Gå til innhold

Merkelig reaksjon

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg begynte å grine første gangen jeg fikk vite at jeg skulle bli tante. Jeg var 21, og søstern min var 3 år eldre. Selv om det var ventet kom det likevel som et sjokk. Tror det er vanlig å reagere litt når man får sånne store nyheter. Det er jo en stor omveltning i livet selv om det ikke anngår deg direkte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg begynte å grine første gangen jeg fikk vite at jeg skulle bli tante. Jeg var 21, og søstern min var 3 år eldre. Selv om det var ventet kom det likevel som et sjokk. Tror det er vanlig å reagere litt når man får sånne store nyheter. Det er jo en stor omveltning i livet selv om det ikke anngår deg direkte.

Gråt du av glede eller av andre grunner?

Gjest Gjest
Skrevet

Din reaksjon kan rett og slett komme av at de nå får en annen familiesammensetning enn dere. Et par uten barn er et par, et par med barn er en familie. Det blir annerledes i familien når de får barn. Det trenger ikke å ha noe med om du ønsker barn selv eller ikke.

Gjest annemor30
Skrevet
Hvis jeg får barn ville jeg aldri har slått det, og det veit jeg 100%!

Og takk for svar alle sammen. Følelsen er ikke den samme nå. Jeg kommer nok ikke til å søke profesjonell hjelp for dette spørsmålet for jeg vil ikke ha noen påvirkninger hverken den ene eller andre veien for dette er et spørsmål som vi må finne ut av.

Jeg får vente å se hvordan det blir. Akkurat nå gleder jeg meg til å bli tante, og håper kanskje jeg kan få være fadder :)

Håper at du lar meg(oss) få følge deg på veien og høre hvordan ting blir:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...