Gå til innhold

Når en kvinne vil vise seg fra sin beste side, bør hun ikke sitte på den!

Gjest *Twinklestar*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg setter alltid min lit til gulesider.no :nigo: for jeg har ikke peiling på hvor ting er. Mangler retningssans deluxe :rødme:

Minner meg på om å dobbeltsjekke gulesider for TOMS i Bergen.

Og samtidig lete i tråden din for beskrivelse av hvor de butikkene er :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Twinklestar*

:vinke: Fant du ut hvor bjørknes var :ler::kose:

nei, jeg fant ut hvor det ligger på kartet. og at det ikke er så vanskelig å finne det, så da satser jeg på at det går bra :fnise: får heller bare være ute i goood tid :ler:

Jeg setter alltid min lit til gulesider.no :nigo: for jeg har ikke peiling på hvor ting er. Mangler retningssans deluxe :rødme:

:Nikke: det gjør jeg også :ler: det verste er vel i grunn at retningsanser er ganske god, jeg bare vet ikke hvor noen ting er her i byen :sjenert:

--------------

jeg ble ferdig med lista, så og si hvertfall :ler: sitter å renskriver bokrapporten nå, så satser på at jeg blir ferdig i kveld. gidder egentlig ikke jobbe med den i morgen også :fnise:

ha en fortsatt god kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på Bjørknes i fjor! :hoppe: Sinnsykt bra skole! :jepp: Ikke vanskelig å finne heller, den ligger liksom akkurat sånn på hjørnet, veldig iøyenfallende :) Ta 30 eller 31 bussen til Frogner kirke så gå du ett kvartal og vips så er du der :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Jeg gikk på Bjørknes i fjor! :hoppe: Sinnsykt bra skole! :jepp: Ikke vanskelig å finne heller, den ligger liksom akkurat sånn på hjørnet, veldig iøyenfallende :) Ta 30 eller 31 bussen til Frogner kirke så gå du ett kvartal og vips så er du der :jepp:

takk :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

:opplyser: jeg fant bjørnes :ler:

oog jeg har masse masse jeg må tenke på. men noen ting er bestemt: det blir medisinstudiet om ett par år, og jeg skal ta opp igjen fag. og jeg skal fullføre det året jeg går nå :jepp:

mange ting som er bestemt det der :ler:

håper alle har en fin dag :klemmer:

Endret av *Twinklestar*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med masse gode avgjørelser :) Er nok lurt å gjøre ferdig det året du driver med. Og det skal litt guts til for å sette igang å ta opp karakterer for å komme inn på medisin. Tøff er du :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Gratulerer med masse gode avgjørelser :) Er nok lurt å gjøre ferdig det året du driver med. Og det skal litt guts til for å sette igang å ta opp karakterer for å komme inn på medisin. Tøff er du :jepp:

:Nikke: jeg får to poeng for å fullføre året, og det hjelper på :nigo: ja jeg er veldig veldig motivert for det, så satser på at det går bra :jepp: viss ikke så har jeg hvertfall prøvd :jepp:

--------

jeg sitter å hører på julemusikk og ønsker meg snø :snø: men med 7- i dag morges er det nok liten sjangs for snø :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mahareth

Kom hit, her har vi masse snø...!

Kjempedeilig å ha lagt planer fremover, og utrolig motiverende å vite at dette er det du har lyst til! :jepp: Jeg er overbevist om at du kommer inn på medisinstudiet :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Kom hit, her har vi masse snø...!

Kjempedeilig å ha lagt planer fremover, og utrolig motiverende å vite at dette er det du har lyst til! :jepp: Jeg er overbevist om at du kommer inn på medisinstudiet :nigo:

*løper å henter masse snø hos mah* :fnise:

ja jeg er mye mer motivert for å fullføre det året her også nå når jeg har en plan med det :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: jeg får to poeng for å fullføre året, og det hjelper på :nigo: ja jeg er veldig veldig motivert for det, så satser på at det går bra :jepp: viss ikke så har jeg hvertfall prøvd :jepp:

--------

jeg sitter å hører på julemusikk og ønsker meg snø :snø: men med 7- i dag morges er det nok liten sjangs for snø :sukk:

Så bra, hjelper med sånne konkrete mål :hoppe:

Jeg vil ikke ha snø :fnise: men slapp av, du får det snaaart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest *Twinklestar*

god morgen :Gjesp:

ingen :snø: enda, men de har meldt det litt senere i uka :nigo:

sitter på forelesning og har undervisning til kl 4 i dag :dry:

etterpå skal jeg kanskje treffe bestis da :strix:

åsså må jeg lese i kveld :sukk: gruer meg til eksamen allerede, selv om det ikke er før om 4 uker... ser virkelig ikke for meg at jeg klarer å stå på alle tre :redd:

håper dere har en fin dag da :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...