Gjest *Twinklestar* Skrevet 6. november 2010 #1301 Del Skrevet 6. november 2010 SKulle ønske jeg bodde i Oslo så jeg kunne blitt studybuddyen din åjaaa det hadde vært koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 6. november 2010 #1302 Del Skrevet 6. november 2010 Hadde det vært for et år siden skulle jeg gladelig blitt med å studert med deg Nå for tiden bedriver jeg derimot svært lite studering :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 6. november 2010 #1303 Del Skrevet 6. november 2010 Grattis med vellykka boller! Du finner helt sikkert noen å lese sammen med, så snill som du er så søt du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 6. november 2010 #1304 Del Skrevet 6. november 2010 Hadde det vært for et år siden skulle jeg gladelig blitt med å studert med deg Nå for tiden bedriver jeg derimot svært lite studering :klø: du kan jo sitte der å, øhm strikke? det er i grunn mest for å ha en avtale med noen sånn at jeg faktisk kommer meg ut døra, blir liksom bare sittende her i leiligheten istede. og da går det veldig dårlig med lesinga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 6. november 2010 #1305 Del Skrevet 6. november 2010 du kan jo sitte der å, øhm strikke? det er i grunn mest for å ha en avtale med noen sånn at jeg faktisk kommer meg ut døra, blir liksom bare sittende her i leiligheten istede. og da går det veldig dårlig med lesinga Haha ja, eller så kan jeg sitte ved siden av å skravle? Sånt er jeg god på! Blir kanskje ikke noe særlig lesing av det heller Det er ikke så lett å ta seg selv i nakken og komme seg avgårde, kjenner meg veldig igjen. Hadde liksom den tanken at "joda, i dag skal jeg få gjort noe skoleting, selv om jeg er hjemme" ..men det blir jo aldri noe av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 6. november 2010 #1306 Del Skrevet 6. november 2010 Haha ja, eller så kan jeg sitte ved siden av å skravle? Sånt er jeg god på! Blir kanskje ikke noe særlig lesing av det heller Det er ikke så lett å ta seg selv i nakken og komme seg avgårde, kjenner meg veldig igjen. Hadde liksom den tanken at "joda, i dag skal jeg få gjort noe skoleting, selv om jeg er hjemme" ..men det blir jo aldri noe av ja det var en god ide! lesing hadde det nok blitt lite av da ja nei det blir liksom ingen ting av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. november 2010 #1307 Del Skrevet 6. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 6. november 2010 #1308 Del Skrevet 6. november 2010 Hey! Jeg er med å leser! Hvis Joa kan joine? Trenger virkelig å lese, har to eksamener før jul, første er om 3 uker. Ligger greit ann altså, men jeg vet jeg kommer til å utsette resten til type 4 dager før Sender deg PM jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 6. november 2010 #1309 Del Skrevet 6. november 2010 Hey! Jeg er med å leser! Hvis Joa kan joine? Trenger virkelig å lese, har to eksamener før jul, første er om 3 uker. Ligger greit ann altså, men jeg vet jeg kommer til å utsette resten til type 4 dager før Sender deg PM jeg klart joa kan joine jeg har tre eksamener før jul og ligger utrolig dårlig ann å utsette lesinga er jeg ekspert på! mildt sagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 6. november 2010 #1310 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) urk jeg har forspist meg, så ekstremt også! også på *wait for it*.... sviskekompott! er det mulig? men det er veldig godt da Endret 6. november 2010 av *Twinklestar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. november 2010 #1311 Del Skrevet 6. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. november 2010 #1312 Del Skrevet 6. november 2010 Det er IKKE mulig, Twinx! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 6. november 2010 #1313 Del Skrevet 6. november 2010 Det er IKKE mulig, Twinx! jooo det er vist det jeg hadde spist mat på forhånd da så jeg var på en måte mett i utgangspunktet, åsså spiste jeg en helt pakke med sviskekompott etterpå :slå: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. november 2010 #1314 Del Skrevet 6. november 2010 Natta, Twinx! Er det lov å legge seg så tidlig på en lørdag? Skitt la gå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 6. november 2010 #1315 Del Skrevet 6. november 2010 natta ja det er lov å legge seg nå! jeg har gjort det hele uka --------- jeg vil egentlig legge meg jeg og snart. men istedenfor ser jeg en grusom film med ho ene jeg bor med. filmen er egentlig ikke så grusom i seg selv.... men den minner meg om ting jeg ikke vil og skal tenke på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. november 2010 #1316 Del Skrevet 6. november 2010 Gå og legg deg i stedet (Al er moderlig i dag ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 6. november 2010 #1317 Del Skrevet 6. november 2010 Gå og legg deg i stedet (Al er moderlig i dag ) jeg klarer ikke, må se hvordan filmen ender først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 7. november 2010 #1318 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) filmen i går endte bra -------- dagens to do liste: rydde rommet vaske klær skrive og levere bokrapport ta en tur å finne ut hvor bjørknes ligger i forhold til leiligheten(så jeg finner det i morgen ) finne frem papirene jeg trenger til møtet i morgen lage en plan for uka vaske badet og gulvet på rommet slappe av med god samvittighet når alt på lista er gjort! Endret 7. november 2010 av *Twinklestar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. november 2010 #1319 Del Skrevet 7. november 2010 Ønsker deg en fin søndag og lykke til med lista Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. november 2010 #1320 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg lister! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå