Gjest *Twinklestar* Skrevet 9. august 2010 #841 Del Skrevet 9. august 2010 Såklart oppmuntrer jeg! Jeg er for gammel til å gjøre det selv, så da oppmuntrer jeg ungdommen bare synd ungdommen ikke biter på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. august 2010 #842 Del Skrevet 9. august 2010 Men, kan da ikke drive og legge igjen livstegn i tide og utide! Ihvertfall ikke når jeg bare snoker innom fra mobilen, for da er det så tungvint å skrive at jeg bare gidder hvis jeg absolutt føler jeg må.. Men her er jeg altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. august 2010 #843 Del Skrevet 9. august 2010 OMG! 8 brukere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 9. august 2010 #844 Del Skrevet 9. august 2010 Men, kan da ikke drive og legge igjen livstegn i tide og utide! Ihvertfall ikke når jeg bare snoker innom fra mobilen, for da er det så tungvint å skrive at jeg bare gidder hvis jeg absolutt føler jeg må.. Men her er jeg altså! ok unskyldningen er godtatt OMG! 8 brukere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 9. august 2010 #845 Del Skrevet 9. august 2010 Såklart oppmuntrer jeg! Jeg er for gammel til å gjøre det selv, så da oppmuntrer jeg ungdommen Skjer med at du ikke siterer da? hemmeligheter du liksom, jeg har ingen hemmeligheter jeg vel(nå lyver twinx så det renner igjen) jeg prøvde å sitte bakvendt på doen som liten, siden jeg ikke kunne stå å tisse. jeg er ganske fornuftig sitte bakvendt :rødme: søt du er OMG! 8 brukere K82 liker ikke så mange folk huff...føler meg ukomfortabel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 9. august 2010 #846 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Skjer med at du ikke siterer da? sitte bakvendt :rødme: søt du er K82 liker ikke så mange folk huff...føler meg ukomfortabel jeg var fem år bare da! men jeg kan være litt søt enda, viss jeg vil på andre måter da selfølgelig er du redd det skal avsløres for mye nå kristian? edit: skriveleif kom på besøk Endret 9. august 2010 av *Twinklestar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. august 2010 #847 Del Skrevet 9. august 2010 Skjer med at du ikke siterer da? Jeg trodde du var stor nok gutt til at du skjønte hvem jeg snakka med, sjø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 9. august 2010 #848 Del Skrevet 9. august 2010 jeg var fem år bare da! men jeg kan være litt søt enda, viss jeg vil på andre måter da selfølgelig er du redd det skal avsløres for mye nå kristian? edit: skriveleif kom på besøk Søtt Mhm, det er du nok oki, så ikke noe mer bakvendt tissing altså Nei, k82 er ikke redd, bare liker ikke så mange folk Jeg trodde du var stor nok gutt til at du skjønte hvem jeg snakka med, sjø Du overvurderer k82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. august 2010 #849 Del Skrevet 9. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 9. august 2010 #850 Del Skrevet 9. august 2010 Søtt Mhm, det er du nok oki, så ikke noe mer bakvendt tissing altså Nei, k82 er ikke redd, bare liker ikke så mange folk Du overvurderer k82 liker ikke mange mennesker jeg heller i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 9. august 2010 #851 Del Skrevet 9. august 2010 Hvor så du de fine guttelårene da al? liker ikke mange mennesker jeg heller i grunn Så bra da er vi to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. august 2010 #852 Del Skrevet 9. august 2010 Det var en som løp forbi meg og så stoppet han opp og Al kunne ikke annet enn å titte litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 9. august 2010 #853 Del Skrevet 9. august 2010 Hvor så du de fine guttelårene da al? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 9. august 2010 #854 Del Skrevet 9. august 2010 Hvor så du de fine guttelårene da al? Så bra da er vi to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. august 2010 #855 Del Skrevet 9. august 2010 :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 9. august 2010 #856 Del Skrevet 9. august 2010 Det var en som løp forbi meg og så stoppet han opp og Al kunne ikke annet enn å titte litt din griiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 9. august 2010 #857 Del Skrevet 9. august 2010 din griiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis kristian du skal ikke snakke så mye om at al er gris for å kikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. august 2010 #858 Del Skrevet 9. august 2010 din griiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis Han ville jo selvsagt at jeg skulle kikke på rompa hans!!!! Han VILLE det! kristian du skal ikke snakke så mye om at al er gris for å kikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 9. august 2010 #859 Del Skrevet 9. august 2010 kristian du skal ikke snakke så mye om at al er gris for å kikke :dåne: jeg trodde jo bedre om Al da. Forventet jo ikke hun var lik meg lissom Han ville jo selvsagt at jeg skulle kikke på rompa hans!!!! Han VILLE det! Det sier jeg også når jeg stirrer på jenteromper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 9. august 2010 #860 Del Skrevet 9. august 2010 Han ville jo selvsagt at jeg skulle kikke på rompa hans!!!! Han VILLE det! ja jeg tror vi må holde han litt i tømmene her. viss ikke kan dette gå over stokk og stein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå