Gjest Katee Skrevet 13. august 2010 #921 Del Skrevet 13. august 2010 God tur til Twinxy!!! Krudla i udla = krøller i ulla Du tok ikke den altså?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 13. august 2010 #922 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Reiser du i kveld Twinkle? Gooooooooooood tur Å krudla i udla hva betyr det ? Så artig uttrykk God tur til Twinxy!!! Krudla i udla = krøller i ulla Du tok ikke den altså?! jeg reiser ca kl 11 i kveld gleeeeder meg takk nå har jeg rydda og vaska heeeele rommet mitt nei K82 er vist litt tom i nøtta nå skal jeg så skal jeg bare sitte å glo i veggen resten av kvelden Endret 13. august 2010 av *Twinklestar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 13. august 2010 #923 Del Skrevet 13. august 2010 God tur til Twinxy!!! Krudla i udla = krøller i ulla Du tok ikke den altså?! fett! Nei, eller skjønte det var noe sånt da jeg reiser ca kl 11 i kveld gleeeeder meg takk nå har jeg rydda og vaska heeeele rommet mitt nei K82 er vist litt tom i nøtta nå skal jeg så skal jeg bare sitte å glo i veggen resten av kvelden Cool,bare å vente da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 13. august 2010 #924 Del Skrevet 13. august 2010 fett! Nei, eller skjønte det var noe sånt da Cool,bare å vente da ja er ikke så cool å vente da grusomt kjedelig egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 13. august 2010 #925 Del Skrevet 13. august 2010 ja er ikke så cool å vente da grusomt kjedelig egentlig Nei, sant det Å man kan jo ikke/får ikke helt roen til å gjøre noe spes heller, blir bare sittende å vente. Men du kan jo nyte/ta inn inntrykk fra omgivelsene en "siste" gang, før du reiser avgårde da Gruer du deg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 13. august 2010 #926 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Nei, sant det Å man kan jo ikke/får ikke helt roen til å gjøre noe spes heller, blir bare sittende å vente. Men du kan jo nyte/ta inn inntrykk fra omgivelsene en "siste" gang, før du reiser avgårde da Gruer du deg ? er nettopp det gruer meg nei jeg gleder meg som en liten unge til å komme ut herfra igjen! har ikke bodd hjemme siden jeg var 15 jeg lillebroren min liker det ikke da. men han har aldri likt at jeg ikke bor hjemme lenger så er ikke så mye jeg kan gjøre med akuratt det. kan ikke bo hjemme til han flytter ut selv heller akkuratt Endret 13. august 2010 av *Twinklestar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 13. august 2010 #927 Del Skrevet 13. august 2010 er nettopp det gruer meg nei jeg gleder meg som en liten unge til å komme ut herfra igjen! har ikke bodd hjemme siden jeg var 15 jeg lillebroren min liker det ikke da. men han har aldri likt at jeg ikke bor hjemme lenger så er ikke så mye jeg kan gjøre med akuratt det. kan ikke bo hjemme til han flytter ut selv heller akkuratt Fint du gleeeeder deg da Såpass ja, hvorfor flyttet du ut såpass tidlig da? Da ble du nok raskt voksen lillebroren din da. Men koslig at han vil ha deg hjemme da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 13. august 2010 #928 Del Skrevet 13. august 2010 Fint du gleeeeder deg da Såpass ja, hvorfor flyttet du ut såpass tidlig da? Da ble du nok raskt voksen lillebroren din da. Men koslig at han vil ha deg hjemme da jeg flyttet for å gå på videregående. så bodde på internat i 3 år. og siden jeg bodde så langt vekke var jeg bare hjemme i feriene. aldri i helgene sånn som mange av de andre var ja jeg var klar for å flytte da, og det mente foreldrene mine også husker jeg spurte veeeldig pent om det var en sjangse for at jeg kunne flytte på internatskole? fikk til svar at jeg kunne flytte hvor jeg ville på internatskole, gjerne til finnmark!(mine foreldre bodde der i mange år ) men viss jeg ville til utlandet var det greit om jeg ga beskjed, så de kunne diskutere litt hvordan den aktuelle skolen var osv. jeg stod der å glodde å sa noe sånt som: utlandet?! jeg vil bare en busstur borte altså :klø: ja veldig koselig på en måte, men liker samtidig ikke at han er sånn. han er yngst og bare 12. også er vi veldig like, så tror han føler seg litt "alene" når jeg ikke er hjemme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 13. august 2010 #929 Del Skrevet 13. august 2010 jeg flyttet for å gå på videregående. så bodde på internat i 3 år. og siden jeg bodde så langt vekke var jeg bare hjemme i feriene. aldri i helgene sånn som mange av de andre var ja jeg var klar for å flytte da, og det mente foreldrene mine også husker jeg spurte veeeldig pent om det var en sjangse for at jeg kunne flytte på internatskole? fikk til svar at jeg kunne flytte hvor jeg ville på internatskole, gjerne til finnmark!(mine foreldre bodde der i mange år ) men viss jeg ville til utlandet var det greit om jeg ga beskjed, så de kunne diskutere litt hvordan den aktuelle skolen var osv. jeg stod der å glodde å sa noe sånt som: utlandet?! jeg vil bare en busstur borte altså :klø: ja veldig koselig på en måte, men liker samtidig ikke at han er sånn. han er yngst og bare 12. også er vi veldig like, så tror han føler seg litt "alene" når jeg ikke er hjemme... Såpass k82 blir imponert nå! Note 2 self twinkle var/er nok tusen ganger tøffere enn deg k82 Det hadde jeg aldri klart når jeg var 15 spesiell reaksjon ja, "si ifra om du drar til brasil lissom" Skjønner, sikkert at han føler seg litt alene ja Men nå må jeg gå, god tur i kveld Twinkle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 13. august 2010 #930 Del Skrevet 13. august 2010 Såpass k82 blir imponert nå! Note 2 self twinkle var/er nok tusen ganger tøffere enn deg k82 Det hadde jeg aldri klart når jeg var 15 spesiell reaksjon ja, "si ifra om du drar til brasil lissom" Skjønner, sikkert at han føler seg litt alene ja Men nå må jeg gå, god tur i kveld Twinkle du var/er nok tøff du også K82 takk takk det skal jeg, skal ha med en vennine så tror nok turen blir riktig så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 14. august 2010 #931 Del Skrevet 14. august 2010 Håper du kom vel fram??!! *Al er blitt så moderlig av seg* Hihi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 14. august 2010 #932 Del Skrevet 14. august 2010 du var/er nok tøff du også K82 takk takk det skal jeg, skal ha med en vennine så tror nok turen blir riktig så koselig Men jeg er ikke så tøff Hvordan var turen da? Jeg håper også du kom trygt frem (var jo en skummel dag å reise på egentlig, fredag den 13 ) Håper du kom vel fram??!! *Al er blitt så moderlig av seg* Hihi! det er fordi twinkle er sååååååå liten..lille lille jenta skal ut på langtur lissom, men bra hun hadde med seg en voksen på turen da, små barn kan jo ikke reise alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 14. august 2010 #933 Del Skrevet 14. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 14. august 2010 #934 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg tror Appifany og Twinklestar ligner på hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 14. august 2010 #935 Del Skrevet 14. august 2010 Men jeg er ikke så tøff Hvordan var turen da? Jeg håper også du kom trygt frem (var jo en skummel dag å reise på egentlig, fredag den 13 ) det er fordi twinkle er sååååååå liten..lille lille jenta skal ut på langtur lissom, men bra hun hadde med seg en voksen på turen da, små barn kan jo ikke reise alene Eller fordi Al har blitt så gammel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 15. august 2010 #936 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Håper du kom vel fram??!! *Al er blitt så moderlig av seg* Hihi! jeg kom vel frem ting har bare gått litt i ett her Men jeg er ikke så tøff Hvordan var turen da? Jeg håper også du kom trygt frem (var jo en skummel dag å reise på egentlig, fredag den 13 ) jeg kom trygt frem fredag den 13 er vel ikkke noe skummel vel har aldri vært noe mer uheldig den dagen jeg -------------- jeg måtte kutte på utrykksinkonene så da ble det sånn her : K82: jeg er ikke liten så! mia: hog: på håret da tenkte du eller? al : al er ikke gammel du bryr deg bare om de rundt deg Endret 15. august 2010 av *Twinklestar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 15. august 2010 #937 Del Skrevet 15. august 2010 Godt å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 15. august 2010 #938 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg tror Appifany og Twinklestar ligner på hverandre Hvorfor tror du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 15. august 2010 #939 Del Skrevet 15. august 2010 Hvorfor tror du det? Avatarene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 15. august 2010 #940 Del Skrevet 15. august 2010 På grunnlag av avatarer og bemerkninger derom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå