mia83 Skrevet 15. oktober 2010 #1221 Del Skrevet 15. oktober 2010 Den sangen er kjempefin!! Mange til deg Twinkle! Håper alt ordner seg til det beste for deg. Jeg er også overbevist om at du kommer inn på medisin! Synes du er virker veldig flink til å ta tak i det du sliter med. Du er tøff og sterk og modig som tør å fortelle historien din til andre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 15. oktober 2010 #1222 Del Skrevet 15. oktober 2010 :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 15. oktober 2010 #1223 Del Skrevet 15. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 15. oktober 2010 #1224 Del Skrevet 15. oktober 2010 Den sangen er kjempefin!! Mange til deg Twinkle! Håper alt ordner seg til det beste for deg. Jeg er også overbevist om at du kommer inn på medisin! Synes du er virker veldig flink til å ta tak i det du sliter med. Du er tøff og sterk og modig som tør å fortelle historien din til andre!! :klemmer: her er det masse :kose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 15. oktober 2010 #1225 Del Skrevet 15. oktober 2010 her er det masse :kose: :kose: er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 16. oktober 2010 #1226 Del Skrevet 16. oktober 2010 jeg er bittelitt trøtt jeg og ho ene jeg bor med endte opp med å være våken hele natta, og bare snakke/se film veldig koselig da skikkelig jentekveld/natt, med sjokolade og vin men hjelpes så trøtt en blir av sånt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 16. oktober 2010 #1227 Del Skrevet 16. oktober 2010 Sjokolade Vin Film Skravling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 16. oktober 2010 #1228 Del Skrevet 16. oktober 2010 Sjokolade Vin Film Skravling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 16. oktober 2010 #1229 Del Skrevet 16. oktober 2010 jeg er bittelitt trøtt jeg og ho ene jeg bor med endte opp med å være våken hele natta, og bare snakke/se film veldig koselig da skikkelig jentekveld/natt, med sjokolade og vin men hjelpes så trøtt en blir av sånt! Så koslig Men ææææsj til vin Sjokolade Vin Film Skravling Bytt ut vin Cola i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 16. oktober 2010 #1230 Del Skrevet 16. oktober 2010 jaa var veldig koselig liker du ikke vin k82? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 16. oktober 2010 #1231 Del Skrevet 16. oktober 2010 jeg er bittelitt trøtt jeg og ho ene jeg bor med endte opp med å være våken hele natta, og bare snakke/se film veldig koselig da skikkelig jentekveld/natt, med sjokolade og vin men hjelpes så trøtt en blir av sånt! Åhh men det er jo KJEMPEKOSELIG!! Det er verdt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 16. oktober 2010 #1232 Del Skrevet 16. oktober 2010 Åhh men det er jo KJEMPEKOSELIG!! Det er verdt det! uten tvil verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 16. oktober 2010 #1233 Del Skrevet 16. oktober 2010 jaa var veldig koselig liker du ikke vin k82? Nei, jeg seriøst haaaaaaaaater vin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 16. oktober 2010 #1234 Del Skrevet 16. oktober 2010 Nei, jeg seriøst haaaaaaaaater vin du må sikkert bare finne den rette vinen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 16. oktober 2010 #1235 Del Skrevet 16. oktober 2010 Kresne Kris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 16. oktober 2010 #1236 Del Skrevet 16. oktober 2010 God vin må ikke undervurderes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. oktober 2010 #1237 Del Skrevet 17. oktober 2010 Jeg drikker bare mousserende vin eller hvordan det nå enn skrives.. Martini Asti! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 17. oktober 2010 #1238 Del Skrevet 17. oktober 2010 Jeg drikker bare mousserende vin eller hvordan det nå enn skrives.. Martini Asti! nei fy! det er ikke godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 17. oktober 2010 #1239 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) den ene samboeren min og kjæresten okkuperer stua/kjøkkenet... jeg skjønner jo at de gjerne vil være sammen og kose osv når han først er her. men må de sitte i stua å gjøre det da? kan de ikke gå en tur, eller gå en annen plass (ho deler rom med ei anna ei, som ligger å sover.derfor kan de ikke være der). er ikke så gøy å være på kjøkkenet å lage mat eller noe som helst når de sitter rett bak meg liksom. *twinx liker ikke kjærlighetskliss * i morgen reiser jeg til stavanger da! skal være hos bestis heele uka, så da blir jeg nok ikke her inne så mye kommer tilbake på lørdag da åsså er jeg her i dag Endret 17. oktober 2010 av *Twinklestar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 17. oktober 2010 #1240 Del Skrevet 17. oktober 2010 Så kos med stavangertur da! Kjæresteparet er helt sikkert ikke klar over at de er klissete som fy. Ingen er det Det er bare å overse dem Jeg drikker bare mousserende vin eller hvordan det nå enn skrives.. Martini Asti! Den har jeg drukket meg svært, svært lei på Her er det bare Riesling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå