Gjest *Twinklestar* Skrevet 9. august 2010 #861 Del Skrevet 9. august 2010 :dåne: jeg trodde jo bedre om Al da. Forventet jo ikke hun var lik meg lissom Det sier jeg også når jeg stirrer på jenteromper kristian vær snill nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. august 2010 #862 Del Skrevet 9. august 2010 Jeg har ingen andre romper å se på. Jeg måtte bare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 9. august 2010 #863 Del Skrevet 9. august 2010 Jeg har ingen andre romper å se på. Jeg måtte bare! det er greit al Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 9. august 2010 #864 Del Skrevet 9. august 2010 kristian vær snill nå Oki da Jeg har ingen andre romper å se på. Jeg måtte bare! så så Al, du er så flink se, lov å titte det er greit al Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 9. august 2010 #865 Del Skrevet 9. august 2010 ja jeg tror vi må holde han litt i tømmene her. viss ikke kan dette gå over stokk og stein holde hvem i tømmene??? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. august 2010 #866 Del Skrevet 9. august 2010 holde hvem i tømmene??? :gjeiper: Deg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 9. august 2010 #867 Del Skrevet 9. august 2010 Deg?? det var kanskje meg ja K82 er egentlig, sånn på bunnen, veldig snill og rolig altså For det meste rolig i alle fall, og bestandig snill (om det er ikke er nødvendig å være slem da) og seff aldri mot jenter de er jo så svake, små og hjelpesløse staaaakar,de forstår jo ikke bedre kødda med det siste der altså, prøvde å være mansjåvinisisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. august 2010 #868 Del Skrevet 9. august 2010 Å, Kristian, Kristian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 9. august 2010 #869 Del Skrevet 9. august 2010 Å, Kristian, Kristian Jeg vet. Det er ikke lett altså, å være k82 lissom. Ikke lett i det heeele tatt og samtidig for å understreke hvor vanskelig det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. august 2010 #870 Del Skrevet 9. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 9. august 2010 #871 Del Skrevet 9. august 2010 Jeg vet. Det er ikke lett altså, å være k82 lissom. Ikke lett i det heeele tatt og samtidig for å understreke hvor vanskelig det er. jeg vet jo at du er snill innerst inne kristian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 9. august 2010 #872 Del Skrevet 9. august 2010 sov godt jeg vet jo at du er snill innerst inne kristian braaaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 10. august 2010 #873 Del Skrevet 10. august 2010 Barer romper her også jo :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 10. august 2010 #874 Del Skrevet 10. august 2010 Barer romper her også jo :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 10. august 2010 #875 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) :slår: fjøsnissen har flyttet seg opp i hodet mitt og er vist ikke like glad i meg lengre men hjelper litt da åsså er jeg sur på sjefen min han har enda ikke lært at folk sover lenge på fridagene sine! ringer tidlig på morgenen gjør han, bare for å spørre om en liten filleting Endret 10. august 2010 av *Twinklestar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 10. august 2010 #876 Del Skrevet 10. august 2010 Teite sjef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 10. august 2010 #877 Del Skrevet 10. august 2010 Teite sjef for å være ærlig har jeg aldri likt han. hadde han som lærer i svømming på ungdomsskolen. grusome greier, han stod alltid på bassengkanten iført en litt liten badebukse som da altså viste alt som var. det så ut som det skulle ramle ut når som helst av og til og med tanke på at han kunne vært faren vår var ikke det særlig gøy. usj, glad jeg snart er ferdig med han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 10. august 2010 #878 Del Skrevet 10. august 2010 for å være ærlig har jeg aldri likt han. hadde han som lærer i svømming på ungdomsskolen. grusome greier, han stod alltid på bassengkanten iført en litt liten badebukse som da altså viste alt som var. det så ut som det skulle ramle ut når som helst av og til og med tanke på at han kunne vært faren vår var ikke det særlig gøy. usj, glad jeg snart er ferdig med han. Sånne menn får meg også til å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 10. august 2010 #879 Del Skrevet 10. august 2010 Barer romper her også jo :dåne: Seff seff :slår: fjøsnissen har flyttet seg opp i hodet mitt og er vist ikke like glad i meg lengre men hjelper litt da åsså er jeg sur på sjefen min han har enda ikke lært at folk sover lenge på fridagene sine! ringer tidlig på morgenen gjør han, bare for å spørre om en liten filleting Huff For en dust :dåne: slå av telefonen da vel for å være ærlig har jeg aldri likt han. hadde han som lærer i svømming på ungdomsskolen. grusome greier, han stod alltid på bassengkanten iført en litt liten badebukse som da altså viste alt som var. det så ut som det skulle ramle ut når som helst av og til og med tanke på at han kunne vært faren vår var ikke det særlig gøy. usj, glad jeg snart er ferdig med han. Omg Så kvaaaaaaaaaaaalmt. K82 har sånn btw bestandig stor badebukse Du kan trygt bade med meg altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 10. august 2010 #880 Del Skrevet 10. august 2010 Hogwash har blitt overtalt til å kjøpe tettsittende en gang. Aldri mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå