Gjest Mahareth Skrevet 7. november 2010 #1321 Del Skrevet 7. november 2010 Lykke til med lista di! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 7. november 2010 #1322 Del Skrevet 7. november 2010 Fant du ut hvor bjørknes var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. november 2010 #1323 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg setter alltid min lit til gulesider.no for jeg har ikke peiling på hvor ting er. Mangler retningssans deluxe :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. november 2010 #1324 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg setter alltid min lit til gulesider.no for jeg har ikke peiling på hvor ting er. Mangler retningssans deluxe :rødme: Minner meg på om å dobbeltsjekke gulesider for TOMS i Bergen. Og samtidig lete i tråden din for beskrivelse av hvor de butikkene er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. november 2010 #1325 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg kan gi deg beskrivelsene på nytt hvis du ikke gidder lete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. november 2010 #1326 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg kan gi deg beskrivelsene på nytt hvis du ikke gidder lete Gjerne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 7. november 2010 #1327 Del Skrevet 7. november 2010 Fant du ut hvor bjørknes var nei, jeg fant ut hvor det ligger på kartet. og at det ikke er så vanskelig å finne det, så da satser jeg på at det går bra får heller bare være ute i goood tid Jeg setter alltid min lit til gulesider.no for jeg har ikke peiling på hvor ting er. Mangler retningssans deluxe :rødme: det gjør jeg også det verste er vel i grunn at retningsanser er ganske god, jeg bare vet ikke hvor noen ting er her i byen -------------- jeg ble ferdig med lista, så og si hvertfall sitter å renskriver bokrapporten nå, så satser på at jeg blir ferdig i kveld. gidder egentlig ikke jobbe med den i morgen også ha en fortsatt god kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 7. november 2010 #1328 Del Skrevet 7. november 2010 Så flink du var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 7. november 2010 #1329 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg gikk på Bjørknes i fjor! Sinnsykt bra skole! Ikke vanskelig å finne heller, den ligger liksom akkurat sånn på hjørnet, veldig iøyenfallende Ta 30 eller 31 bussen til Frogner kirke så gå du ett kvartal og vips så er du der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 8. november 2010 #1330 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg gikk på Bjørknes i fjor! Sinnsykt bra skole! Ikke vanskelig å finne heller, den ligger liksom akkurat sånn på hjørnet, veldig iøyenfallende Ta 30 eller 31 bussen til Frogner kirke så gå du ett kvartal og vips så er du der takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 8. november 2010 #1331 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) jeg fant bjørnes oog jeg har masse masse jeg må tenke på. men noen ting er bestemt: det blir medisinstudiet om ett par år, og jeg skal ta opp igjen fag. og jeg skal fullføre det året jeg går nå mange ting som er bestemt det der håper alle har en fin dag Endret 8. november 2010 av *Twinklestar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 8. november 2010 #1332 Del Skrevet 8. november 2010 Gratulerer med masse gode avgjørelser Er nok lurt å gjøre ferdig det året du driver med. Og det skal litt guts til for å sette igang å ta opp karakterer for å komme inn på medisin. Tøff er du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 8. november 2010 #1333 Del Skrevet 8. november 2010 Gratulerer med masse gode avgjørelser Er nok lurt å gjøre ferdig det året du driver med. Og det skal litt guts til for å sette igang å ta opp karakterer for å komme inn på medisin. Tøff er du jeg får to poeng for å fullføre året, og det hjelper på ja jeg er veldig veldig motivert for det, så satser på at det går bra viss ikke så har jeg hvertfall prøvd -------- jeg sitter å hører på julemusikk og ønsker meg snø :snø: men med 7- i dag morges er det nok liten sjangs for snø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 8. november 2010 #1334 Del Skrevet 8. november 2010 Kom hit, her har vi masse snø...! Kjempedeilig å ha lagt planer fremover, og utrolig motiverende å vite at dette er det du har lyst til! Jeg er overbevist om at du kommer inn på medisinstudiet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 8. november 2010 #1335 Del Skrevet 8. november 2010 Kom hit, her har vi masse snø...! Kjempedeilig å ha lagt planer fremover, og utrolig motiverende å vite at dette er det du har lyst til! Jeg er overbevist om at du kommer inn på medisinstudiet *løper å henter masse snø hos mah* ja jeg er mye mer motivert for å fullføre det året her også nå når jeg har en plan med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 8. november 2010 #1336 Del Skrevet 8. november 2010 jeg får to poeng for å fullføre året, og det hjelper på ja jeg er veldig veldig motivert for det, så satser på at det går bra viss ikke så har jeg hvertfall prøvd -------- jeg sitter å hører på julemusikk og ønsker meg snø :snø: men med 7- i dag morges er det nok liten sjangs for snø Så bra, hjelper med sånne konkrete mål Jeg vil ikke ha snø men slapp av, du får det snaaart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. november 2010 #1337 Del Skrevet 8. november 2010 Så flott, Twinklestar! Flink du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. november 2010 #1338 Del Skrevet 8. november 2010 Innom med en nattaklem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 9. november 2010 #1339 Del Skrevet 9. november 2010 god morgen ingen :snø: enda, men de har meldt det litt senere i uka sitter på forelesning og har undervisning til kl 4 i dag etterpå skal jeg kanskje treffe bestis da åsså må jeg lese i kveld gruer meg til eksamen allerede, selv om det ikke er før om 4 uker... ser virkelig ikke for meg at jeg klarer å stå på alle tre håper dere har en fin dag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 9. november 2010 #1340 Del Skrevet 9. november 2010 Kos deg med bestis Jeg tror eksamenslesingen går fint jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå