Gå til innhold

Når en kvinne vil vise seg fra sin beste side, bør hun ikke sitte på den!

Gjest *Twinklestar*

Anbefalte innlegg

ja jeg bodde i oslo i fjor høst. men flyttet hjem til jul pga økonomi og sånn(viss du er veldig intresert kan du lese om det helt fremst i dagboka). så nå gleder jeg meg i grunn utrolig til å flytte og leve for meg selv igjen :hoppe:

Oki :jepp: skal jeg gjøre. Skjønner det :nigo:

Den liker jeg ikke i det heeele tatt :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Twinklestar*

Oki :jepp: skal jeg gjøre. Skjønner det :nigo:

Den liker jeg ikke i det heeele tatt :klø:

HVA!? :hakeslepp: nå er jeg nesten så formærma at jeg ikke slipper deg inn i dagboka mi igjen kristian! :snurt:

meen siden jeg er kjempesnill og grei skal jeg nøye meg med dette :scorpis:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Twinklestar*

ååå, jeg kjeder meg, Twinx

:kose: jeg kjeder meg i grunn ikke så veldig. har familie besøk nemlig :jepp: men kjenner at jeg blir stressa når jeg tenker på uka som ligger forran meg :bond:

dagen blir ikke akkuratt bedre av at jeg har besøk av tante rød og dermed fjøsninssen min(som vennina mi kaller den) :fnise: han pleier ikke å være så glad i meg, i dag driver han å tramper på egglederene mine :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Fjøsnissen du? :fnise: Kos med besøk?

Hva skjer til uka da? :kose:

jepp :fnise: er i grunn litt glad for at han ikke er sinna på meg da, for da moser han alt som er inni der kjennes det ut som :ler:

ja veldig kos med besøk :nigo: men akkuratt nå er de på en konsert ;)

til uka skal jeg jobbe en del. også må jeg pakke resten av flyttelasset mitt, for på lørdag etter jobb tar jeg og en vennine nattbussen til oslo :dåne: så blir hun til søndag, og på mandag begynner jeg på skolen :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, ja, det er jo snart skolestart! Det hadde jeg glemt :) Flytting er stress, men det er utrolig deilig når man er ferdig innflyttet :) Du skulle bo sammen med flere, var det ikke sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Oi, ja, det er jo snart skolestart! Det hadde jeg glemt :) Flytting er stress, men det er utrolig deilig når man er ferdig innflyttet :) Du skulle bo sammen med flere, var det ikke sånn?

:jepp: skal bo med ei som jeg kjenner godt, og har bodd med før. og to andre jenter som jeg ikke aner hvem er :fnise: har snakka litt med begge to nå da(snakka nettopp med ho siste) :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skjønner jeg godt :ler: Blir nok godt å få sin egen lille krok og sånn :) Det syns ihvertfall jeg er utrolig deilig. Bestemme når og om man skal spise middag, sove når man selv føler for det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Det skjønner jeg godt :ler: Blir nok godt å få sin egen lille krok og sånn :) Det syns ihvertfall jeg er utrolig deilig. Bestemme når og om man skal spise middag, sove når man selv føler for det :fnise:

:Nikke::jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skolestart nærmer seg med stormskritt! :jepp: Det er sant...

Håper du kommer til å trives med de du skal bo sammen med! Det er viktig! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest *Twinklestar*

Ja skolestart nærmer seg med stormskritt! :jepp: Det er sant...

Håper du kommer til å trives med de du skal bo sammen med! Det er viktig! :jepp:

ja det håper jeg også :jepp: har ikke så lyst til å flytte igjen på ett par år egentlig, så hadde vært deilig

å bare kunne bli boende :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Det skjønner jeg veldig godt! Det er kjipt å måtte flytte mye. Det tar tid.

ja og jeg har ikke gjort stort annet enn å flytte de siste årene. så til og med jeg begynner å bli lei :hakeslepp: jeg fikk flytting inn med morsmelka, så tåler myyye flytting før jeg blir lei :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp:

Soorrrry da, men den var jo ikke så fin. :sjenert:

HVA!? :hakeslepp: nå er jeg nesten så formærma at jeg ikke slipper deg inn i dagboka mi igjen kristian! :snurt:

meen siden jeg er kjempesnill og grei skal jeg nøye meg med dette :scorpis:

Æuuuuu :grine: K82 tørker tårene, og er glad han i alle fall ikke ble utestengt fra dagboka *k82 med blåveis titter rundt i twinkletråden*

:kose: jeg kjeder meg i grunn ikke så veldig. har familie besøk nemlig :jepp: men kjenner at jeg blir stressa når jeg tenker på uka som ligger forran meg :bond:

dagen blir ikke akkuratt bedre av at jeg har besøk av tante rød og dermed fjøsninssen min(som vennina mi kaller den) :fnise: han pleier ikke å være så glad i meg, i dag driver han å tramper på egglederene mine :kjefte:

:troest: Håper alt går kjempebra og du får det kanonfint i Oslo :strix:

K82 er sååååå glad for at han ikke er jente :troest: :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...