Gå til innhold

Når en kvinne vil vise seg fra sin beste side, bør hun ikke sitte på den!

Gjest *Twinklestar*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke:

Så tøff du er som legger ut bilde Twinkle :hoppe: Det var skøy at jeg fikk med meg det :nigo:

Note to self: Twinkle er kjempepen og søt :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så tøff du er som legger ut bilde Twinkle :hoppe: Det var skøy at jeg fikk med meg det :nigo:

Note to self: Twinkle er kjempepen og søt :opplyser:

Ja, sant hun er?! Både tøff og kjempeskjønn!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

:flau: :flau: :flau:

(gjemmer meg seriøst under lua jeg har på hodet pga dredsa her jeg sitter :sjenert:)

:opplyser: jeg får absolutt gå i fred kristian, er svææært sjelden jeg blir lagt merke til. og da er det bare av sånne utrolig sære nerder uten venner eller noe :dåne:

(men dere er jo litt søte da :rødme: :fnise:)

---------

skal sove nå, får forhåpentligvis 7 timer søvn i natt :hoppe::nigo::natti:

Endret av *Twinklestar*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:flau: :flau: :flau:

(gjemmer meg seriøst under lua jeg har på hodet pga dredsa her jeg sitter :sjenert:)

:opplyser: jeg får absolutt gå i fred kristian, er svææært sjelden jeg blir lagt merke til. og da er det bare av sånne utrolig sære nerder uten venner eller noe :dåne:

(men dere er jo litt søte da :rødme: :fnise:)

---------

skal sove nå, får forhåpentligvis 7 timer søvn i natt :hoppe::nigo::natti:

Ikke bli flau da :fnise::kose:

Men er jo sant da :nigo: det syns k82 i alle fall ( og han er ikke no sææææær venneløs nerd :hoho: jeg nekter at jeg er det :snurt::ler: ) Twinkle bare snakker tull nå ;)

Oki, sov godt da :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det seriøst (men ikke på en skummel måte. Al :hjerte: K faktisk :jepp:) Du var superskjønn på bildet og var kjempetøff på håret :opplyser:

Bare vent! Snart dukker det opp en fin, liten nerd som har mange venner og som har de tøffeste brillene du noen gang har sett, og han stjeler hjertet ditt :jepp: Og så lever dere lykkelig alle deres dager!!

:nigo:

Nattakos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Ikke bli flau da :fnise::kose:

Men er jo sant da :nigo: det syns k82 i alle fall ( og han er ikke no sææææær venneløs nerd :hoho: jeg nekter at jeg er det :snurt::ler: ) Twinkle bare snakker tull nå ;)

Oki, sov godt da :natti:

:flau: er ikke vandt til at folk sier sånt til meg jeg... :hoho: nei jeg tror ikke du er en nerd kristian :ler:

Jeg mener det seriøst (men ikke på en skummel måte. Al :hjerte: K faktisk :jepp:) Du var superskjønn på bildet og var kjempetøff på håret :opplyser:

Bare vent! Snart dukker det opp en fin, liten nerd som har mange venner og som har de tøffeste brillene du noen gang har sett, og han stjeler hjertet ditt :jepp: Og så lever dere lykkelig alle deres dager!!

:nigo:

Nattakos!

:ler: tja det tror vist alle andre også(tantene mine hinter noe sinnsykt om at jeg sikkert finner noen i oslo :roll:)

Næh! Twinkle e nuskat jo!

hææ? :klø: hva betyr det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hææ? :klø: hva betyr det?

Fritt oversatt betyr det 'søt' eller 'nusselig', men nå er ikke trøndersken min 100 pros da

:)

Klart du finner noen! Når du minst venter det! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Twinklestar*

Fritt oversatt betyr det 'søt' eller 'nusselig', men nå er ikke trøndersken min 100 pros da

:)

Klart du finner noen! Når du minst venter det! :klem:

okei

Al har dreisen på trøndersk :opplyser:

Hun har sikkert fin bart! :ler:

:opplyser: jeg tror ikke al har bart!

:sur:

Har jeg vel ikke! :snurt:

:ler:

:nei::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Al kan mer trøndersk enn meg jo.. hadde helt glemt at det ordet fantes jeg.. :sur: Men husker selvfølgelig hva det betyr da :lol:

glemmer så mye av dialekten sin når man flytter... :sukk: Iallefall jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

:sukk: og der kom nedturen... har stressa så mye i det siste at har i grunn bare gått å venta på den :glare:

er sliten å umotivert. klarer liksom ikke å se for meg at jeg faktisk skal klare å fullføre ett studie denne gangen...

skal begynne å trene snart da, så satser på at det hjelper litt :jepp:

og bare sånn viss noen føler for det så må dere bare ta visa kortet mitt! jeg har seriøst brukt så mye penger de siste ukene at jeg blir helt kvalm :spy:

fikk kjøpt meg sykkel i dag da :happy: og ny klokke, som tåler en del ;)

skal prøve å lese litt nå da. skal ha en prøve om to uker, og har en del pensum jeg må gjennom :sukk:

håper dere koser dere i kveld hvertfall :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:flau: er ikke vandt til at folk sier sånt til meg jeg... :hoho: nei jeg tror ikke du er en nerd kristian :ler:

:ler: tja det tror vist alle andre også(tantene mine hinter noe sinnsykt om at jeg sikkert finner noen i oslo :roll:)

hææ? :klø hva betyr det?

[/quo

Så rard du ikke får høre det oftere :kose: Nei, k82 er ikke nerd nei :nei:

:hoho: håpe du finner en prins da :hjerte:

:kose:

:slåss: med slemme hog!

Huff :troest: Ta en dag av gangen når det gjelder studiet, så sitter du nok fort der med en ferdig grad. Blir bare stresset av å tenke for mye på alt en skal gjøre og alt som kommer av eksamener, lesing osv.

*K82 snapper visa kortet ut av twinkle sine mini hender*

Pass på så ingen stjeler den da, i oslo er alle (nesten) tyver :snurt:

Hva slags klokke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

linkinga funker ikke...

ja det er kanskje litt rar? :klø: jeg vet ikke, jeg har i grunn aldri opplevd å få komplimanger for utsende mitt utenom familien. eller en gang, søstera til vennina mi synes vist at jeg var pen. men det fikk jeg ikke vite før ett år etterpå. og selv da var vennina mi nesten mørkegrønn av sjalusi, siden det var ho si søster. og da skulle ho ikke si sånt om andre :roll:

Huff :troest: Ta en dag av gangen når det gjelder studiet, så sitter du nok fort der med en ferdig grad. Blir bare stresset av å tenke for mye på alt en skal gjøre og alt som kommer av eksamener, lesing osv.

*K82 snapper visa kortet ut av twinkle sine mini hender*

Pass på så ingen stjeler den da, i oslo er alle (nesten) tyver :snurt:

Hva slags klokke?

ja jeg prøver. er nok mye det at det har vært mye stress nå i begynnelsen. og jeg takler ikke så godt stress. men kjennes ut som det en litt lettere periode denne gangen :)

:jepp: jeg har to låser på den, og har den inni i gangen når jeg er hjemme ;)

klokka ser sånn ut: http://www.schmiemann.de/index.php?cat=WG1.05.01&lang=ENG&product=MSG-300C-1BER&sidSCHMIEMANN=4baa619eb3d70569e2c1fa379c8aa6d8 bare at den har svart rem :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

en venninen jeg har på face har dette i profilen sin:

Vi kvinner forventes å ha Rådyrøyne, bringebærmunn,eplekinn, ferskenhud, midje som

en veps, pianofingrer, ben som et føll, holdning som en fullblods…

Dessuten skal vi lukte som en blomstereng, spise som en mus, være

trofast som en hund, være glad som en lerke, kjapp som en ilder, spennende som en tiger og kåt som

en kanin…IKKE RART VI BLIR SLITNE !!!

hun mener da altså at dette er det mannfolka forventer av oss kvinner(hun skriver det direkte i komentarene). flere jenter har kommentert og er enige.

jeg er ikke enig :nei: synes det er helt misforstått vei å si det på? det er jo vi kvinner som "forventer" det av hverandre og oss selv! jeg har i hvertfall aldri truffet en mann som hadde en stor drøm om å få en sånn dame? :klø:

skjønner ikke hva som skjer med verden jeg :sukk:

Endret av *Twinklestar*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Jeg er helt enig med deg. Det er kvinner som forventer mest av kvinner, ikke menn. Min mann forventer mye mindre av meg enn jeg selv gjør ;)

En annen ting jeg har merket meg er at de som oftest hiver ut ting som det du skreiv her, er oftere de som har "mislyktes" i andre kvinners øyne. De føler denne typen uttalelser er et forsvar, men egentlig så ødelegger de bare mer for seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...