Gå til innhold

Når en kvinne vil vise seg fra sin beste side, bør hun ikke sitte på den!

Gjest *Twinklestar*

Anbefalte innlegg

Gjest *Twinklestar*

:vetikke: Det er sikkert pent vær alle andre steder, og så er folk ute og griller/bader/noe annet koselig og sommerslig... :snurt:

her regner det! :snurt::regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

f010.gif

g025.gif

f025.gif

Gratulerer med dagen, fine, fine, fine Twinklestar!!!!!!!!!!!!!

Hvordan har dagen vært?!

:klem:

Edit: Jeg rakk det akkurat :nigo: Du har forresten bursdag samme dag som pusen til Pet :fnise:

Endret av Alyah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med dagen Twinklestar :skaal::gave::danser: :danser: :danser::skaal:

For en artig tittel på dagboken din, sånn btw ;) Du har virkelig skjønt det du :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Twinklestar*

takk! så skjønne dere er :strix:

dagen var kjedelig i grunn. jeg jobbet, var syk. kom hjem spiste middag og kake med familien. og det var var det..

K82 haha det er nok marilyn monroe som har skjønt det ;) var ho som sa det i utganspunktet nenmlig :ler: men jeg er helt enig med hun da! :nigo:

-----------

i dag er jeg enda sykere enn i går :syk: så i dag kan jeg ikke gå på jobb engang :sukk: lei av å være syk jeg nå :sur: vært syk i to uker jo :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Åååå, god bedring! :kose: Kjedelig å være syk :sukk:

takk :nigo: kjempekjedelig :sukk: ser ut til at dette er ett sånn skikkelig standhaftig virus :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Gratulerer med dagen i går :strix:

:hoppe: litt for at viruset skal slippe taket og hive seg over noen som fortjener det mer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Gratulerer med dagen i går :strix:

:hoppe: litt for at viruset skal slippe taket og hive seg over noen som fortjener det mer :ler:

tusen takk :strix:

:ler: det håper jeg også!

--------------------

kjenner jeg begynner å bli en smule stressa nå :bond: om en uke flytter jeg til oslo, og begynner på ny skole. før den tid skal jeg helst jobbe nesten vær dag. ha besøk ett par dager av familie, og for ikke snakke om at jeg skal bli frisk! :sukk::bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tusen takk :strix:

:ler: det håper jeg også!

--------------------

kjenner jeg begynner å bli en smule stressa nå :bond: om en uke flytter jeg til oslo, og begynner på ny skole. før den tid skal jeg helst jobbe nesten vær dag. ha besøk ett par dager av familie, og for ikke snakke om at jeg skal bli frisk! :sukk::bond:

Så spennende da, og litt skummelt. Bor du langt fra Oslo nå da? Og kan du si hva du skal starte på?

K82 er nysgjerrig :engel:

Det ordner seg nok, bare ta det med ro, den sykdommen må jo slippe taket straaaax. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Så spennende da, og litt skummelt. Bor du langt fra Oslo nå da? Og kan du si hva du skal starte på?

K82 er nysgjerrig :engel:

Det ordner seg nok, bare ta det med ro, den sykdommen må jo slippe taket straaaax. :Nikke:

ja det mest spennde er egentlig at jeg skal flytte inn med tre jenter. kjenner ho ene veldig godt, de andre to har jeg aldri truffet! :fnise:

nå bor jeg 8 timer fra oslo. har bodd hjemme hos min mor det siste halvåret. kjenner det skal bli veldig deilig å komme tilbake til oslo :nigo:

jeg skal begynne på kristendom på mf. mest sannsynlig kommer jeg til å ta en bachelor som heter religion, kultur og samfunn :nigo: den består av 3 årstudiumer så da begynner jeg i en ende, og ser ting litt ann etter hvert :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det mest spennde er egentlig at jeg skal flytte inn med tre jenter. kjenner ho ene veldig godt, de andre to har jeg aldri truffet! :fnise:

nå bor jeg 8 timer fra oslo. har bodd hjemme hos min mor det siste halvåret. kjenner det skal bli veldig deilig å komme tilbake til oslo :nigo:

jeg skal begynne på kristendom på mf. mest sannsynlig kommer jeg til å ta en bachelor som heter religion, kultur og samfunn :nigo: den består av 3 årstudiumer så da begynner jeg i en ende, og ser ting litt ann etter hvert :Nikke:

Aha, håpe du trives med de da. :jepp: Men sånt er spennende ja, helt klart!

Tilbake sier du, så du har bodd der før altså? :)

Oki,høres kjekt ut :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest *Twinklestar*

Aha, håpe du trives med de da. :jepp: Men sånt er spennende ja, helt klart!

Tilbake sier du, så du har bodd der før altså? :)

Oki,høres kjekt ut :Nikke:

ja jeg bodde i oslo i fjor høst. men flyttet hjem til jul pga økonomi og sånn(viss du er veldig intresert kan du lese om det helt fremst i dagboka). så nå gleder jeg meg i grunn utrolig til å flytte og leve for meg selv igjen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...