monja Skrevet 8. september 2003 #1 Del Skrevet 8. september 2003 Hørte på radioen idag at Se&Hør skal komme ut to ganger i uka fra neste uke :o Nå skal det ta opp kampen mot tabloidavisene VG og Dagbladet. Nå leser ikke jeg dette bladet med mindre jeg er hjemme hos min mor, men jeg regner med at de som er faste lesere står spente på og venter utenfor bladforhandlerene hver tirsdag og fredag?!? Kan jo bli spennende å se hvordan det blir da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 8. september 2003 #2 Del Skrevet 8. september 2003 Blir dobbelt så dyrt da jo........ :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 8. september 2003 #3 Del Skrevet 8. september 2003 Leste om det nye innholdet, og det hørtes skikkelig dårlig ut. Mye politiske målinger, og mer avisliknende stoff. Jeg kjøper Se & Hør, leser så mye seriøst ellers i uka. Men skal det bli mer likt VG, så gidder jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2003 #4 Del Skrevet 8. september 2003 Har ingen betydning for meg. Kjøper det ikke. Kjøper Her/Nå av og til. Billigere. Det er da bare sladder som står i disse bladene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cawarra Skrevet 8. september 2003 #5 Del Skrevet 8. september 2003 De skal visst slutte å kreve inn moms også... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=75377 Jeg må innrømme at vi kjøper bladet hver uke, men hvis det skal være mer politisk stoff, vet jeg sannelig ikke. Det er nettopp fordi det er ren underholdning vi kjøper det i tillegg til aviser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 8. september 2003 #6 Del Skrevet 8. september 2003 Nå leser ikke jeg dette bladet med mindre jeg er hjemme hos min mor Samme her! Er kjempeglad i deg, mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soria Skrevet 8. september 2003 #7 Del Skrevet 8. september 2003 Jeg blir vel å kjøpe et blad for å se hvordan de er, men er de dyre så gidder jeg uansett ikke å kjøpe de så ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 8. september 2003 #8 Del Skrevet 8. september 2003 Jeg er både "bladoman" og bokorm, og kjøper og leser masse av begge deler! :o Kjøper fast Se & Hør, Henne, KK og norske Elle... hmm... det var jo ikke sååå mange det da! Kanskje jeg til og med kommer til å kjøpe Se & Hør to ganger i uka da.... jeg mener, bladet er jo ferdiglest på 15 minutter....! Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 8. september 2003 #9 Del Skrevet 8. september 2003 Leser bare Se og Hør hos tannlegen eller legen, så det bryr meg ikke.. Kjøper her og nå når jeg skal ut å fly eller på stranden, men det er som sagt ikke så mye å lese! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 8. september 2003 #10 Del Skrevet 8. september 2003 Prioriteringsliste for lesestoff på pauserommet. *VG *Dagbladet *Adressa *Se&Hør *Her&Nå *Det nye *gruggle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alathea Skrevet 8. september 2003 #11 Del Skrevet 8. september 2003 Og dobbelt så mye moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Abelone Skrevet 8. september 2003 #12 Del Skrevet 8. september 2003 2 ganger i uka: JIPPI!!! Da sparer jeg dobbelt så mye penger, for jeg kjøper det sladrebladet ALDRI!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. september 2003 #13 Del Skrevet 8. september 2003 NEEEEEEEEEEEEEEEEEI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. september 2003 #14 Del Skrevet 8. september 2003 Nå må Rudberg, cowboy-Laila og nære kongefamilie-medlemmer henge i! Det skal jammen litt til for å fylle opp to blader i uken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 8. september 2003 #15 Del Skrevet 8. september 2003 syner det høres helt glimrende ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
celebrity Skrevet 9. september 2003 #16 Del Skrevet 9. september 2003 jeg er skikkelig seoghøroman, så dette passer meg glimrende :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. september 2003 #17 Del Skrevet 9. september 2003 Kan lissom ikke helt skjønne hvordan de skal ha stoff til og fylle to blader i uka...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 9. september 2003 #18 Del Skrevet 9. september 2003 Syns ærlig talt ikke at vi har behov for Se & Hør i utgangspunktet så to ganger i uka blir to ganger for mye...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2003 #19 Del Skrevet 9. september 2003 Nå må Rudberg' date=' cowboy-Laila og nære kongefamilie-medlemmer henge i! Det skal jammen litt til for å fylle opp to blader i uken... [/quote'] Slapp av, Sven O er klar med nye sprell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv-b Skrevet 9. september 2003 #20 Del Skrevet 9. september 2003 Jeg kjøper ikke bladet selv, men leser det når mamma har kjøpt det. Hørte at de skulle gå ned i pris også, hvis de fikk momskutt :D Jeg er veeeldig spent på det nye innholdet. Kanskje det blir flere finurlige fotomontasjer for å produsere nok "guffe"? De er jo ganske herlige, da. Spesielt de som dukker opp i tysk presse med jevne mellomrom. Da blir det lett å fylle ei blekke to ganger i uka Ogsåspepåmed litt "hjemme hos" Terje og Jannicke Søviknes og slikt på tampen, for å få med litt "politikk" Kan bli artig,det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå