Gjest Mahareth Skrevet 19. mars 2010 #221 Del Skrevet 19. mars 2010 Åå, alle de L'oreal Elvital shampoene lukter kjempegodt! Jeg bruker den for farga hår (den røde) og den lukter nydelig! Håper dagen din ble bedre etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. mars 2010 #222 Del Skrevet 19. mars 2010 Takk for tips! :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 20. mars 2010 #223 Del Skrevet 20. mars 2010 åå tilbake! håper du får en fin helg Du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 20. mars 2010 #224 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) dagen og helgen for den sags skyld ble litt bedre etter at jeg fant denne tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=332367&st=400&gopid=7924183&#entry7924183 får veldig lyst på en kjæreste når jeg leser det da Endret 20. mars 2010 av *Twinklestar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 20. mars 2010 #225 Del Skrevet 20. mars 2010 Åh, den tråden er jeg innom av og til, den er fantastisk! :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 20. mars 2010 #226 Del Skrevet 20. mars 2010 Åh, den tråden er jeg innom av og til, den er fantastisk! :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 20. mars 2010 #227 Del Skrevet 20. mars 2010 dagens positive liste: det er lørdag, altså lov å spise godteri nesten all snøen er borte jeg har vært ute å jobbet bitte litt i dag(flyttet noe ved) *deiligmedfriskluft* jeg har sett alice in wonderland og likte den :happy: humøret er litt bedre enn i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 21. mars 2010 #228 Del Skrevet 21. mars 2010 Måtte jo innom her å titte. Håper du har en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 21. mars 2010 #229 Del Skrevet 21. mars 2010 Måtte jo innom her å titte. Håper du har en fin søndag koselig skal bruke søndagen på å slappe av har jeg tenkt håper du får en fin dag du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 21. mars 2010 #230 Del Skrevet 21. mars 2010 Har du hatt en fin helg *twinkle*? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 21. mars 2010 #231 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Har du hatt en fin helg *twinkle*? har hatt en veldig slapp helg(bare sett på film osv hele helga). men den har vært helt grei edit: klarer ikke å skrive i dag, skrivefeil igjen! Endret 21. mars 2010 av *Twinklestar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 21. mars 2010 #232 Del Skrevet 21. mars 2010 Høres nesten litt ut som min, foruten jeg og sambo fant plutselig på i halv 12 tiden i går at vi skulle ut å ta et par øl. Det var kjempekoselig. Derfor er det litt ekstra sløving i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 21. mars 2010 #233 Del Skrevet 21. mars 2010 Høres nesten litt ut som min, foruten jeg og sambo fant plutselig på i halv 12 tiden i går at vi skulle ut å ta et par øl. Det var kjempekoselig. Derfor er det litt ekstra sløving i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 21. mars 2010 #234 Del Skrevet 21. mars 2010 Sløvehelger er så utrolig deilige! Også føles det alltid som om de er lengre når man ikke gjør noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 21. mars 2010 #235 Del Skrevet 21. mars 2010 Sløvehelger er så utrolig deilige! Også føles det alltid som om de er lengre når man ikke gjør noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 21. mars 2010 #236 Del Skrevet 21. mars 2010 Sløvehelger er så utrolig deilige! Også føles det alltid som om de er lengre når man ikke gjør noe. helt klart. Og er det noe som er digg så er det laaaaaaaaaaaaange helger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 21. mars 2010 #237 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) dette er ett klage/synes synd på meg selv innlegg. siden det er min dagbok bestemmer jeg at det er lov. det er også fult lov å ikke lese innlegget viss du ikke har lyst jeg vil ha kjæreste jeg... eller mest av alt så vil jeg ha ett normalt liv. med stabil økonomi og stabile venner. blir så sliten av livet mitt sånn som det er nå har lyst til å sette meg ned å hyle til noen kommer å fikser alt for meg bare synd at det ikke går lenger. er litt for stor til det kan en vel si. er sinna på meg selv for at jeg har rotet meg sånn opp i dette er det mulig liksom. først skjer en masse ting jeg ikke kan gjøre noe med. men så som om det ikke var nok så må jeg jo klare å bygge opp ett enormt lån til min mor. når jeg tror at alt ordner seg så gjør det jo ikke det :slår: kommer bare flere problemer da, først får jeg ikke jobb. åsså klarer ikke leieboeren min å betale leia. så jeg må ut med dobbelt så mye i mnd. noe som igjen resultere i at jeg ikke får spart de pengene jeg MÅ :dåne: resultatet er nå at viss jeg ikke klarer å skaffe jobb i løpet av april så mister jeg leiligheten min og gjør jeg det, må jeg flytte hjem igjen. siden jeg selfølgelig ikke har penger til å skaffe meg en ny leilighet! ååå åsså jeg som er så fornøyd med den leiligheten jeg har åårrhh av og til så blir jeg bare så utrolig sinna på meg selv for at jeg har klart å rote meg opp i dette dumme dumme meg :slår: edit: skrivefeil, og hvorfor funker ikke alle smileyene ?! Endret 21. mars 2010 av *Twinklestar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 21. mars 2010 #238 Del Skrevet 21. mars 2010 Neimen vennen! Først of fremst: pust dypt. Det hjelper ikke på situasjonen, men du slipper ihvertfall å dø av oksygenmangel Ut fra det du skriver, så virker det som om mye kunne vært enklere om leieboeren din klarte å betale leia? Hva slags forhold har du til denne personen? Det første jeg tenkte var at "det er strengt tatt ikke Twinklestar sitt problem at h*n ikke kan betale halve leia", men så enkelt er det kanskje ikke - både formelt og personlig sett? Finnes det er sted hvor du kan få lånt penger til å komme deg over kneika? Ikke nødvendigvis moren din som du allerede skylder masse penger (sånn har jeg det og forresten, ikke morsomt), men kanskje en god venn eller et familiemedlem? Men det aller viktigste: april har ikke begynt enda! Du har masse masse tid til å lete etter jobb! Vær aktiv: meld deg hos flere vikarbyråer, oppsøk steder som ikke har lyst ut stillinger (over halvparten av alle ledige stillinger blir aldri utlyst!) og legg igjen en generell søknad og CV. Brukt folk du kjenner - kontaktnettverk er gull! Spør alle du kommer over om de vet av noen ledige jobber. Sett deg ned med gule sider og ring steder du kan tenke deg å jobbe. Lær deg å skrive en god CV. Du er ikke dum, du er menneskelig. Gratulerer! Seriøst: de fleste av oss kunne lett ramlet opp i en lignende situasjon. Slutt å bruke tid på å klandre deg selv, og bruk heller den energien på å lete etter jobb og å ordne opp i ting med leieboeren din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. mars 2010 #239 Del Skrevet 21. mars 2010 Oi, Pingting fornekter seg ikke med oppmuntringer og godord! Jeg kan ikke annet enn å si at jeg håper det ordner seg for deg, og det gjør det jo på den ene eller andre måten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 21. mars 2010 #240 Del Skrevet 21. mars 2010 Oi, Pingting fornekter seg ikke med oppmuntringer og godord! Jeg kan ikke annet enn å si at jeg håper det ordner seg for deg, og det gjør det jo på den ene eller andre måten! Neimen vennen! Først of fremst: pust dypt. Det hjelper ikke på situasjonen, men du slipper ihvertfall å dø av oksygenmangel Ut fra det du skriver, så virker det som om mye kunne vært enklere om leieboeren din klarte å betale leia? Hva slags forhold har du til denne personen? Det første jeg tenkte var at "det er strengt tatt ikke Twinklestar sitt problem at h*n ikke kan betale halve leia", men så enkelt er det kanskje ikke - både formelt og personlig sett? Finnes det er sted hvor du kan få lånt penger til å komme deg over kneika? Ikke nødvendigvis moren din som du allerede skylder masse penger (sånn har jeg det og forresten, ikke morsomt), men kanskje en god venn eller et familiemedlem? Men det aller viktigste: april har ikke begynt enda! Du har masse masse tid til å lete etter jobb! Vær aktiv: meld deg hos flere vikarbyråer, oppsøk steder som ikke har lyst ut stillinger (over halvparten av alle ledige stillinger blir aldri utlyst!) og legg igjen en generell søknad og CV. Brukt folk du kjenner - kontaktnettverk er gull! Spør alle du kommer over om de vet av noen ledige jobber. Sett deg ned med gule sider og ring steder du kan tenke deg å jobbe. Lær deg å skrive en god CV. Du er ikke dum, du er menneskelig. Gratulerer! Seriøst: de fleste av oss kunne lett ramlet opp i en lignende situasjon. Slutt å bruke tid på å klandre deg selv, og bruk heller den energien på å lete etter jobb og å ordne opp i ting med leieboeren din! Oi, Pingting fornekter seg ikke med oppmuntringer og godord! Jeg kan ikke annet enn å si at jeg håper det ordner seg for deg, og det gjør det jo på den ene eller andre måten! åå dere altså, blir helt rørt her jeg sitter ( ) takk for oppmuntring og for å gi en litt grundigere forklaring på ting: tingen er at jeg leier en leilighet i oslo. leia er på ca 12 000 pr mnd. den har to soverom så jeg har lov til å leie den ut til en person, slik at jeg betaler halve leia. først bodde jeg med ei jeg ikke kjente fra før av. det fungerte fint, men ble litt dyrt for ho så rett før jul sa hun opp. på det tidspunktet var det veldig dårlig leiemarked i oslo og jeg ble mildt sagt litt desperat(jeg har bundet meg til leiligheten tom. juli). heldigvis tenkte jeg da, hadde jeg en vennine, som sa seg villig til å flytte inn(hun skulle flytte til oslo uansett). jeg slet litt med å få jobb i oslo, så rett før jul flyttet jeg hjem for å ta ett 3mnd vikariat(fikk tilbud om jobb på dagen av sjefen til min mor). etter at jeg reiste hjem droppet hun alt som heter jobbsøking, festet og styrte på. rett etter jul snakket jeg med henne og fikk ved en tilfeldighet vite at hun skulle hjem på ubestemt tid. planen var da i følge henne å gjøre det samme som meg, jobbe hjemme en periode for å få jobberfaring. ett par dager senere er hun plutselig i oslo og skal være der i to uker(?), neida hun skal til sør afrika(hun har kjæreste der)! med andre ord hun reiser til sør afrika hele feb mnd istedenfor å betale leia. som sagt tidligere skylder jeg min mor mye penger, og kan derfor ikke låne mer av hun. det ender med at jeg låner penger av en vennine til leia så jeg slipper å miste leiligheten. ho som leier av meg kommer hjem fra sør afrika og sier hun skal søke jobber. dette er nå en mnd siden og hun har knapt søkt på en eneste jobb. dette vet jeg da jeg snakker med henne regelmessig, hun har heller ikke betalt leia for denne mnd. og jeg ser ikke for meg at hun kommer til å betale neste mnd heller :dåne: og bare så ingen misforstår hun er ikke min vennine lenger. jeg orker rett og slett ikke å ha hun som vennine og stole på ho når ting skal være sånn. jeg er hjemme og jobber ut mnd så har ingen mulighet for å reise til oslo før påske. da håper jeg å komme meg til oslo så fort som mulig slik at jeg kan begynne å søke jobber osv. og finne en ny leieboer. jeg kjenner ingen som har mer penger å låne meg, og jobben jeg har nå dekker på håret leia så langt i hvertfall :haaret: men alt avhenger av at jeg får meg jobb fort i oslo, da vikariatet går ut i slutten av mnd. har ingen bekjente der som kan hjelpe meg med evt jobb så er bittelitt stressa alt i alt så er jeg vel i grunn bare sinna på meg selv pga stress. jeg har vært gjennom mange psykiske påkjenninger i oppveksten som jeg ikke har fått bearbeidet. og da hjelper ikke dette akkuratt det hjelper litt å skrive ned ting her da føler at jeg ikke presser ting på folk når jeg skriver det her, da kan de som vil lese og komentere liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå