Gjest *Twinklestar* Skrevet 31. august 2010 #1081 Del Skrevet 31. august 2010 savner pappaen min jeg... hun ene jeg bor med sitter ved siden av meg og snakker med pappaen sin på tlfen. for hun spør han om noen spm vi skal ha på skolen om en ukes tid. kjenner jeg savner å kunne ringe hjem å få svar på sånne ting av pappen min jeg også er suprestressa for prøven også jeg har ingen motivasjon for å lese, og kan absolutt ikke nok til å klare den uten å lese masse denne uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 31. august 2010 #1082 Del Skrevet 31. august 2010 savner pappaen min jeg... hun ene jeg bor med sitter ved siden av meg og snakker med pappaen sin på tlfen. for hun spør han om noen spm vi skal ha på skolen om en ukes tid. kjenner jeg savner å kunne ringe hjem å få svar på sånne ting av pappen min jeg også er suprestressa for prøven også jeg har ingen motivasjon for å lese, og kan absolutt ikke nok til å klare den uten å lese masse denne uka Jeg kan ikke gi deg pappaen din tilbake, men jeg kan gi deg en Tenker på deg, lille venn! Premier deg selv når du klarer lese. Sett deg mål og gjør noe kjekt når du klarer de. Hva kan vi (ja, vi her på kg) gjøre for deg for å gi deg motivasjon da, tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 31. august 2010 #1083 Del Skrevet 31. august 2010 Oki, hun høres spesiell ut ja. Å det er vel ikke helt vanlig heller, å legge sine "byrder" på en ukjent person (deg) som en knapt kjenner lissom. det er nok mer vanlig enn du tror blant jenter. har vært borti det en del ganger for å si det sånn men trodde kanskje at det var noe en vokste av seg etterhvert :klø: Jeg tror også at det mer vanlig enn man skulle tro. Jeg har også vært borti det flere ganger og det er nesten alltid jenter det er snakk om. Tror ikke man nødvendigvis vokser det av seg - av og til trenger man bare en totalt fremmed person som lyttende tilhører - hvor enn rart det høres ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 31. august 2010 #1084 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg kan ikke gi deg pappaen din tilbake, men jeg kan gi deg en Tenker på deg, lille venn! Premier deg selv når du klarer lese. Sett deg mål og gjør noe kjekt når du klarer de. Hva kan vi (ja, vi her på kg) gjøre for deg for å gi deg motivasjon da, tror du? jeg vet ikke :klø: jeg sliter i grunn mest med konsentrasjonen(det er veldig vanlig som siste ledd i sorgprosessen. og siden min prosess har tatt lang tid pga andre ting som har skjedd, drar dette med konsentrasjonen ut). det gjør at jeg mister motivasjonen veldig også... det er egentlig ingen stor test, og om jeg stryker kan jeg ta den opp igjen. stryker jeg en gang til må jeg gå over til å være såkalt klausulstudent, altså at jeg har flere eksamener til jul istedenfor å ha mappeinnleveringer gjevnt gjennom året. å havne der er i grunn mitt verste mareritt, siden jeg ikke har sjangs til å klare flere eksamener på den måten i tillegg hadde det hjulpet utrolig på motivasjonen viss jeg står på første forsøk... Jeg tror også at det mer vanlig enn man skulle tro. Jeg har også vært borti det flere ganger og det er nesten alltid jenter det er snakk om. Tror ikke man nødvendigvis vokser det av seg - av og til trenger man bare en totalt fremmed person som lyttende tilhører - hvor enn rart det høres ut ja jeg tror rett og slett det er en typisk jenteting har aldri truffet en gutt som er sånn hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 31. august 2010 #1085 Del Skrevet 31. august 2010 Hm, hva med kollokviegrupper? Jeg syns det var veldig greit. Fikk være litt sosial samtidig som vi diskuterte ulike problemstillinger og annet som var relevant i forhold til pensum. Jeg følte også at jeg ble mer disiplinert fordi jeg måtte forholde meg til andre mennesker, om jeg ikke møtte opp gikk det ikke bare utover meg selv En sorgprosess tar dessverre så lang tid som den tar. Det er nok lite man kan gjøre med det foruten å prøve og bearbeide de tanker og følelser man sitter inne med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 31. august 2010 #1086 Del Skrevet 31. august 2010 Hm, hva med kollokviegrupper? Jeg syns det var veldig greit. Fikk være litt sosial samtidig som vi diskuterte ulike problemstillinger og annet som var relevant i forhold til pensum. Jeg følte også at jeg ble mer disiplinert fordi jeg måtte forholde meg til andre mennesker, om jeg ikke møtte opp gikk det ikke bare utover meg selv En sorgprosess tar dessverre så lang tid som den tar. Det er nok lite man kan gjøre med det foruten å prøve og bearbeide de tanker og følelser man sitter inne med vi begynner ikke med kollokviegrupper og sånne ting før etter prøven. det er ett slags forbredene kurs som skal gi oss grunnlegende kunnskap før vi starter på den ordentlige undervisningen ja, og jeg stresser ikke med akkuratt sorgprosessen. det er bare så frustrerende når den "hindrer" meg i å gjøre det jeg vil gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 1. september 2010 #1087 Del Skrevet 1. september 2010 Har ikke så mye å si egentlig. Håper det hjelper piiiiittelitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 1. september 2010 #1088 Del Skrevet 1. september 2010 Har ikke så mye å si egentlig. Håper det hjelper piiiiittelitt. takk for delte den med en vennine jeg den hjalp piiiiiiitelitt, jeg våkna litt mer av den neida men dere er jo veldig søte da :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 1. september 2010 #1089 Del Skrevet 1. september 2010 hvorfor klikker kg akkuratt når jeg har tidenes kjedeligste foreleser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 1. september 2010 #1090 Del Skrevet 1. september 2010 det er nok mer vanlig enn du tror blant jenter. har vært borti det en del ganger for å si det sånn men trodde kanskje at det var noe en vokste av seg etterhvert :klø: Jenter er rare savner pappaen min jeg... hun ene jeg bor med sitter ved siden av meg og snakker med pappaen sin på tlfen. for hun spør han om noen spm vi skal ha på skolen om en ukes tid. kjenner jeg savner å kunne ringe hjem å få svar på sånne ting av pappen min jeg også er suprestressa for prøven også jeg har ingen motivasjon for å lese, og kan absolutt ikke nok til å klare den uten å lese masse denne uka Huff, kjempetrist twinkle :klem: Jeg tror også at det mer vanlig enn man skulle tro. Jeg har også vært borti det flere ganger og det er nesten alltid jenter det er snakk om. Tror ikke man nødvendigvis vokser det av seg - av og til trenger man bare en totalt fremmed person som lyttende tilhører - hvor enn rart det høres ut Men er så mye drama med (dere) jenter (ikke dere to da, men nesten alle andre jenter) hvorfor klikker kg akkuratt når jeg har tidenes kjedeligste foreleser? Fordi twinlke skal være en flink liten jente å følge med i timen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 1. september 2010 #1091 Del Skrevet 1. september 2010 hvorfor klikker kg akkuratt når jeg har tidenes kjedeligste foreleser? Fordi KG er mongo... Jenter er rare Huff, kjempetrist twinkle :klem: Men er så mye drama med (dere) jenter (ikke dere to da, men nesten alle andre jenter) Fordi twinlke skal være en flink liten jente å følge med i timen Såklart er jenter rare. Det er nok (dessverre) drama med Al også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. september 2010 #1092 Del Skrevet 1. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 1. september 2010 #1093 Del Skrevet 1. september 2010 Titter innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. september 2010 #1094 Del Skrevet 2. september 2010 Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 2. september 2010 #1095 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) KG maser om for mange smileyer igjen derfor blir det sånn her: kristian: ja du har helt rett i at jenter er rare kristian uff ja det er mye drama med jenter, det er nok noe drama med meg også du. men ikke så mye som det er med mange andre jenter da uuuuunskyyyld(i dag skulker jeg forelesningen jeg gjør det for å lese til prøven da ) men den foreleseren er så kjeeeeeedeliiiig han snakker med en sånn skikkelig monton stemme, åsså tar han aldri pauser. bare snakker og snakker og snakker og snakker al: KG er skikkelig mongo fortiden mia: al: tilbake mia: det går greit. stresser litt pga prøven på mandag. men prøver å lese godt i dag, og litt i morgen også ikke tenke mer på det og bare nyte helga. skal på reunion med den gamle klassen min fra videregående hele helga gleder meg veldig kjempemye til det edit: ikke siter dette inlegget! det har akkuratt så mange smilyer som det er lov å ha nemlig! Endret 2. september 2010 av *Twinklestar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 2. september 2010 #1096 Del Skrevet 2. september 2010 Da må du lese i dag, Twinkle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 2. september 2010 #1097 Del Skrevet 2. september 2010 Da må du lese i dag, Twinkle. jeg sitter her å leser for harde livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 2. september 2010 #1098 Del Skrevet 2. september 2010 Det er bra, og det er lov med pauser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 2. september 2010 #1099 Del Skrevet 2. september 2010 Det er bra, og det er lov med pauser jeg er nok en av de som er nesten litt for flink til å ta pauser da men jeg har fått lest en del i dag, og kjenner at jeg ikke er sååå stressa for prøven lenger. føler at jeg har en sjangs nå hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 2. september 2010 #1100 Del Skrevet 2. september 2010 Det går helt sikkert bra! Bare fortsett å lese litt til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå