Gjest Katee Skrevet 9. oktober 2010 #1161 Del Skrevet 9. oktober 2010 Men hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 10. oktober 2010 #1162 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hei Tvinky Vet du hva? jeg har endelig fått ikonene mine tilbake Jeg hadde bestemt meg for at du skulle bli den første som fikk vite det. Håper du har det bra. Vet du sover nå. Jeg prøvde, men måtte stå opp igjen. Litt for urolig i kroppen. Har savnet deg, vet du. Du husker vel siste samtale? Må prøve å få sove igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 10. oktober 2010 #1163 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hei Tvinky Vet du hva? jeg har endelig fått ikonene mine tilbake Jeg hadde bestemt meg for at du skulle bli den første som fikk vite det. Håper du har det bra. Vet du sover nå. Jeg prøvde, men måtte stå opp igjen. Litt for urolig i kroppen. Har savnet deg, vet du. Du husker vel siste samtale? Må prøve å få sove igjen. Gratulerer, Faithy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 11. oktober 2010 #1164 Del Skrevet 11. oktober 2010 *twinx gjemmer seg i skilpaddeskallet sitt og er derfor ikke aktiv på kg fortiden* *kom frem kom freeeem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 11. oktober 2010 #1165 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hei Tvinky Vet du hva? jeg har endelig fått ikonene mine tilbake Jeg hadde bestemt meg for at du skulle bli den første som fikk vite det. Håper du har det bra. Vet du sover nå. Jeg prøvde, men måtte stå opp igjen. Litt for urolig i kroppen. Har savnet deg, vet du. Du husker vel siste samtale? Må prøve å få sove igjen. hurra! så gøy med ikoner siste samtale? :klø: jeg er litt treg om dagen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 11. oktober 2010 #1166 Del Skrevet 11. oktober 2010 jeg er her nei hvorfor jeg gjemmer meg? :klø: jeg vet ikke helt jeg har i grunn alltid vært sånn... det er i bunn og grunn mange ting som gjør det alt for mange ting som ligger bakover i tid. jeg klarer liksom ikke alltid å dytte det unna, og da blir det til at jeg gjemmer meg i skilpaddeskallet mitt i stedenfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 11. oktober 2010 #1167 Del Skrevet 11. oktober 2010 Håper du kommer til å titte innom i ny og ne ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 11. oktober 2010 #1168 Del Skrevet 11. oktober 2010 Håper du kommer til å titte innom i ny og ne ihvertfall ja jeg har ikke tenkt å gjemme meg for alltid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 11. oktober 2010 #1169 Del Skrevet 11. oktober 2010 Det er ikke lov å gjemme seg for alltid Og ikke glem at det kan gjøre godt å skrive om ting inni mellom også Og så kan det være godt å glemme det helt vekk i andre ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 11. oktober 2010 #1170 Del Skrevet 11. oktober 2010 nei det kan jo virke som jeg er tilbake igjen nå ? jeg vet det, problemet er bare at jeg ikke helt vet hva problemet er :klø: klarer ikke helt å sette ord på ting inni mitt eget hode engang liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 11. oktober 2010 #1171 Del Skrevet 11. oktober 2010 Noen ganger er det bare sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 11. oktober 2010 #1172 Del Skrevet 11. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 11. oktober 2010 #1173 Del Skrevet 11. oktober 2010 ja det er vist det men nå skal jeg legge meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 11. oktober 2010 #1174 Del Skrevet 11. oktober 2010 Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 11. oktober 2010 #1175 Del Skrevet 11. oktober 2010 Nattakos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 11. oktober 2010 #1176 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hei Twinklestar! Så søt bok du har Jeg måtte jo innom å snoke tilbake! Også må jeg legge til at jeg nesten ble litt rørt av de nydelige ordene i signaturen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 12. oktober 2010 #1177 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hei Twinklestar! Så søt bok du har Jeg måtte jo innom å snoke tilbake! Også må jeg legge til at jeg nesten ble litt rørt av de nydelige ordene i signaturen din! hehee signaturen min ja. den er veldig koselig på en måte, og veldig trist på en annen måte. for meg men liker bønnen/sangen veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 12. oktober 2010 #1178 Del Skrevet 12. oktober 2010 jeg er sliiiten vondt i hodet har jeg også... tenker aaalt for mye jeg, tror jeg må slutte med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 12. oktober 2010 #1179 Del Skrevet 12. oktober 2010 Du må ikke tenke så mye! Kanskje eg skulle ta mitt eget råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 12. oktober 2010 #1180 Del Skrevet 12. oktober 2010 Paracet og en god natts søvn er en god resept mot slike onder! Får håpe dagen i morgen blir bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå