Gå til innhold

Oslo Plastikkirurgi

Fremhevede innlegg

Gjest Lurer...
Skrevet

Jeg vurderer operasjon på Oslo Plastikkirurgi. De er nemlig veldig mye billigere for hva jeg ønsker å gjøre, som er et minilift i ansiktet, med fjerning av hud på øvre øyelokk.

Jeg merker at jeg er litt skeptisk fordi:

- Damen jeg snakket med på telefonen var litt frekk og nebbete.

- De har kun èn kirurg... Hvis det bare er èn, vil det jo si at han ikke er spesialist på noen spesifikk del, men at han gjør alle mulige operasjoner og de fleste operasjoner er vel bryster og fettsuging, så jeg lurer på om han egentlig er noe god på det jeg ønsker å ha utført..?

- De er mye billigere enn andre klinikker.

Men: Dette betyr jo ikke at Oslo Plastikkirurgi er noe dårligere enn de andre, det er bare min egen (sunne) skepsis. Noen som har vært hos dem, eller kjenner noen som har vært hos dem?

hei

Videoannonse
Annonse
Gjest Negativt
Skrevet (endret)

Jeg har blitt operert hos Clinique Pilestredet Park.

Og jeg er IKKE fornøyd med verken jobben eller hvordan jeg ser ut pr.i dag

Fettsugingen var misslykket,han traff hoftebeinet av en eller annen grunn,skulle ha fettsugning på "lovehandles" altså rett over rompa.

Dessuten brystløft/Reduksjon ; jobben ok her men arrene ble ikke pene selv med nøyaktig stell osv.

Mageplastikken ,tror de "glemte" å stramme mine magemuskler

Jeg våknet dessuten mange ganger,rart å kjenne at ene brystet var stramt og strutta rett til taket mens det andre var som før.

Trodde jeg skulle under full narkose men jeg fikk kun smertestillende ,lokalbedøvelse og lett avslappendes middel.

Kunne snakke med sykesøster som stod ved siden av meg.Ikke særlig proff.

Legger til at både bryster og mage ble operert samtidig.

Men... det er min historie da,i kort versjon

Endret av SportyShorty
Fjernet navn
Skrevet

Tråden er ryddet

SportyShorty, mod

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg opererte meg der for 2 år siden. Kirurgen virka som en koslig mann selv om han var litt stille av seg.

Men da jeg skulle ringe inn for å få en time til etter kontroll merka jeg at ho sykepleieren? som tok tlf var veldig gretten og litt nebbete. Kanskje vi snakket med samme dame. Går ann å høres litt mer blidere og hyggligere ut her da. Er så lei sure kvinnfolk innen for service yrket.

Gjest Lurer...
Skrevet

Men var du fornøyd med resultatet av operasjonen, da? Hvilken operasjon tok du?

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Hmmm, dette med søppelavfallet var jo litt sjokkerende, kanskje det er derfor det er billigere, fordi man ikke betaler for kostnaden ved å kvitte seg med søppe et annet sted? Skal på konsultasjon på onsdag, og ta han legen nærmere i øyesyn før jeg bestemmer meg.

• 1 måned senere...
Gjest Anbefales IKKE
Skrevet (endret)

Det kan hende at kirurgen xxxxx er en dyktig kirurg medisinsk sett, jeg har ingen medisinsk udannelse og kan ikke vurdere dette.

MEN jeg var svææært misfonøyd med min operasjon på Oslo Plastikkirurgi, i fjor høst.

Først og fremst: Resultatet av operasjonen ble så elendig at jeg har lyst til å gråte hver gang jeg ser meg i speilet. Hadde jeg ant hvordan jeg kom til å se ut etter operasjonen, hadde jeg aldri tatt den.

Legen hevder på sin side at operasjonen er vellykket. Jeg synes jeg ser plastic fantastic ut, helt forferdelig, men det er kanskje slik at smaken er som baken? Jeg stolte i hvert fall på legens vurdering, og det skulle jeg aldri ha gjort.

Informasjon og dialog med pasienten er minimal, og selv om jeg har erfaring fra et internasjonalt miljø, hadde jeg store problemer med å kommunisere med legen. Han forstår godt norsk, men han svarer ikke ordentlig på spørsmål og blir lett irritert.

OM du skal operere deg her, sørg for å vite NØYAKTIG hva slags resultat h*n tilstreber. Jeg vet ikke om h*n lyver eller ikke til meg når h*n sier at min operasjon var vellykket, men jeg synes jeg ser helt grusom ut. Be også om ordentlig informasjon med hensyn til mulige komplikasjoner - jeg fikk komplikasjoner jeg overhodet ikke hadde blitt informert om at var mulige.

Mest av alt anbefaler jeg deg å gå et annet sted, selv om det er billig her.

Innlegget er redigert iht reglene

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Gjest Mille
Skrevet

Jeg tok liten bukplastikk der for et par år siden. Jeg valgte dem, nettopp fordi legen er spesialist i plastikkirurgi. Da jeg kom, viste det seg at jeg hadde fått feil opplysning om prisen, og selv om jeg fikk løst betalingen relativt raskt måtte jeg vente et par timer siden de valgte å ta en annen pasient før meg. Det var forsåvidt min egen skyld, jeg burde selvsagt ha sjekket at betalingen var i orden i forveien. Legen syntes at jeg burde fikse på både det ene og det andre (de finner feil...), men jeg orket ikke å være sykemeldt i flere uker, så jeg tok liten bukplastikk inkl. fettsuging. Jeg er fornøyd siden problemet mitt, dvs "hengemage" etter graviditet, ble borte. Jeg har et skjevt arr, det stikker ut et lite hjørne av hud i kanten av arret, og det ble litt bulkete på magen etter fettsugingen, men det er ikke sikkert at det hadde blitt finere hos noen andre. Jeg ville imidlertid absolutt ikke velge ham for ansikt/øyne. Da ville jeg ha gått til noen som kan vise til gode resultater på nettopp denne type av operasjon. Jeg har selv fundert på å ta panneløft/øyebryn, men da velger jeg noen av de store klinikkene i Sverige. Tør ikke å gamble med ansiktet mitt. Magen kan man skjule, det er ikke så greit med fjeset.

Gjest "Olga"
Skrevet

Jeg har erfaring med denne klinikken også; tok øvre og nedre øyelokk for ca. 5 år siden.

Følte at jeg ble tatt godt imot, blid og hyggelig dame i resepsjonen. Kirurgen var som andre har nevnt her litt vanskelig å snakke med, ganske nedlatende og litt småfrekk.

Resultatet ble ikke som jeg håpet på, stor forskjell på øynene da det ene har blitt større enn det andre og litt mer hengende på undersiden... Dette øyet renner også en del om natten, er mer ømfindtlig for vind og det åpner seg også i søvne! Jeg ligger med andre ord med ett øye åpent om natten. Har også arr på hver side av øynene, og mer overflødig hud på det ene øyelokket enn det andre. Har også en del "leamus" (rykning) over dette øyet.

Dette tok jeg opp med ham på etterkontrollen, men han mente at resultatet var bra og at det ikke var noe å rette opp i og at jeg burde være fornøyd. Nedlatende mann. Likte han ikke.

Jeg er ikke fornøyd og kommer ikke til å bruke de igjen.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg har operert meg hos Oslo Plastikkirurgi og må si jeg er overasket over alle disse negative erfaringene... :klø: Jeg opererte øyelokkene og nesen der for snart to år siden, og har ikke lagt merke til noen av tingene dere kritiserer denne klinikken for. Øyelokkene mine ble helt fine, og selv om nesen (som var stor, formløs og sikkert et h*lvete å operere :fnise: ) ikke ble helt bra, venter jeg nå på min andre korrigeringsoperasjon - som faktisk er helt gratis! At nesen ikke blir perfekt på første resultat er helt vanlig, uansett hvem som opererer deg. Neser må ofte fikses på både to og tre ganger.

Selve kirurgen synes jeg er både høflig og dyktig, og jeg har i hvertfall ikke merket noen arroganse eller frekkhet. Sikker på at dere var så veldig høflige selv, da? :lete:

• 3 måneder senere...
Gjest Misfornøyd kunde
Skrevet (endret)

Jeg skulle ønske at jeg hadde søkt opp på andres erfaringer på nettet før jeg valgte å operere meg ved Clinique Pilestredet Park, men tror kanskje at jeg var en av de første kundene. Pilestredet Park var ganske nytt da jeg lot meg operere der i 2006. Det jeg gjorde var å sjekke i et register om xxxx var registrert som lege og det var han så jeg følte meg relativ trygg, men det var helt feil skulle det vise seg.

Jeg skulle ta en bryst løft/reduksjon samt fettsuging av hoftene. Ett år tidligere hadde jeg tatt bukplastikk og fettsuging ved Nobel Clinic (som jeg var meget fornøyd med), men hadde ikke råd til å ta hoftene samtidig den gang. Det gamle snittet var ved bikinilinjen og jeg var veldig opptatt av at det nye snittet skulle følge det gamle arret og spurte Fiabema spesielt om dette og det forsikret han meg om at det ville det.

Stort var sjokket da jeg oppdaget at arret gikk langt over trusekanten, nesten halveis opp på ryggen min og jeg har ikke turt å vise meg på stranden i Norge siden. En annen side av saken var oppfølgingen, jeg fikk komplikasjoner i det ene brystet rett etter operasjonen og måtte derfor ta opp igjen operasjonssåret uten bedøvelse (jeg husker ikke helt hvorfor jeg ikke fikk bedøvelse). Det gikk forsovet greit og jeg ble sendt hjem. Før jeg reiste fikk jeg mobilnummeret hans og det var "BARE" å ringe hvis det var noe. Senere på kvelden ble jeg bekymret over blødninger fra det ene brystet og forsøkte å ringen han, men det var ikke mulig og oppnå kontakt, det viste seg at han hadde reist på ferie til USA og hadde slått av telefonen. Hadde det ikke vært for at jeg kunne kontakte min søster som er sykepleier hadde jeg blitt hysterisk. Han ringte meg omsider opp en dag etter, men all informasjon jeg ønsket måtte jeg hale ut av han. Hvordan jeg skulle stelle såret var det lite informasjon om og jeg fikk ganske stygge brede arr. Riktignok ble brystene mine bra, men føler at det var mer flaks enn dyktighet, anbefaler absolutt ikke dette stedet til noen.

Endret av ninuska_
Skrevet

Huff så leit at flere er missfornøyde med sin operasjon. Jeg har selv blitt operert der(silikon) men er kjempe fornøyd med mine pupper men er ikke så fornøyd med han og servicen.

Jeg opererte meg i fjor. Jeg hadde en sånn konstelasjon på tlf siden jeg bor flere timer unna oslo. Da ble vi kun enige om kl slett og hvor mye det skulle legges inn(hadde sendt bilde av puppene på forhånd) Jeg fikk så vidt stille noen spørsmål da han sier at han må legge på siden han hadde så mye å gjøre. Siden jeg hadde noen ubesvarte spørsmål ringtejeg opp senere men da ble han bare sur og sa det måtte vente til jeg kom. Da jeg kom ble jeg møtt av en hyggelig sykepleier. Blid og koslig. Jeg skulle bli operert kl 2 men ble ikke kalt inn til operasjonsbordet før 3! Så jeg ventet over en time. Han var utrolig dårlig til å gi informasjon og når jeg spurte om noe så ble han nesten irritert. Jeg synes han var lite hyggelig og følte meg ikke komfertabel med å snakke med han. Følte at alle spørsmålene jeg stilte han bare var dumme i følge han. Når jeg var operert ferdig fikk jeg kun hvile i 40 min før det kom inn en streset sykepleier å sa jeg måtte dra pga noen andre måtte ha sengen. Hun sa jeg måtte ringe til noen for å få meg hentet NÅ. Jeg ble helt paff for jeg har lest på nettet at man hvert fall må hvile i 2-3 timer før man drar hjem. Jeg følte meg nesten kastet ut. Da mamma kom så spurte hun han noen spørsmål og hun synes han var så lite sympatisk. Da hun spurte om åssen bh str jeg muligens kom til å bruke bare glefser han tilbake et eller annet om at det er bare gå i en undertøys butikk å finne ut. Da jeg ringte for å få en sånn etterkontroll synes jeg hun som tok tlf var lite hyggelig og hun var litt nedtalendes synes jeg.

Så jeg vil ikke anbefale å operere seg der.

Gjest Missfornøyd
Skrevet

Jeg vil fraråde å bruke denne klinikken på det sterkeste.

Jeg har fettsugd hake, flanker og mage for 4 år siden.

Haken ble forsåvidt grei men magen måtte refettsuges med operasjon nr to.

Var dårlig utført , veldig skjevt, bulkete og ikke tatt på flanker i det hele tatt.

I dag 4 år etter ser ikke magen bra ut i det hele tatt.

Når det gjelder selve kirurgen så er han nedlatende, virker som han blir irritert når man stilte spørsmål og konsultasjoene før operasjon ga meg en skikkelig samlebåndfølelse. Fort inn og fort ut. Ikke verdt å stille mange spørsmål .

I tillegg brøt de taushetsplikten på det groveste når de ringte min mann for å etterlyse meg til en time for ny konsultasjon av operasjon av bryster som de påsto.

Føyer seg vel bare inn i rekkene av uproffsejonalitet.

Skrevet (endret)

NEI NEI NEI! Ikke operer dere der!!

Jeg tok en brystoperasjon der. Som andre sier her så er han veldig nedtalendes og frekk. Da jeg var på en konsultasjon så gikk det veldig fort. Kanskje bare 5 min. Han så på puppene og sa at jeg ville passe 320 g. Ikke noe om det var over eller under muskel eller åssen type proteser han ville bruke osv. Han infomerte nesten ikke om noe og da jeg stilte spørsmål ble han bare sur og overgitt. Jeg synes IKKE jeg fikk nok informasjon om operasjonen men jeg turte ikke å spørre han for han ble bare irritert. Jeg følte meg litt dårlig behandlet av han og at han ikke brydde seg noe særlig om at jeg var nervøs for operasjonen siden jeg ikke hadde fått nok informasjon. På etterkontrollen ble han så overgitt siden jeg brukte feil teip til å teipe arret med. å denne teipen skulle jeg kun bruke den første uken. Åssen kunne jeg vite det? jeg hadde ikke fått noe info om det. Dust!

Jeg ble heller ikke fornøyd med operasjonen. Puppene ble skeive og den puppen ble større enn den andre. Ikke pent. Arret var stygt som fy! Jeg har sett andre med silikon og arret skal ikke se sånn ut! Men xxx mente på at det ikke var noe galt og dette var helt normalt. Jeg har fått fikset puppene mine på nytt hos Nobel og kan anbefale det på det varmeste! Profesjonell kirug som vet hva han driver med og ikke minst koslige sykepleiere som gjør alt for å få deg til å føle deg komfortabel. Sykepleieren hos xxx var bare nebbete og frekk akkurat som xxx.

Endret av ninuska_
Skrevet

Glemte å ta med at puppene mine var litt forskjellige før jeg tok silikon. Derfor synes jeg det var veldig RART han ikke ville legge inn forskjellig gram. Jeg stussa på at han ville legge inn 320 i begge, Jeg spurte han om det men han ble bare sur og mente han viste godt hva han gjorde og det ville bli bra.

• 4 uker senere...
Gjest judystar
Skrevet

Jeg vurderer operasjon på Oslo Plastikkirurgi. De er nemlig veldig mye billigere for hva jeg ønsker å gjøre, som er et minilift i ansiktet, med fjerning av hud på øvre øyelokk.

Jeg merker at jeg er litt skeptisk fordi:

- Damen jeg snakket med på telefonen var litt frekk og nebbete.

- De har kun èn kirurg... Hvis det bare er èn, vil det jo si at han ikke er spesialist på noen spesifikk del, men at han gjør alle mulige operasjoner og de fleste operasjoner er vel bryster og fettsuging, så jeg lurer på om han egentlig er noe god på det jeg ønsker å ha utført..?

- De er mye billigere enn andre klinikker.

Men: Dette betyr jo ikke at Oslo Plastikkirurgi er noe dårligere enn de andre, det er bare min egen (sunne) skepsis. Noen som har vært hos dem, eller kjenner noen som har vært hos dem?

hei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...