Gå til innhold

Når en kvinne vil vise seg fra sin beste side, bør hun ikke sitte på den!

Gjest *Twinklestar*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:skratte: jeg synes en er litt for voksen til å gå med musefletter når en har tippet 20 års grensa ;)

Pøøøh,for noe tull :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok :jepp: bare vent ett par uker så kan jeg ha musefletter :nigo:

wiiiiiiiiiiiiiiiii :strix: :strix: :klem:

Er det bilde av deg på avateren din? :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Twinklestar*

wiiiiiiiiiiiiiiiii :strix: :strix: :klem:

Er det bilde av deg på avateren din? :kose:

:hoho: kristian er lett å glede :fnise:

:ler: jepp det er meg som omtrent 2 åring ;) folk spurte mamma og pappa om de hadde satt parykk på meg? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: kristian er lett å glede :fnise:

:ler: jepp det er meg som omtrent 2 åring ;) folk spurte mamma og pappa om de hadde satt parykk på meg? :skratte:

Jeg vet :ler: små barn (k82) er det vet du ;)

Så søt du var :strix:

Spurte de om det :hoho: skikkelig fine krøller jo, har du det enda? :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Jeg vet :ler: små barn (k82) er det vet du ;)

Så søt du var :strix:

Spurte de om det :hoho: skikkelig fine krøller jo, har du det enda? :hoppe:

:fnise: jada de nistirra som gale og hele pakka :hoho: trodde vel ikke sine egne øyne, de så jo en bitteliten unge med blond afro og hvite foreldre! :skratte:

jepp krøllene er der enda, om enn noe lengre så den afrostilen er ikke der lenger. men krøllene er der, helt klart :ler:

skal ta dreads nå da, er planen hvertfall så da blir de borte. i hvertfall en periode ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: jada de nistirra som gale og hele pakka :hoho: trodde vel ikke sine egne øyne, de så jo en bitteliten unge med blond afro og hvite foreldre! :skratte:

jepp krøllene er der enda, om enn noe lengre så den afrostilen er ikke der lenger. men krøllene er der, helt klart :ler:

skal ta dreads nå da, er planen hvertfall så da blir de borte. i hvertfall en periode ;)

:hoho: SÅ KULT!! :nigo:

Tøft du fortsatt har de da :jepp: Krøller er kjempepent :strix:

Hva slags dreads da? Eller dreads er bare dreads? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

:hoho: SÅ KULT!! :nigo:

Tøft du fortsatt har de da :jepp: Krøller er kjempepent :strix:

Hva slags dreads da? Eller dreads er bare dreads? :sjenert:

:hoho:

tja dreads ser aldri like ut, men jeg vil ha tynne. ikke sånne klumpete tykke greier :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

tja dreads ser aldri like ut, men jeg vil ha tynne. ikke sånne klumpete tykke greier :fnise:

Oki, tynne er finest ja :jepp: Pass på så det fine håret ditt ikke blir ødelagt av det da, eller at du må klippe mye av det etterpå :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Oki, tynne er finest ja :jepp: Pass på så det fine håret ditt ikke blir ødelagt av det da, eller at du må klippe mye av det etterpå :nigo:

:ler: håret mitt er så ødelagt nå at det i grunn dreader seg ganske av seg selv :fnise: men jeg har ingen planer om å ødelegge det så at jeg må klippe det av nei :nei: har testet kort hår en gang og det hold for mange århundrer :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: håret mitt er så ødelagt nå at det i grunn dreader seg ganske av seg selv :fnise: men jeg har ingen planer om å ødelegge det så at jeg må klippe det av nei :nei: har testet kort hår en gang og det hold for mange århundrer :hoho:

:fnise: Ja, sånn kort kort hår syns jeg ikke er noe fint på jenter :opplyser: Må ha lengde, eller litt lengde, tycker någ i allafall jag. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest *Twinklestar*

:fnise: Ja, sånn kort kort hår syns jeg ikke er noe fint på jenter :opplyser: Må ha lengde, eller litt lengde, tycker någ i allafall jag. :bond:

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, krudla i udla! (Al :opplyser: om at det ikke er en fornærmelse på noen måte, men at det er noe positivt og at hun regelrett elsker krøller!! :jepp:)

Så fin avatar :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

God formiddag!

Det var et skikkelig søtt bilde av deg :hjerte:

Å, krudla i udla! (Al :opplyser: om at det ikke er en fornærmelse på noen måte, men at det er noe positivt og at hun regelrett elsker krøller!! :jepp:)

takk :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke:

:5:

Reiser du i kveld Twinkle? Gooooooooooood tur :klem:

Å krudla i udla :hoho: hva betyr det ? :hoho: Så artig uttrykk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...