Gjest Katee Skrevet 10. august 2010 #901 Del Skrevet 10. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 10. august 2010 #902 Del Skrevet 10. august 2010 Hogwash har blitt overtalt til å kjøpe tettsittende en gang. Aldri mer. Godt å ha god plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 11. august 2010 #903 Del Skrevet 11. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 11. august 2010 #904 Del Skrevet 11. august 2010 jeg synes en er litt for voksen til å gå med musefletter når en har tippet 20 års grensa Pøøøh,for noe tull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 11. august 2010 #905 Del Skrevet 11. august 2010 Pøøøh,for noe tull ok bare vent ett par uker så kan jeg ha musefletter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 11. august 2010 #906 Del Skrevet 11. august 2010 ok bare vent ett par uker så kan jeg ha musefletter wiiiiiiiiiiiiiiiii :strix: Er det bilde av deg på avateren din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 11. august 2010 #907 Del Skrevet 11. august 2010 wiiiiiiiiiiiiiiiii :strix: Er det bilde av deg på avateren din? kristian er lett å glede jepp det er meg som omtrent 2 åring folk spurte mamma og pappa om de hadde satt parykk på meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 11. august 2010 #908 Del Skrevet 11. august 2010 kristian er lett å glede jepp det er meg som omtrent 2 åring folk spurte mamma og pappa om de hadde satt parykk på meg? Jeg vet små barn (k82) er det vet du Så søt du var Spurte de om det skikkelig fine krøller jo, har du det enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 11. august 2010 #909 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg vet små barn (k82) er det vet du Så søt du var Spurte de om det skikkelig fine krøller jo, har du det enda? jada de nistirra som gale og hele pakka trodde vel ikke sine egne øyne, de så jo en bitteliten unge med blond afro og hvite foreldre! jepp krøllene er der enda, om enn noe lengre så den afrostilen er ikke der lenger. men krøllene er der, helt klart skal ta dreads nå da, er planen hvertfall så da blir de borte. i hvertfall en periode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 11. august 2010 #910 Del Skrevet 11. august 2010 jada de nistirra som gale og hele pakka trodde vel ikke sine egne øyne, de så jo en bitteliten unge med blond afro og hvite foreldre! jepp krøllene er der enda, om enn noe lengre så den afrostilen er ikke der lenger. men krøllene er der, helt klart skal ta dreads nå da, er planen hvertfall så da blir de borte. i hvertfall en periode SÅ KULT!! Tøft du fortsatt har de da Krøller er kjempepent Hva slags dreads da? Eller dreads er bare dreads? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 11. august 2010 #911 Del Skrevet 11. august 2010 SÅ KULT!! Tøft du fortsatt har de da Krøller er kjempepent Hva slags dreads da? Eller dreads er bare dreads? tja dreads ser aldri like ut, men jeg vil ha tynne. ikke sånne klumpete tykke greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 11. august 2010 #912 Del Skrevet 11. august 2010 tja dreads ser aldri like ut, men jeg vil ha tynne. ikke sånne klumpete tykke greier Oki, tynne er finest ja Pass på så det fine håret ditt ikke blir ødelagt av det da, eller at du må klippe mye av det etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 11. august 2010 #913 Del Skrevet 11. august 2010 Oki, tynne er finest ja Pass på så det fine håret ditt ikke blir ødelagt av det da, eller at du må klippe mye av det etterpå håret mitt er så ødelagt nå at det i grunn dreader seg ganske av seg selv men jeg har ingen planer om å ødelegge det så at jeg må klippe det av nei har testet kort hår en gang og det hold for mange århundrer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 12. august 2010 #914 Del Skrevet 12. august 2010 God formiddag! Det var et skikkelig søtt bilde av deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 12. august 2010 #915 Del Skrevet 12. august 2010 God formiddag! Det var et skikkelig søtt bilde av deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 12. august 2010 #916 Del Skrevet 12. august 2010 håret mitt er så ødelagt nå at det i grunn dreader seg ganske av seg selv men jeg har ingen planer om å ødelegge det så at jeg må klippe det av nei har testet kort hår en gang og det hold for mange århundrer Ja, sånn kort kort hår syns jeg ikke er noe fint på jenter Må ha lengde, eller litt lengde, tycker någ i allafall jag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 12. august 2010 #917 Del Skrevet 12. august 2010 Ja, sånn kort kort hår syns jeg ikke er noe fint på jenter Må ha lengde, eller litt lengde, tycker någ i allafall jag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 12. august 2010 #918 Del Skrevet 12. august 2010 Å, krudla i udla! (Al om at det ikke er en fornærmelse på noen måte, men at det er noe positivt og at hun regelrett elsker krøller!! ) Så fin avatar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 12. august 2010 #919 Del Skrevet 12. august 2010 God formiddag! Det var et skikkelig søtt bilde av deg Å, krudla i udla! (Al om at det ikke er en fornærmelse på noen måte, men at det er noe positivt og at hun regelrett elsker krøller!! ) Så fin avatar takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 13. august 2010 #920 Del Skrevet 13. august 2010 Reiser du i kveld Twinkle? Gooooooooooood tur Å, krudla i udla! (Al om at det ikke er en fornærmelse på noen måte, men at det er noe positivt og at hun regelrett elsker krøller!! ) Så fin avatar Å krudla i udla hva betyr det ? Så artig uttrykk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå