Gå til innhold

Når en kvinne vil vise seg fra sin beste side, bør hun ikke sitte på den!

Gjest *Twinklestar*

Anbefalte innlegg

Gjest *Twinklestar*

god jul og godt nytt år til dere også! :nigo::klemmer:

litt forsinka, jeg vet det :ler: formen er ikke så god om dagen(mye selskaper osv som stjeler energien), men jeg har hatt en koselig jul da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt nytt år Twinkle! Håper formen kommer seg i takt med at hverdagen i det nye året kommer på plass :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Godt nytt år Twinkle! Håper formen kommer seg i takt med at hverdagen i det nye året kommer på plass :klem:

:Nikke: det håper jeg også. tror nok den gjør det også, selv om det betyr at jeg må trappe ned på aktiviteter og kutte ut skole. men jeg vil heller det en å være så sliten jeg var i høst! :jepp:

jeg har bestemt meg for at dette skal bli ett bedre år enn 2010(da var jeg jo bare sliten hele tiden uten å forstå hvorfor) uansett :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så inderlig herlig å 'se' deg igjen og takk for besøket i min tråd :klem: Håper virkelig at det går bedre med deg i år - det fortjener du!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Å, så inderlig herlig å 'se' deg igjen og takk for besøket i min tråd :klem: Håper virkelig at det går bedre med deg i år - det fortjener du!

:kose:

ååhh jeg savner å være her inne mer :sukk::jepp: jeg håper at når ting får stabilisert seg(og jeg kutter ut skolen?) så kommer formen litt tilbake også. det er vist sånn det pleier å være hvertfall :) da kan jeg forhåpentligvis være her inne mer igjen også :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Twinklestar*

Det ordner seg! Det må vi bare tro på :klem:

:jepp: jeg har dessuten bestemt meg for at uansett hva som skjer så skal dette året være bedre enn det forrige :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...