist han dette for 2 mnd siden (ett år fra operasjonen) skulle det vært kostnadsfritt. Jeg må altså betale nye 30.000 for en i mine øyne mislykket operasjon. Han mener operajsonen var vellykket. 5. Han er umulig å prate med, svarer diffust og mener alltid at det var jeg som stod for avgjørelse. Jeg er enig i at jeg stod for avgjørelsen, MEN jeg oppga under konsultasjonene mine ønsker, og han sa hva vi burde gjøre for å få ønsket resultat. Hvorfor kommer han med andre alternativer i ettertid og mener det var MIN avgjørese og derfor at JEG må betale for nye 30.000 om han skal gjøre endringer? Venstre pupp er fremdeles én str mindre enn høyre pupp.. Dr. Kalaajii mener at han ikke kan utføre en ny kostnadsfri operasjon til tross for min misøye (1 års garanti), fordi han mener jeg valgte å ha like store implantater. MEN, hvorfor sa han ikke under konsultasjonen at jeg trengte ulik str på implantatene for at resultatet mitt skulle være symmetrisk? Sist men ikke minst var det utrolig dårlig service og kunnskap under selve operasjonen, for for både meg og spesielt mine pårørende. Når kjæresten min ringte for å spørre hvordan operasjonen gikk var det ingen som svarte, han ringte mellom 12 ganger. Han endte med å dra fra møte i forbindelse med jobben for å sjekke hva som var galt siden ingen tok tlf. Da han kom hadde hun i skranken lunsj, så det var årsaken. (ALT for dårlig). Den dagen jeg be operert var hun som egentlig skulle være min anestilege syk. Hun som hadde steppet inn hadde aldri jobbet under en slik operasjon før (fikk jeg vite i ettertid da hun ved en feil skulle rette sykesengryggen etter operajsonen opp, men mistet den så hodet mitt nesten lå på bakken. Arrene mine er IKKE pene og jeg er redd det kan ha noe med det å gjøre.....). Utorlig synd å få vite slik i etterkant. Jeg kunne gjerne ventet en uke eller to for å bli operert av erfarne og kompetente mennesker. Oslo Oslo plastikkirurgi anbefales så absolutt ikke. - Gina
JenteOslo Skrevet 20. juni 2018 #24 Skrevet 20. juni 2018 På 1.3.2010 den 18.07, Gjest Lurer... skrev: Jeg vurderer operasjon på Oslo Plastikkirurgi. De er nemlig veldig mye billigere for hva jeg ønsker å gjøre, som er et minilift i ansiktet, med fjerning av hud på øvre øyelokk. Jeg merker at jeg er litt skeptisk fordi: - Damen jeg snakket med på telefonen var litt frekk og nebbete. - De har kun èn kirurg... Hvis det bare er èn, vil det jo si at han ikke er spesialist på noen spesifikk del, men at han gjør alle mulige operasjoner og de fleste operasjoner er vel bryster og fettsuging, så jeg lurer på om han egentlig er noe god på det jeg ønsker å ha utført..? - De er mye billigere enn andre klinikker. Men: Dette betyr jo ikke at Oslo Plastikkirurgi er noe dårligere enn de andre, det er bare min egen (sunne) skepsis. Noen som har vært hos dem, eller kjenner noen som har vært hos dem? hei Hei, har du operert hos dr. Kalaaji? Ta kontakt med meg om du har det, for det har nemlig jeg og kan dele masse info.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå