Gjest *Twinklestar* Skrevet 18. august 2010 #981 Del Skrevet 18. august 2010 Man skal ikke ha prinser i prinsessesengen (De kan sove i skammekroken!) jeg er opplært til at når en treffer den RETTE prinsen så skal han få sove i prinsessesengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 18. august 2010 #982 Del Skrevet 18. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. august 2010 #983 Del Skrevet 18. august 2010 Så fint at du trives på skolen! Herlig med ny seng da! Man ligger ikke godt om senga er hard!! Du får gi oss rapport i morgen om hvordan den er å sove i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 19. august 2010 #984 Del Skrevet 19. august 2010 ser ikke sånn ut nei jeg kjøpte, bokhylle, ny seng sengeteppe, gulvteppe, skoskap til gangen(jeg blir gal av alle skoene som ligger å flyter!), pledd oog det var vel det skulle egentlig hatt noe jeg kunne hatt sminken og det på og ett slags bord... men det får bli en annen gang, fant ingen ting som passet i dag. Prinsesse sminkebord lixom? Fikk jo kjøpt mye da Man skal ikke ha prinser i prinsessesengen (De kan sove i skammekroken!) Jeg har bestandig elsket skammekroken, men en prins liker den kanskje ikke jeg er opplært til at når en treffer den RETTE prinsen så skal han få sove i prinsessesengen så skal den hvite hesten stå "parkert" utenfor oppgangen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 19. august 2010 #985 Del Skrevet 19. august 2010 Prinsesse sminkebord lixom? Fikk jo kjøpt mye da Jeg har bestandig elsket skammekroken, men en prins liker den kanskje ikke så skal den hvite hesten stå "parkert" utenfor oppgangen din? må jo ha ett sted til "alle" parfymene mine vettu nei jeg har en mistanke om at en prins ville blitt svært fornermet selfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 19. august 2010 #986 Del Skrevet 19. august 2010 Prinsesse sminkebord lixom? Fikk jo kjøpt mye da Jeg har bestandig elsket skammekroken, men en prins liker den kanskje ikke så skal den hvite hesten stå "parkert" utenfor oppgangen din? Du asså må jo ha ett sted til "alle" parfymene mine vettu nei jeg har en mistanke om at en prins ville blitt svært fornermet selfølgelig Sminkebord må du ha! Seff! Jeg har endelig fått laget smykke-/parfymebord på badet Og har gjort om boden til walk-in-closet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 20. august 2010 #987 Del Skrevet 20. august 2010 Du asså Sminkebord må du ha! Seff! Jeg har endelig fått laget smykke-/parfymebord på badet Og har gjort om boden til walk-in-closet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 20. august 2010 #988 Del Skrevet 20. august 2010 phuuu innom en liten time før jeg må løøpe videre den nye senga er fantastisk! noe som er enda bedre er at jeg har gått fra å være brilleslange, til å bli linselus :bolledeig: har bare hatt briller i 2 år, og klarte aldri å venne meg til det rommet mitt har blitt kjempefint men mangler selfølgelig en skapdør, så må en tur på ikea i dag også jeg har kjøpt meg drill i dag da! så nå blir det ikke noe mer skruing for hånd kjenner det skal bli godt med helg nå, har bare løpt rundt de siste dagene. i går rakk jeg ikke alt jeg skulle engang, for jeg sovna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 20. august 2010 #989 Del Skrevet 20. august 2010 må jo ha ett sted til "alle" parfymene mine vettu :fnise nei jeg har en mistanke om at en prins ville blitt svært fornermet :ler selfølgelig Jenter og parfyme Få lukte på deg *k82 røsker tak i twinkle og lukter i vei* Mhm,prinser tåler nok ikke sånt phuuu innom en liten time før jeg må løøpe videre :bond den nye senga er fantastisk! :bolledeig noe som er enda bedre er at jeg har gått fra å være brilleslange, til å bli linselus :bolledeig: har bare hatt briller i 2 år, og klarte aldri å venne meg til det rommet mitt har blitt kjempefint men mangler selfølgelig en skapdør, så må en tur på ikea i dag også jeg har kjøpt meg drill i dag da! så nå blir det ikke noe mer skruing for hånd kjenner det skal bli godt med helg nå, har bare løpt rundt de siste dagene. i går rakk jeg ikke alt jeg skulle engang, for jeg sovna! :hoho Så bra sengen er fin manglet det en skapdør fra Ikea??? Så kult du ikke er brilleslange mer da Drill skommelt Du må hvile deg også da, ikke bare løpe rundt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 20. august 2010 #990 Del Skrevet 20. august 2010 Så bra at sengen var så fin! Drill er kuult Ønsker deg en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 20. august 2010 #991 Del Skrevet 20. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 20. august 2010 #992 Del Skrevet 20. august 2010 noe som er enda bedre er at jeg har gått fra å være brilleslange, til å bli linselus :bolledeig: Briller kan være hot! Ikke sant Al-igator? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 20. august 2010 #993 Del Skrevet 20. august 2010 Briller kan være hot! Ikke sant Al-igator? Rrrrrr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 20. august 2010 #994 Del Skrevet 20. august 2010 Briller kan være hot! Ikke sant Al-igator? Å spørre Al om det, blir som å spørre en alarmselger om en trenger boligalarm. Rrrrrr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 20. august 2010 #995 Del Skrevet 20. august 2010 Å spørre Al om det, blir som å spørre en alarmselger om en trenger boligalarm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 20. august 2010 #996 Del Skrevet 20. august 2010 Jenter og parfyme Få lukte på deg *k82 røsker tak i twinkle og lukter i vei* Mhm,prinser tåler nok ikke sånt Så bra sengen er fin manglet det en skapdør fra Ikea??? Så kult du ikke er brilleslange mer da Drill skommelt Du må hvile deg også da, ikke bare løpe rundt lukta jeg godt? ja klarte aldri å venne meg til de brillene jeg er forsiktig med drillen da Så bra at sengen var så fin! Drill er kuult Ønsker deg en god helg! god helg! Briller kan være hot! Ikke sant Al-igator? de kan det, men mine var bare i veien og plagsomme. så jo nesten ingenting jo(bare rett frem gjennom brilleglassene)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 20. august 2010 #997 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) lukta jeg godt? ja klarte aldri å venne meg til de brillene jeg er forsiktig med drillen da god helg! de kan det, men mine var bare i veien og plagsomme. så jo nesten ingenting jo(bare rett frem gjennom brilleglassene)! Lukta kjempegodt Mhm, den må du være forsiktig med Huff, nei briller virker grusomt ubehagelig Endret 20. august 2010 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 20. august 2010 #998 Del Skrevet 20. august 2010 Lukta kjempegodt Mhm, den må du være forsiktig med Huff, nei briller virker grusomt ubehagelig jada jada masekråka jeg kan faktisk bruke drill altså er ikke såå liten skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 20. august 2010 #999 Del Skrevet 20. august 2010 har en del ting å gjøre i morgen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 21. august 2010 #1000 Del Skrevet 21. august 2010 jada jada masekråka jeg kan faktisk bruke drill altså er ikke såå liten skjønner du Jeg er ikke noe masekråke for tenk Ja, k82 går ut ifra at du har kjøpt deg en sånn lekedrill..er jo helt uansvarlig om de i butikken solgte deg en ekte stor drill Ikke slit deg helt ut da twinkle, selv om du har mye å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå