Gjest *Twinklestar* Skrevet 5. januar 2011 #1441 Del Skrevet 5. januar 2011 Nå synes jeg dere høres veldig fornuftige ut begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 5. januar 2011 #1442 Del Skrevet 5. januar 2011 har du aket noe i vinter da Twinkle? Korketrekkern bør du sjekke ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 5. januar 2011 #1443 Del Skrevet 5. januar 2011 har du aket noe i vinter da Twinkle? Korketrekkern bør du sjekke ut neei jeg har ikke det vi har ikke så bra bakker å ake i her så da blir det ikke så mye aking. er blitt så stor at det faktum at hele ræva gjør vondt i flere dager etterpå holder meg borte fra hele bakken korketrekkeren? :klø: hva er det for noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 5. januar 2011 #1444 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) neei jeg har ikke det vi har ikke så bra bakker å ake i her så da blir det ikke så mye aking. er blitt så stor at det faktum at hele ræva gjør vondt i flere dager etterpå holder meg borte fra hele bakken korketrekkeren? :klø: hva er det for noe? Men er du ikke i Oslo nå da? Der har de jo bra bakker på Frognesætern (korketrekkern) toppers å ake i dakar da, så vondt i rompa er jo ikke bra Du må ake på akebrett, ikke på sånn der "pose" eller sånn, så får du nok ikke vondt Endret 5. januar 2011 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 5. januar 2011 #1445 Del Skrevet 5. januar 2011 Men er du ikke i Oslo nå da? Der har de jo bra bakker på Frognesætern (korketrekkern) toppers å ake i dakar da, så vondt i rompa er jo ikke bra Du må ake på akebrett, ikke på sånn der "pose" eller sånn, så får du nok ikke vondt ååja, aldri hørt om det jeg :klø: (det viser jo i grunn bare hvor dårlig kjent jeg er) jeg er hjemme på ferie her er det så humpete bakker at en får vondt i rompa uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 5. januar 2011 #1446 Del Skrevet 5. januar 2011 God aften Twinkle! Ikke ferdig med ferie enda altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 5. januar 2011 #1447 Del Skrevet 5. januar 2011 God aften Twinkle! Ikke ferdig med ferie enda altså? neida begynner ikke før på tirsdag jeg men nå skal jeg legge meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. januar 2011 #1448 Del Skrevet 5. januar 2011 godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 6. januar 2011 #1449 Del Skrevet 6. januar 2011 Åh, det eneste jeg misunner studenter! Mer enn 5 ukers ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. januar 2011 #1450 Del Skrevet 6. januar 2011 Åh, korketrekkeren er genial! Den er kjempelang, også er det t-banestopp på slutten av den, så man kan bare ta banen opp igjen! :happy: Og få humper, så den er rumpe-trygg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 6. januar 2011 #1451 Del Skrevet 6. januar 2011 Åh, det eneste jeg misunner studenter! Mer enn 5 ukers ferie det er veldig deilig -------- en god nyhet i dag, nakken min er så og si helt i orden igjen! jeg er nå på det stadiet at viss det oppstår problemer så bestiller jeg en time. ellers så er alt bra ellers så har jeg snakket med nav jeg må søke om arbeidsavklaringspenger :klø: fikk masse papirer også skal jeg inn til møte i morra. håper bare at alt går greit, og at det ikke oppstår noen problemer i søknadsprossesen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 6. januar 2011 #1452 Del Skrevet 6. januar 2011 Åh, korketrekkeren er genial! Den er kjempelang, også er det t-banestopp på slutten av den, så man kan bare ta banen opp igjen! :happy: Og få humper, så den er rumpe-trygg. så en kan ta t-bane opp helt til toppen? må teste den der tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. januar 2011 #1453 Del Skrevet 6. januar 2011 så en kan ta t-bane opp helt til toppen? må teste den der tror jeg Jepp! Genialt, hva? Hva? Se her: også leier Oslo Akeforening ut kjelker om man ikke har. Lykke til hos NAV. Håper virkelig det ordner seg - men det burde vel gå bra dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 6. januar 2011 #1454 Del Skrevet 6. januar 2011 åååå! gøy ! ja det går bra så langt. jeg har bare hørt så mye om problemer, og det gjør at jeg er litt skeptisk helt i bakhodet... men satser på at det går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. januar 2011 #1455 Del Skrevet 6. januar 2011 Åh, det eneste jeg misunner studenter! Mer enn 5 ukers ferie Vel.. jeg synes jeg har mer ferie som arbeidstaker enn jeg hadde som student. Det endte bare i dårlig samvittighet om man ikke leste seg opp/jobbet med innleveringer o.l i feriene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 6. januar 2011 #1456 Del Skrevet 6. januar 2011 Vel.. jeg synes jeg har mer ferie som arbeidstaker enn jeg hadde som student. Det endte bare i dårlig samvittighet om man ikke leste seg opp/jobbet med innleveringer o.l i feriene. godt poeng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 6. januar 2011 #1457 Del Skrevet 6. januar 2011 ååja, aldri hørt om det jeg :klø: (det viser jo i grunn bare hvor dårlig kjent jeg er) :ler jeg er hjemme på ferie her er det så humpete bakker at en får vondt i rompa uansett Du må sjekke den ut! Åja, kose deg hjemme da vondt i rompa er ikke noe stas. så en kan ta t-bane opp helt til toppen? må teste den der tror jeg bare å hoppe av på frognesætern skrike å akeeee til bunnen av bakken, Så er det en liten rusletur på 2 min og 2 min banekjæring så er man på toppen igjen Kanskje en kan gå opp igjen også, do not remember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. januar 2011 #1458 Del Skrevet 6. januar 2011 Vel.. jeg synes jeg har mer ferie som arbeidstaker enn jeg hadde som student. Det endte bare i dårlig samvittighet om man ikke leste seg opp/jobbet med innleveringer o.l i feriene. +1 Jeg har mye mer ferie nå enn da jeg var student, men så jobbet jeg deltid ved siden av også da Lykke til med Nav, Twinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 7. januar 2011 #1459 Del Skrevet 7. januar 2011 da har jeg snakket med nav er veldig fonøyd med saksbehandleren min, så da bare håper jeg at ting går i orden så jeg får pengene mine før jeg går tom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. januar 2011 #1460 Del Skrevet 7. januar 2011 Flott, Twinx! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå