Gjest Katee Skrevet 17. august 2010 #961 Del Skrevet 17. august 2010 Ja, fortell! Fortell!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 17. august 2010 #962 Del Skrevet 17. august 2010 Sovet godt i Oslo Twinkle?? nei faktisk ikke så veldig Går alt bra i den nye leilighten? twiiiiiiiinkleeeeeeeeeeestaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar JAAAAAAAA Ja, fortell! Fortell!! fortelle ja det går veldig bra leiligheten er nyyydelig(den var ny i januar 2008) ang soving så sover jeg litt dårlig... ikke den beste senga og en del uvante lyder. pluss at det har vært mye de siste dagene, så det er vanskelig å roe seg når jeg endelig skal legge meg skolen virker veldig bra miljøet er kjempebra, og studie virker greit det også :happy: i mårra skal jeg på ikea å kjøpe møbler(ny seng bla ) gleder meg til å fått innredet rommet mitt skikkelig vi har veldig lite undervisning da, og enda mindre obligatorisk så jeg merker jeg må ha en del selvdisiplin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 17. august 2010 #963 Del Skrevet 17. august 2010 Uff, ikke obligatorisk nei... Husker når jeg begynte på nytt studie og gikk fra rimelig mye obligatorisk oppmøte til at nesten ingenting var obligatorisk! Da ble det plutselig vanskelig å stå opp til undervisningen begynte kl. 13 Ny seng høres bra ut! Viktig med en god madrass Når ting roer seg får du sikkert sove bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 17. august 2010 #964 Del Skrevet 17. august 2010 Uff, ikke obligatorisk nei... Husker når jeg begynte på nytt studie og gikk fra rimelig mye obligatorisk oppmøte til at nesten ingenting var obligatorisk! Da ble det plutselig vanskelig å stå opp til undervisningen begynte kl. 13 Ny seng høres bra ut! Viktig med en god madrass Når ting roer seg får du sikkert sove bedre derfor tenker jeg å stå opp til samme tid hver dag. og gå på skolen å lese. jeg har en del pensum jeg må gjennom :dåne: satser på at soving går seg til, det pleier det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 17. august 2010 #965 Del Skrevet 17. august 2010 nei faktisk ikke så veldig JAAAAAAAA fortelle ja det går veldig bra leiligheten er nyyydelig(den var ny i januar 2008) ang soving så sover jeg litt dårlig... ikke den beste senga og en del uvante lyder. pluss at det har vært mye de siste dagene, så det er vanskelig å roe seg når jeg endelig skal legge meg skolen virker veldig bra miljøet er kjempebra, og studie virker greit det også :happy: i mårra skal jeg på ikea å kjøpe møbler(ny seng bla ) gleder meg til å fått innredet rommet mitt skikkelig vi har veldig lite undervisning da, og enda mindre obligatorisk så jeg merker jeg må ha en del selvdisiplin Sikkert bare nytt og uvant sover nok søtt i natt Ikea er artig Jeg hater obligatorisk oppmøte, er såååå glad at jeg aaaldri hadde noe obligatorisk oppmøte når jeg studerte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 17. august 2010 #966 Del Skrevet 17. august 2010 Så digg å innrede leilighet Det er det eneste som er gøy med å flytte synes jeg, å finne riktige plasser til ting og finne nye ting som passer til den nye plassen Håper du sover bedre i natt Og ny seng funker nok bra det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 17. august 2010 #967 Del Skrevet 17. august 2010 Sikkert bare nytt og uvant sover nok søtt i natt Ikea er artig Jeg hater obligatorisk oppmøte, er såååå glad at jeg aaaldri hadde noe obligatorisk oppmøte når jeg studerte jeg kan velge å ikke ha obligatorisk oppmøte da. men da kommer jeg ikke til å gjøre noen ting. så jeg må rett og slett, lettere å tvinge meg selv til å lese også da satser på å få sove godt i natt. er litt roligere i hodet også i kveld Så digg å innrede leilighet Det er det eneste som er gøy med å flytte synes jeg, å finne riktige plasser til ting og finne nye ting som passer til den nye plassen Håper du sover bedre i natt Og ny seng funker nok bra det også jeg elsker rommet mitt også, så da er det enda gøyere å innrede det jeg har veldig tro på at ny seng blir bra, både for søvnen og ryggen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 17. august 2010 #968 Del Skrevet 17. august 2010 jeg kan velge å ikke ha obligatorisk oppmøte da. men da kommer jeg ikke til å gjøre noen ting. så jeg må rett og slett, lettere å tvinge meg selv til å lese også da satser på å få sove godt i natt. er litt roligere i hodet også i kveld jeg elsker rommet mitt også, så da er det enda gøyere å innrede det jeg har veldig tro på at ny seng blir bra, både for søvnen og ryggen min K82 reagerer motsatt på "tvang" og obligatoriske ting han Du sover sikkert godt i natt ja Du får finne deg en konge seng, eller dronning seng da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 17. august 2010 #969 Del Skrevet 17. august 2010 K82 reagerer motsatt på "tvang" og obligatoriske ting han Du sover sikkert godt i natt ja Du får finne deg en konge seng, eller dronning seng da jeg skal finne en prinsesse seng som er stor nok til at jeg kan sove både på kryss og på tvers men akkuratt nå skal jeg sove alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 17. august 2010 #970 Del Skrevet 17. august 2010 jeg skal finne en prinsesse seng som er stor nok til at jeg kan sove både på kryss og på tvers men akkuratt nå skal jeg sove alle sammen Prinsesse ja, det var det ordet jeg lette etter og ikke fant. Sov godt twinkle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 18. august 2010 #971 Del Skrevet 18. august 2010 jeg sov bedre i natt enn de andre nettene men den senga er hard! i dag er det ikea hater å handle der, men skal bli deilig å få "mine" ting på rommet etter ikea må jeg kjøpe pensumbøkene mine :dåne: det er 12 stk vistnok, pluss ett par til og kompendium :dåne: har fått depositumet igjen fra den forrige leiligheten også nå, så da er jeg helt ferdig med den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 18. august 2010 #972 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) jeg sov bedre i natt enn de andre nettene men den senga er hard! i dag er det ikea hater å handle der, men skal bli deilig å få "mine" ting på rommet etter ikea må jeg kjøpe pensumbøkene mine :dåne: det er 12 stk vistnok, pluss ett par til og kompendium :dåne: har fått depositumet igjen fra den forrige leiligheten også nå, så da er jeg helt ferdig med den! Good Jeg skal snart på ikea jeg også. Endret 18. august 2010 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 18. august 2010 #973 Del Skrevet 18. august 2010 Good Jeg skal snart på ikea jeg også. ferdig på ikea, phuuu sliiiten nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 18. august 2010 #974 Del Skrevet 18. august 2010 Hva kjøpte du? :nysgjerrig: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 18. august 2010 #975 Del Skrevet 18. august 2010 Whaaat, ingen nysgjerrig-smiley?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 18. august 2010 #976 Del Skrevet 18. august 2010 Whaaat, ingen nysgjerrig-smiley?! ser ikke sånn ut nei jeg kjøpte, bokhylle, ny seng sengeteppe, gulvteppe, skoskap til gangen(jeg blir gal av alle skoene som ligger å flyter!), pledd oog det var vel det skulle egentlig hatt noe jeg kunne hatt sminken og det på og ett slags bord... men det får bli en annen gang, fant ingen ting som passet i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 18. august 2010 #977 Del Skrevet 18. august 2010 ser ikke sånn ut nei jeg kjøpte, bokhylle, ny seng sengeteppe, gulvteppe, skoskap til gangen(jeg blir gal av alle skoene som ligger å flyter!), pledd oog det var vel det skulle egentlig hatt noe jeg kunne hatt sminken og det på og ett slags bord... men det får bli en annen gang, fant ingen ting som passet i dag. Herlig! Håper denne senga passer deg perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 18. august 2010 #978 Del Skrevet 18. august 2010 Hørte jeg prinsesseseng?!!!!!!!!!!! Wiiiiiiiii! Jeg kommer på besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 18. august 2010 #979 Del Skrevet 18. august 2010 Herlig! Håper denne senga passer deg perfekt det håper jeg også den var deilig når jeg prøvde den på ikea hvertfall Hørte jeg prinsesseseng?!!!!!!!!!!! Wiiiiiiiii! Jeg kommer på besøk! her er det goood plass det er ingen prins her nemlig, bare meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 18. august 2010 #980 Del Skrevet 18. august 2010 Man skal ikke ha prinser i prinsessesengen (De kan sove i skammekroken!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå