kristian82 Skrevet 7. august 2010 #801 Del Skrevet 7. august 2010 ja jeg bodde i oslo i fjor høst. men flyttet hjem til jul pga økonomi og sånn(viss du er veldig intresert kan du lese om det helt fremst i dagboka). så nå gleder jeg meg i grunn utrolig til å flytte og leve for meg selv igjen Oki skal jeg gjøre. Skjønner det http://www.youtube.com/watch?v=nZf-ZYTsx6c fantastisk! Den liker jeg ikke i det heeele tatt :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. august 2010 #802 Del Skrevet 7. august 2010 Den liker jeg ikke i det heeele tatt :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 7. august 2010 #803 Del Skrevet 7. august 2010 Oki skal jeg gjøre. Skjønner det Den liker jeg ikke i det heeele tatt :klø: HVA!? nå er jeg nesten så formærma at jeg ikke slipper deg inn i dagboka mi igjen kristian! meen siden jeg er kjempesnill og grei skal jeg nøye meg med dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. august 2010 #804 Del Skrevet 8. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 8. august 2010 #805 Del Skrevet 8. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. august 2010 #806 Del Skrevet 8. august 2010 ååå, jeg kjeder meg, Twinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 8. august 2010 #807 Del Skrevet 8. august 2010 ååå, jeg kjeder meg, Twinx jeg kjeder meg i grunn ikke så veldig. har familie besøk nemlig men kjenner at jeg blir stressa når jeg tenker på uka som ligger forran meg dagen blir ikke akkuratt bedre av at jeg har besøk av tante rød og dermed fjøsninssen min(som vennina mi kaller den) han pleier ikke å være så glad i meg, i dag driver han å tramper på egglederene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. august 2010 #808 Del Skrevet 8. august 2010 Fjøsnissen du? Kos med besøk? Hva skjer til uka da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 8. august 2010 #809 Del Skrevet 8. august 2010 Fjøsnissen du? Kos med besøk? Hva skjer til uka da? jepp er i grunn litt glad for at han ikke er sinna på meg da, for da moser han alt som er inni der kjennes det ut som ja veldig kos med besøk men akkuratt nå er de på en konsert til uka skal jeg jobbe en del. også må jeg pakke resten av flyttelasset mitt, for på lørdag etter jobb tar jeg og en vennine nattbussen til oslo :dåne: så blir hun til søndag, og på mandag begynner jeg på skolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. august 2010 #810 Del Skrevet 8. august 2010 Oi, ja, det er jo snart skolestart! Det hadde jeg glemt Flytting er stress, men det er utrolig deilig når man er ferdig innflyttet Du skulle bo sammen med flere, var det ikke sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 8. august 2010 #811 Del Skrevet 8. august 2010 Oi, ja, det er jo snart skolestart! Det hadde jeg glemt Flytting er stress, men det er utrolig deilig når man er ferdig innflyttet Du skulle bo sammen med flere, var det ikke sånn? skal bo med ei som jeg kjenner godt, og har bodd med før. og to andre jenter som jeg ikke aner hvem er har snakka litt med begge to nå da(snakka nettopp med ho siste) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. august 2010 #812 Del Skrevet 8. august 2010 Det blir spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 8. august 2010 #813 Del Skrevet 8. august 2010 Det blir spennende gleder meg veldig til å komme ut hjemmefra også nå kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. august 2010 #814 Del Skrevet 8. august 2010 Det skjønner jeg godt Blir nok godt å få sin egen lille krok og sånn Det syns ihvertfall jeg er utrolig deilig. Bestemme når og om man skal spise middag, sove når man selv føler for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 8. august 2010 #815 Del Skrevet 8. august 2010 Det skjønner jeg godt Blir nok godt å få sin egen lille krok og sånn Det syns ihvertfall jeg er utrolig deilig. Bestemme når og om man skal spise middag, sove når man selv føler for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. august 2010 #816 Del Skrevet 8. august 2010 Ja skolestart nærmer seg med stormskritt! Det er sant... Håper du kommer til å trives med de du skal bo sammen med! Det er viktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 8. august 2010 #817 Del Skrevet 8. august 2010 Ja skolestart nærmer seg med stormskritt! Det er sant... Håper du kommer til å trives med de du skal bo sammen med! Det er viktig! ja det håper jeg også har ikke så lyst til å flytte igjen på ett par år egentlig, så hadde vært deilig å bare kunne bli boende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. august 2010 #818 Del Skrevet 8. august 2010 Det skjønner jeg veldig godt! Det er kjipt å måtte flytte mye. Det tar tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 8. august 2010 #819 Del Skrevet 8. august 2010 Det skjønner jeg veldig godt! Det er kjipt å måtte flytte mye. Det tar tid. ja og jeg har ikke gjort stort annet enn å flytte de siste årene. så til og med jeg begynner å bli lei jeg fikk flytting inn med morsmelka, så tåler myyye flytting før jeg blir lei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 9. august 2010 #820 Del Skrevet 9. august 2010 Soorrrry da, men den var jo ikke så fin. HVA!? nå er jeg nesten så formærma at jeg ikke slipper deg inn i dagboka mi igjen kristian! meen siden jeg er kjempesnill og grei skal jeg nøye meg med dette Æuuuuu K82 tørker tårene, og er glad han i alle fall ikke ble utestengt fra dagboka *k82 med blåveis titter rundt i twinkletråden* jeg kjeder meg i grunn ikke så veldig. har familie besøk nemlig men kjenner at jeg blir stressa når jeg tenker på uka som ligger forran meg dagen blir ikke akkuratt bedre av at jeg har besøk av tante rød og dermed fjøsninssen min(som vennina mi kaller den) han pleier ikke å være så glad i meg, i dag driver han å tramper på egglederene mine Håper alt går kjempebra og du får det kanonfint i Oslo K82 er sååååå glad for at han ikke er jente :troest: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå