Gå til innhold

Når en kvinne vil vise seg fra sin beste side, bør hun ikke sitte på den!

Gjest *Twinklestar*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest *Twinklestar*

:vinke: har du aket noe i vinter da Twinkle? Korketrekkern bør du sjekke ut :bond:

:vinke:

neei jeg har ikke det :( vi har ikke så bra bakker å ake i her så da blir det ikke så mye aking. er blitt så stor at det faktum at hele ræva gjør vondt i flere dager etterpå holder meg borte fra hele bakken :flekke::fnise:

korketrekkeren? :klø: hva er det for noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

neei jeg har ikke det :( vi har ikke så bra bakker å ake i her så da blir det ikke så mye aking. er blitt så stor at det faktum at hele ræva gjør vondt i flere dager etterpå holder meg borte fra hele bakken :flekke::fnise:

korketrekkeren? :klø: hva er det for noe?

Men er du ikke i Oslo nå da? :kose: Der har de jo bra bakker på Frognesætern (korketrekkern) toppers å ake i :bolledeig:

:skratte: dakar da, så vondt i rompa er jo ikke bra :ler: Du må ake på akebrett, ikke på sånn der "pose" eller sånn, så får du nok ikke vondt :ler:

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Men er du ikke i Oslo nå da? :kose: Der har de jo bra bakker på Frognesætern (korketrekkern) toppers å ake i :bolledeig:

:skratte: dakar da, så vondt i rompa er jo ikke bra :ler: Du må ake på akebrett, ikke på sånn der "pose" eller sånn, så får du nok ikke vondt :ler:

ååja, aldri hørt om det jeg :klø: (det viser jo i grunn bare hvor dårlig kjent jeg er) :ler:

:nei: jeg er hjemme på ferie ;):hoho: her er det så humpete bakker at en får vondt i rompa uansett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Twinklestar*

God aften Twinkle!

:kaffekopp:

Ikke ferdig med ferie enda altså?

neida begynner ikke før på tirsdag jeg :nigo:

men nå skal jeg legge meg :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, korketrekkeren er genial! Den er kjempelang, også er det t-banestopp på slutten av den, så man kan bare ta banen opp igjen! :happy: Og få humper, så den er rumpe-trygg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Åh, det eneste jeg misunner studenter! Mer enn 5 ukers ferie :ler:

:fnise: det er veldig deilig :nigo:

--------

en god nyhet i dag, nakken min er så og si helt i orden igjen! :hoppe::nigo: jeg er nå på det stadiet at viss det oppstår problemer så bestiller jeg en time. ellers så er alt bra :nigo:

ellers så har jeg snakket med nav :sukk: jeg må søke om arbeidsavklaringspenger :klø: fikk masse papirer også skal jeg inn til møte i morra. håper bare at alt går greit, og at det ikke oppstår noen problemer i søknadsprossesen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Åh, korketrekkeren er genial! Den er kjempelang, også er det t-banestopp på slutten av den, så man kan bare ta banen opp igjen! :happy: Og få humper, så den er rumpe-trygg. :ler:

så en kan ta t-bane opp helt til toppen? :biggrin: må teste den der tror jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så en kan ta t-bane opp helt til toppen? :biggrin: må teste den der tror jeg :ler:

Jepp! Genialt, hva? Hva?

Se her:

også leier Oslo Akeforening ut kjelker om man ikke har.

Lykke til hos NAV. Håper virkelig det ordner seg - men det burde vel gå bra dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Twinklestar*

åååå! gøy ! :nigo::hoppe:

ja det går bra så langt. jeg har bare hørt så mye om problemer, og det gjør at jeg er litt skeptisk helt i bakhodet... men satser på at det går bra :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det eneste jeg misunner studenter! Mer enn 5 ukers ferie :ler:

Vel.. jeg synes jeg har mer ferie som arbeidstaker enn jeg hadde som student. Det endte bare i dårlig samvittighet om man ikke leste seg opp/jobbet med innleveringer o.l i feriene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Vel.. jeg synes jeg har mer ferie som arbeidstaker enn jeg hadde som student. Det endte bare i dårlig samvittighet om man ikke leste seg opp/jobbet med innleveringer o.l i feriene.

godt poeng :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ååja, aldri hørt om det jeg :klø: (det viser jo i grunn bare hvor dårlig kjent jeg er) :ler

:nei: jeg er hjemme på ferie ;):hoho: her er det så humpete bakker at en får vondt i rompa uansett :fnise:

Du må sjekke den ut! Åja, kose deg hjemme da :):ler: vondt i rompa er ikke noe stas.

:jepp: bare å hoppe av på frognesætern :bolledeig: skrike å akeeee til bunnen av bakken, Så er det en liten rusletur på 2 min og 2 min banekjæring så er man på toppen igjen :bond: Kanskje en kan gå opp igjen også, do not remember :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+1

Jeg har mye mer ferie nå enn da jeg var student, men så jobbet jeg deltid ved siden av også da :)

Lykke til med Nav, Twinx :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

da har jeg snakket med nav :) er veldig fonøyd med saksbehandleren min, så da bare håper jeg at ting går i orden så jeg får pengene mine før jeg går tom :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...