Gå til innhold

Når en kvinne vil vise seg fra sin beste side, bør hun ikke sitte på den!

Gjest *Twinklestar*

Anbefalte innlegg

Gjest *Twinklestar*

:dåne: jeg trodde jo bedre om Al da. Forventet jo ikke hun var lik meg lissom :regler:

Det sier jeg også når jeg stirrer på jenteromper :sikle:

kristian vær snill nå :Nikke:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kristian vær snill nå :Nikke:

:hoho:

Oki da ;)

:grine:

Jeg har ingen andre romper å se på. Jeg måtte bare! :grine:

:troest: så så Al, du er så flink se, lov å titte :hug:

det er greit al :Nikke:

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg tror vi må holde han litt i tømmene her. viss ikke kan dette gå over stokk og stein :hoho:

holde hvem i tømmene??? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deg??

:vetikke:

:)

:fnise: det var kanskje meg ja :sjenert:

K82 er egentlig, sånn på bunnen, veldig snill og rolig altså :opplyser: For det meste rolig i alle fall, og bestandig snill (om det er ikke er nødvendig å være slem da) og seff aldri mot jenter :strix: de er jo så svake, små og hjelpesløse staaaakar,de forstår jo ikke bedre :kose:

:hoho: kødda med det siste der altså, prøvde å være mansjåvinisisk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Å, Kristian, Kristian

Jeg vet. Det er ikke lett altså, å være k82 lissom. :regler: Ikke lett i det heeele tatt :snurt:

:fnise: og :grine: samtidig for å understreke hvor vanskelig det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Jeg vet. Det er ikke lett altså, å være k82 lissom. :regler: Ikke lett i det heeele tatt :snurt:

:fnise: og :grine: samtidig for å understreke hvor vanskelig det er.

:kose: jeg vet jo at du er snill innerst inne kristian :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Twinklestar*

:slår: fjøsnissen har flyttet seg opp i hodet mitt og er vist ikke like glad i meg lengre :sukk:

men :kaffekopp: hjelper litt da :nigo:

åsså er jeg sur på sjefen min :sur: han har enda ikke lært at folk sover lenge på fridagene sine! :kjefte: ringer tidlig på morgenen gjør han, bare for å spørre om en liten filleting :trampe:

Endret av *Twinklestar*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest *Twinklestar*

Teite sjef :kari:

:jepp: for å være ærlig har jeg aldri likt han. hadde han som lærer i svømming på ungdomsskolen. grusome greier, han stod alltid på bassengkanten iført en litt liten badebukse som da altså viste alt som var. det så ut som det skulle ramle ut når som helst av og til :spy: og med tanke på at han kunne vært faren vår var ikke det særlig gøy. usj, glad jeg snart er ferdig med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

:jepp: for å være ærlig har jeg aldri likt han. hadde han som lærer i svømming på ungdomsskolen. grusome greier, han stod alltid på bassengkanten iført en litt liten badebukse som da altså viste alt som var. det så ut som det skulle ramle ut når som helst av og til :spy: og med tanke på at han kunne vært faren vår var ikke det særlig gøy. usj, glad jeg snart er ferdig med han.

:haar: Sånne menn får meg også til å :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barer romper her også jo :dåne: :fnise:

Seff seff :fnise:

:slår: fjøsnissen har flyttet seg opp i hodet mitt og er vist ikke like glad i meg lengre :sukk:

men :kaffekopp: hjelper litt da :nigo:

åsså er jeg sur på sjefen min :sur: han har enda ikke lært at folk sover lenge på fridagene sine! :kjefte: ringer tidlig på morgenen gjør han, bare for å spørre om en liten filleting :trampe:

Huff :troest:

For en dust :dåne: slå av telefonen da vel ;)

Omg :hakeslepp: Så kvaaaaaaaaaaaalmt.

K82 har sånn btw bestandig stor badebukse :hoho: Du kan trygt bade med meg altså :regler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...