Gå til innhold

Når en kvinne vil vise seg fra sin beste side, bør hun ikke sitte på den!

Gjest *Twinklestar*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest *Twinklestar*

Sovet godt i Oslo Twinkle?? :klem:

nei faktisk ikke så veldig :sukk:

:vinke: Går alt bra i den nye leilighten?

:rope: twiiiiiiiinkleeeeeeeeeeestaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar

JAAAAAAAA :nigo::fnise:

Ja, fortell! Fortell!! :)

fortelle ja :ler: det går veldig bra :nigo: leiligheten er nyyydelig(den var ny i januar 2008) :bolledeig:

ang soving så sover jeg litt dårlig... ikke den beste senga og en del uvante lyder. pluss at det har vært mye de siste dagene, så det er vanskelig å roe seg når jeg endelig skal legge meg :natti:

skolen virker veldig bra :nigo: miljøet er kjempebra, og studie virker greit det også :happy:

i mårra skal jeg på ikea å kjøpe møbler(ny seng bla :hoppe: ) gleder meg til å fått innredet rommet mitt skikkelig :bolledeig:

vi har veldig lite undervisning da, og enda mindre obligatorisk :hoho: så jeg merker jeg må ha en del selvdisiplin :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Uff, ikke obligatorisk nei... :ler: Husker når jeg begynte på nytt studie og gikk fra rimelig mye obligatorisk oppmøte til at nesten ingenting var obligatorisk! Da ble det plutselig vanskelig å stå opp til undervisningen begynte kl. 13 :skratte:

Ny seng høres bra ut! Viktig med en god madrass :opplyser:

Når ting roer seg får du sikkert sove bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

:fnise: Uff, ikke obligatorisk nei... :ler: Husker når jeg begynte på nytt studie og gikk fra rimelig mye obligatorisk oppmøte til at nesten ingenting var obligatorisk! Da ble det plutselig vanskelig å stå opp til undervisningen begynte kl. 13 :skratte:

Ny seng høres bra ut! Viktig med en god madrass :opplyser:

Når ting roer seg får du sikkert sove bedre :)

:jepp: derfor tenker jeg å stå opp til samme tid hver dag. og gå på skolen å lese. jeg har en del pensum jeg må gjennom :dåne:

:jepp: satser på at soving går seg til, det pleier det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei faktisk ikke så veldig :sukk:

JAAAAAAAA :nigo::fnise:

fortelle ja :ler: det går veldig bra :nigo: leiligheten er nyyydelig(den var ny i januar 2008) :bolledeig:

ang soving så sover jeg litt dårlig... ikke den beste senga og en del uvante lyder. pluss at det har vært mye de siste dagene, så det er vanskelig å roe seg når jeg endelig skal legge meg :natti:

skolen virker veldig bra :nigo: miljøet er kjempebra, og studie virker greit det også :happy:

i mårra skal jeg på ikea å kjøpe møbler(ny seng bla :hoppe: ) gleder meg til å fått innredet rommet mitt skikkelig :bolledeig:

vi har veldig lite undervisning da, og enda mindre obligatorisk :hoho: så jeg merker jeg må ha en del selvdisiplin :hoho:

Sikkert bare nytt og uvant :troest: sover nok søtt i natt :hoppe:

Ikea er artig :5:

Jeg hater obligatorisk oppmøte, er såååå glad at jeg aaaldri hadde noe obligatorisk oppmøte når jeg studerte :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Så digg å innrede leilighet :bolledeig: Det er det eneste som er gøy med å flytte synes jeg, å finne riktige plasser til ting og finne nye ting som passer til den nye plassen :fnise:

Håper du sover bedre i natt :klemmer: Og ny seng funker nok bra det også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Twinklestar*

Sikkert bare nytt og uvant :troest: sover nok søtt i natt :hoppe:

Ikea er artig :5:

Jeg hater obligatorisk oppmøte, er såååå glad at jeg aaaldri hadde noe obligatorisk oppmøte når jeg studerte :strix:

:hoho: jeg kan velge å ikke ha obligatorisk oppmøte da. men da kommer jeg ikke til å gjøre noen ting. så jeg må rett og slett, lettere å tvinge meg selv til å lese også da :jepp:

:jepp: satser på å få sove godt i natt. er litt roligere i hodet også i kveld :nigo:

Så digg å innrede leilighet :bolledeig: Det er det eneste som er gøy med å flytte synes jeg, å finne riktige plasser til ting og finne nye ting som passer til den nye plassen :fnise:

Håper du sover bedre i natt :klemmer: Og ny seng funker nok bra det også :jepp:

:jepp: jeg elsker rommet mitt også, så da er det enda gøyere å innrede det :bolledeig:

:Nikke: jeg har veldig tro på at ny seng blir bra, både for søvnen og ryggen min :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: jeg kan velge å ikke ha obligatorisk oppmøte da. men da kommer jeg ikke til å gjøre noen ting. så jeg må rett og slett, lettere å tvinge meg selv til å lese også da :jepp:

:jepp: satser på å få sove godt i natt. er litt roligere i hodet også i kveld :nigo:

:jepp: jeg elsker rommet mitt også, så da er det enda gøyere å innrede det :bolledeig:

:Nikke: jeg har veldig tro på at ny seng blir bra, både for søvnen og ryggen min :fnise:

K82 reagerer motsatt på "tvang" og obligatoriske ting han :sjenert:

Du sover sikkert godt i natt ja :strix: Du får finne deg en konge seng, eller dronning seng da :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

K82 reagerer motsatt på "tvang" og obligatoriske ting han :sjenert:

Du sover sikkert godt i natt ja :strix: Du får finne deg en konge seng, eller dronning seng da :opplyser:

:ler:

:jepp: jeg skal finne en prinsesse seng som er stor nok til at jeg kan sove både på kryss og på tvers :hoho:

men akkuratt nå skal jeg sove :natti: alle sammen :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

:jepp: jeg skal finne en prinsesse seng som er stor nok til at jeg kan sove både på kryss og på tvers :hoho:

men akkuratt nå skal jeg sove :natti: alle sammen :kose:

Prinsesse ja, det var det ordet jeg lette etter og ikke fant. ;)

Sov godt twinkle :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

jeg sov bedre i natt enn de andre nettene :jepp: men den senga er hard! :angry:

i dag er det ikea :hoppe: hater å handle der, men skal bli deilig å få "mine" ting på rommet :nigo: etter ikea må jeg kjøpe pensumbøkene mine :dåne: det er 12 stk vistnok, pluss ett par til og kompendium :dåne:

har fått depositumet igjen fra den forrige leiligheten også nå, så da er jeg helt ferdig med den! :bolledeig::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sov bedre i natt enn de andre nettene :jepp: men den senga er hard! :angry:

i dag er det ikea :hoppe: hater å handle der, men skal bli deilig å få "mine" ting på rommet :nigo: etter ikea må jeg kjøpe pensumbøkene mine :dåne: det er 12 stk vistnok, pluss ett par til og kompendium :dåne:

har fått depositumet igjen fra den forrige leiligheten også nå, så da er jeg helt ferdig med den! :bolledeig::danse:

Good :Nikke:

Jeg skal snart på ikea jeg også. :arwen:

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Twinklestar*

Whaaat, ingen nysgjerrig-smiley?! :bond:

:fnise:

ser ikke sånn ut nei :ler:

jeg kjøpte, bokhylle, ny seng :bolledeig: sengeteppe, gulvteppe, skoskap til gangen(jeg blir gal av alle skoene som ligger å flyter!), pledd oog det var vel det :jepp: skulle egentlig hatt noe jeg kunne hatt sminken og det på og ett slags bord... men det får bli en annen gang, fant ingen ting som passet i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Mahareth

ser ikke sånn ut nei :ler:

jeg kjøpte, bokhylle, ny seng :bolledeig: sengeteppe, gulvteppe, skoskap til gangen(jeg blir gal av alle skoene som ligger å flyter!), pledd oog det var vel det :jepp: skulle egentlig hatt noe jeg kunne hatt sminken og det på og ett slags bord... men det får bli en annen gang, fant ingen ting som passet i dag.

Herlig! :nigo: Håper denne senga passer deg perfekt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Herlig! :nigo: Håper denne senga passer deg perfekt :jepp:

:jepp: det håper jeg også :nigo: den var deilig når jeg prøvde den på ikea hvertfall :fnise:

Hørte jeg prinsesseseng?!!!!!!!!!!!

Wiiiiiiiii! Jeg kommer på besøk!

:velkommen: her er det goood plass :jepp: det er ingen prins her nemlig, bare meg :lete::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...