Gå til innhold

Når en kvinne vil vise seg fra sin beste side, bør hun ikke sitte på den!

Gjest *Twinklestar*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest *Twinklestar*

jeg har en blogg! :sjokkert:

oppdaterer den veldig sjeldent, så hadde til og med glemt passordet denne gangen :fnise:

men poenget var at viss noen ville se bilde av meg så kan dere gå inn her : www.midtigardsjenta.blogspot.com :nigo:

eller viss dere bare er nysjerrige selfølgelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

:fnise: Jeg elsker navnet ditt! Ja, har vært innom bloggen din en tur ;)

:ler: så bra noen liker det! jeg synes bare det er slitsomt. alt for mange som misforstår både en og fem ganger :kjefte::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Haha, mitt er like ille på akkurat det! Etternavnet mitt er enda verre, så nå staver jeg det automatisk når jeg må oppgi det ;) Men ser problemet ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Twinklestar*

Haha, mitt er like ille på akkurat det! Etternavnet mitt er enda verre, så nå staver jeg det automatisk når jeg må oppgi det ;) Men ser problemet ja.

kjenner til stavinga ja :ler: etternavnet mitt er greit nok som regel i hvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et veldig "vanlig" navn,men absolutt ALLE skriver det feil!! :kjefte: Er mange måter å skrive navnet på,men uansett!! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Jeg har et veldig "vanlig" navn,men absolutt ALLE skriver det feil!! :kjefte: Er mange måter å skrive navnet på,men uansett!! :sjenert:

så teit! liker ikke når folk skriver navnet feil :kjefte:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jammen ikke så lett heller - jeg jobber som journaslist og skriver ned mange navn stadig vekk og jeg spør alltid om det er med eller uten hm, enkel eller dobbel v osv osv - men jammen blir det av og til feil for det og folk har usannsynlig vanskelige navn - O blir så fornærmet selv om jeg forsøker så veldig å få det rett :sur:

Forøvrig har dagens barn minst to etternavn hver og fornavnet er alltid stavet på en spesiell måte for å gjøre det skikkelig komplisert... :roll:

Jah det var dagens frustrerte utbrudd - takk for meg :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Det er jammen ikke så lett heller - jeg jobber som journaslist og skriver ned mange navn stadig vekk og jeg spør alltid om det er med eller uten hm, enkel eller dobbel v osv osv - men jammen blir det av og til feil for det og folk har usannsynlig vanskelige navn - O blir så fornærmet selv om jeg forsøker så veldig å få det rett :sur:

Forøvrig har dagens barn minst to etternavn hver og fornavnet er alltid stavet på en spesiell måte for å gjøre det skikkelig komplisert... :roll:

Jah det var dagens frustrerte utbrudd - takk for meg :flau:

Men nå er det forskjell på å skrive Larsen i stedet for Løen, og Katrine eller Kathrine ;)

Skjønner ikke greia med alle de rare navnene alle skal ha i dag! Hva er galt med Anne og Hilde nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er det forskjell på å skrive Larsen i stedet for Løen, og Katrine eller Kathrine ;)

Skjønner ikke greia med alle de rare navnene alle skal ha i dag! Hva er galt med Anne og Hilde nå?

Ikke sant!

Nei nå skal alle hete Pippilotta Victualia Efraimsdotter osv :hoho: For det er så fiiint lizzom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mahareth

MAHARETH!!!!! Du skrev navnet mitt!!!!! :skratte: Og det ene var riktig ;)

:skratte: Tør nesten ikke gjette hvilket, men tipper Katrine. Uten h :ler: (nei, du trenger ikke svare :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, tipp mitt også da, Mahareth :fnise: Mitt er også veldig vanlig, men ingen hører hva jeg sier (kanskje jeg mumler?! DER har vi problemet!!) Mellomnavnet mitt "er jo et guttenavn" får jeg alltid høre og etternavnet må staves (men det er bare fordi folk er så dumme! :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...