Gå til innhold

Hvis jeg sier...


Gjest Tristessa

Anbefalte innlegg

Gjest Madam Felle

Høsten er forferdelig, regnet høljer ned, og det stopper ikke heller. Ute blir det kaldere og kaldere brrrr fryser bare ved tanken. Nei takke meg til sol og sommer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høsten er et helvete!

Altfor mye vær og vind! Altfor mye jakt! Elgen dør som fluer, og fluene dør også! Og det finnes ingenting, absolutt ingenting!! som er verre enn å komme gjennomvåt inn i matbutikken en mandag i oktober og se at julemarsipanen allerede er på plass!

Nemlig! Derhar du idyllen din!

:ler:

Altfor mye vær og vind??

Jeg elsker vær og vind! Når regnet drypper fra nesa og vinden rusker i håret, da føler jeg at jeg lever!!!:D

Etter en lang sommer da alle er så glade og lettkledde og lyset er på døgnet rundt, lengter jeg etter mørkere tider. Lufta blir skarpere, fargene sterkere og alt er bare deilig. Høsten er min yndlingstid, jeg elsker høsten!

Da trenger man ikke lenger være så glad og sosial og lettkledd og brun lenger. Da kan man slappe av, pakke seg inn og gå i hi. Kose seg med en bok og en deilig kopp varm kaffe, eller kakao om du vil.

Når vinden braker i husveggen, regnet slår mot ruta, og det beste av alt; strømmen går. Febrilsk leting etter stearinlys, en lighter... Så blir alt så stille og rolig. Det fins ikke noe bedre... :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers ville jeg vært enig, men i dag har jeg verdens største "sutre for jeg er sjuk" dag, og syns høsten bare er dum. Det er kaldt, og jeg fryser under dyna mi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Bor på en plass i alndet hvor vi ikke kan regne med hverken vår eller sommer.

Høsten? Fantastisk fin. Flotte farger og den pleier å være fin med godt vær. Nå skinner sola og folk sitter ute.

Kveldene? Ha dunkelt lys, fyre i ovnen, tenne stearinlys og høre det piske på ruten.

her er det ikke dårlig vær, men dårlige klær- Kler man seg etter været så kan en gå ute iall slags vær.

Deilig å gå en lang tur og komme innomhus igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...