Gå til innhold

Når en kvinne vil vise seg fra sin beste side, bør hun ikke sitte på den!

Gjest *Twinklestar*

Anbefalte innlegg

Gjest Mahareth

Uff og uff! Jeg føler veldig med deg! :klem: Ingen vits i at du er sint på deg selv, du trenger energien din til andre ting nå ;)

Har du skrevet kontrakt med leieboeren din? Si den opp med en gang, og krev tilbakemelding på det. Hvis ikke du har kontrakt med henne, kan du finne noen som kan ta over din kontrakt? Sjekk med huseier før du gjør dette, ikke sikkert det er greit for h*n. Men de fleste jeg har vært borti aksepterer det om du ordner det meste :)

Selv om du ikke er i oslo nå kan du fortsatt søke på ledige stillinger. Søk på alt du kan, selv om du kanskje ikke er kjempeinteressert. Butikkjobber også. Det som er viktigst er at du ikke legger deg ned og vil dø, for da skjer det ingenting.

Har du mulighet til å flytte hjem til din mor og jobbe mer der om alt annet går til hel****?

De gangene jeg har vært oppi vanskelige situasjoner har jeg forestilt med worst case scenario, og så sett på hva som er viktigst der. Deretter jobber jeg meg vekk fra det, og mot ønsket verden i stedet.

Uansett så løser det seg til slutt. Det som er viktigst er at du ikke bekymrer deg for mye, og heller tar ett og ett steg om gangen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De forran her sier mye klokt.

Det er som de sier, at du må søke på absolutt alt . Ta deg litt tid til å skrive cv og gå rundt å lever den. Senest i dag så jeg ei som gikk innom cubus på Oslo City som spurte om de trengte folk, og jaggu gjorde de ikke det!

Så ta deg en dag hvor du går rundt og spør direkte om det er noen som trenger flere folk.

Jeg skjønner at dette er tungt for deg. Jeg har selv slitt i barndommen og oppveksten, og det hjelper ikke når det kommer inn ekstra stressfaktorer. Men det som ikke dreper deg gjør deg sterkere vennen. Og det ordner seg ALLTID på et eller annet vis.

Ta en dag av gangen og ikke ta alle problemene innover deg på en gang. Ja, det er vanskelig å ikke gjøre det, men noen ganger må man faktisk ta seg sammen selv om man bare vil ligge i senga og gråte hele dagen og bare gi opp. Og jeg vet at det værste du kan høre er å ta seg sammen.

Lykke til!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Å, Twinklestar! :klemmer: Håper det ordner seg for deg! Enig med de andre. Søk på alt mulig. Det var sånn jeg fikk jobben min. Absolutt ikke noe jeg kunne tenke meg, men nå storkoser meg og får kanskje fast jobb. Det er ikke drømmejobben, men jeg har møtt noen fantastiske mennesker og den betaler husleia.

Selv om jeg skjønner at det er utrolig vanskelig må du få husleia fra venninnen din. Hvis hun ikke betaler for seg, så er hun kanskje ikke en så god venninne som du er? Jeg sier ikke dette for å være slem eller noe, men...ja, håper du skjønner og ikke tar deg nær av det. Mange :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

jeg søker og søker som en gal. er litt begrenset når jeg bare kan søke via nettet siden jeg ikke er i oslo men alt monner :jepp:

kan flytte hjem til min mor viss alt skulle skjære seg ja. men da jeg og min mor ikke akkuratt er perlevenner og dette er det mest gudsforlatte stedet jeg noen gang har vært på er ikke tanken veeldig fristende. men selfølgelig må jeg så må jeg :enig:

alyah : jeg tar meg ikke nær av det du sier nei ;) er en ganske harhudet person og kjent for å være litt veel ærlig selv til tider :fnise: hun som leier av meg var i utganspunktet en god vennine av meg. men er ikke det lenger nei. jeg har først og fremst mistet all tillit og respekt til henne pga mange ting men i hovedsak det som har skjedd i det siste. og selv om hun nok ønsker veldig at vi skal være bestevenner orker og gidder jeg rett og slett ikke å bruke energi på henne. kall meg gjerne slem men :sjenert:

tuuuusen takk for støtten alle sammen :klemmer: det hjelper å vite at det finnes lys i enden av tunellen :happy:

edit: skriveleif

Endret av *Twinklestar*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

i dag har jeg vært på jobb :jepp: ungen var i ett håløst humør men det gikk greit, han er jo veldig søt også :ler:

men det beste av alt er at min bestevennine har bestemt seg for at hun vil betale bussbiletten min sånn at jeg kan komme å besøke hun og en annen veldig god vennine i helga a065.gif

jeg har ikke sett de på ett halvt år og vel så det, så jeg gleeeeder meg :bolledeig:

skal desuten bli herlig å komme litt vekk herfra og få tankene over på noe annet :jepp:

dagens positiv liste:

:happy: jeg reiser vekk i helga

:happy: det er veldig snart påske

:happy: all snøen er borte!

:happy: jeg har noen veldig søte dagboklesere :nigo:

:happy: det er ordentlig vår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Annonse

• 2 uker senere...
Gjest *Twinklestar*

JEG ER TILBAKE :bolledeig:

her ikke hatt internett på leeenge jeg!

det går greit med meg. jeg har ligget på sofaen i en uke nå, pga forkjølelse og en grusom hemoride som var betent *auauauau*

fikk levert en del søknader før jeg ble syk da og tenker å fortsette nå når jeg er frisk igjen :)

den papegøyen var i grunn litt søt ja twinkle :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

:dåne: Nå trodde jeg vi hadde mista deg for alltid! Godt å se deg tilbake igjen :)

Håper du får deg en ny jobb, og at hemoroidene dine blir bedre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest *Twinklestar*

neida jeg forsvinner ikke jeg :nigo: (bare når internettet forsvinner)

hemoriden sprakk plutselig i dag morges så jeg sitter å fryder meg over å kunne sitte normalt igjen :ler:

håper på ny jobb jeg også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake! :hoppe:

Også betent hemoroide, da! :haar:

Har du blitt frisk fra forkjølelsen da? Er så slitsomt å bli forkjøla på våren, blir liksom aldri frisk da synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Velkommen tilbake! :hoppe:

Også betent hemoroide, da! :haar:

Har du blitt frisk fra forkjølelsen da? Er så slitsomt å bli forkjøla på våren, blir liksom aldri frisk da synes jeg.

ja var grusomt!

jada forkjølelsen forsvant ganske fort faktisk :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

sitter her å tenker så veldig på at jeg har lyst til å bli lege jeg. er bare så dust at jeg ikke har gode nok karakterer. og at viss jeg skal jobbe der jeg vil bør jeg nok ta studiet i utlandet :sukk: men engelskkunnskapene er det heller så som så med :tristbla:

det jeg tenker mest er vel om jeg orker dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...