Gå til innhold

årsavgift


Gjest Gjest_silje_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Og den har vel steget litt som den alltid gjør? Ca. 3500 kr for en "ordinær" personbil er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Invicta
Og den har vel steget litt som den alltid gjør? Ca. 3500 kr for en "ordinær" personbil er det ikke?

2790,- for personbil.

Jeg har ikke fått min faktura enda, men jeg har fått generert en KID fra internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
2790,- for personbil.

Jeg har ikke fått min faktura enda, men jeg har fått generert en KID fra internett.

Takk for svar. Positiv overraskelse at det ikke var mer. Har allerede satt av 2 x 3500 for lengst så da blir det litt til overs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min har fått. Selv om han har etternavn på S og jeg på M... Han har 1 veteranbuss, 1 motorsykkel, 1 veteranlastebil og 1 vanlig bil. Selv har jeg 2 veteranbiler. Veteranbilene har vel en årsavgift på 390-395 pr stk. Utrolig at det skal være slikt sprang...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ennå ikke helt forstått hvorfor denne avgiften kommer i tillegg til bensin- og dieselavgiftene!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ennå ikke helt forstått hvorfor denne avgiften kommer i tillegg til bensin- og dieselavgiftene!!!

Er sånne snikavgifter som staten synes er OK det... Og vi nordmenn er ikke som franskmenn eller italienere; Vi viser aldri vår avsky mot myndighetene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sånne snikavgifter som staten synes er OK det... Og vi nordmenn er ikke som franskmenn eller italienere; Vi viser aldri vår avsky mot myndighetene!

Nei, du har helt rett. Og politikerne er noen idioter, for jeg er helt sikker på at de til og med kunne ha tatt inn et høyere beløp enn nå bare ved å skjule disse avgiftene i de allerede eksisterende drivstoffavgiftene, faktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og den har vel steget litt som den alltid gjør? Ca. 3500 kr for en "ordinær" personbil er det ikke?

Kr 3500. Det var dyrt. Min årsavgift kom i dag og var på kr 2700???

Jeg har en 6 år gammel bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...